Muutama kysymys.

Nakkipoju

Niin. Olisi muutama kysymys, kun jouluna saan DS.
Ensinnäkin, voisiko joku luetella kaiken, mitä paketista löytyy?
Toiseksi - Tuleeko Mario kart DS mukana sitä nintendon WI-FI usb-connection palikkaa?
Kolmanneksi haluaisin vielä tietää, että tuleeko vielä nykyään sitä Metroid Primen demoa mukana DS paketissa?

8

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huskie

      Tarkotatko pelkästä DS-laitteesta? Noista bundleista en tiiä, mutta mulla oli hopea-DS:n paketissa vaan DS akku, laturi, kaksi stylus-kynää ja se peukalohihna, jota voi käyttää kosketusnäytöllä. Sitten tietysti kaikkee ohjekirjasälää. Mitään demoja ei tullu mukana, ostin tuon 129 € hintaan joku pari kuukautta sitten.

      • Nakkipoju

        Huoh, siis sitä demoa ei tulekaan? :|
        Saisivat tunkea sen demon takaisin ja pari suojakalvoa vielä siihen pakettiin.
        Sain vastauksen tuohon "mötikkä" kysymykseen, niin se maksaa 44,90 €, eikä tule mukana :S
        Njaa, kalliiksi tulee tämäkin konsoli.


      • huskie
        Nakkipoju kirjoitti:

        Huoh, siis sitä demoa ei tulekaan? :|
        Saisivat tunkea sen demon takaisin ja pari suojakalvoa vielä siihen pakettiin.
        Sain vastauksen tuohon "mötikkä" kysymykseen, niin se maksaa 44,90 €, eikä tule mukana :S
        Njaa, kalliiksi tulee tämäkin konsoli.

        Mutta tuli silti halvemmaks kuin pelkkä GBA monta vuotta sitten ja tuohan on samalla GBA josta näkeekin jotain. Oikeestaan en olis edes hankkinut tuota noin kalliilla muuten.

        Niin tuosta Wi-Fi-jutusta...jotkuthan täällä on sanonu jotain, että saman asian ajaa joku tietokoneen oikea osa (sori en tiiä näistä tarkemmin) mutta hintaa sellasella on puolet tuosta.


      • Nakkipoju
        huskie kirjoitti:

        Mutta tuli silti halvemmaks kuin pelkkä GBA monta vuotta sitten ja tuohan on samalla GBA josta näkeekin jotain. Oikeestaan en olis edes hankkinut tuota noin kalliilla muuten.

        Niin tuosta Wi-Fi-jutusta...jotkuthan täällä on sanonu jotain, että saman asian ajaa joku tietokoneen oikea osa (sori en tiiä näistä tarkemmin) mutta hintaa sellasella on puolet tuosta.

        Siis siksi se tulee kalliiksi, kun hankin: GBA/DS movie player zydeemin (ehkä), tuon paketin mistä löytyy mm. Autolaturi, virtajohto, hätälaturi, styluksia, suojakalvoja ja kuulokkeet, ja tuohon movie player juttuun tarvitsee vielä ~100 euron muistikortin (1gb) jne. :)
        Tosin ainoastaan noista tuo tarvikepaketti on varmaa.
        Naarmuuntuuko DS niin paljon, että ne kalvot on välttämättömät?


      • huskie
        Nakkipoju kirjoitti:

        Siis siksi se tulee kalliiksi, kun hankin: GBA/DS movie player zydeemin (ehkä), tuon paketin mistä löytyy mm. Autolaturi, virtajohto, hätälaturi, styluksia, suojakalvoja ja kuulokkeet, ja tuohon movie player juttuun tarvitsee vielä ~100 euron muistikortin (1gb) jne. :)
        Tosin ainoastaan noista tuo tarvikepaketti on varmaa.
        Naarmuuntuuko DS niin paljon, että ne kalvot on välttämättömät?

        Niiiin jos sitä rupeaa varustelemaan, niin varmasti saa kulumaan vielä paljon enemmän. :P Mä olen pärjännyt hyvin tuolla peruspaketilla ilman mitään. Eikä mulla kalvoakaan siinä ole. Huomasin, että ihan alussa kosketusnäyttö naarmuuntui väkisin melkein kokonaan sellaselle hiuksenhienolle naarmulle, mikä näkyy vain, jos sitä katsoo vinosti valoa vasten (sen ruudun oma valo peittää kaikki ne kevyesti sillon kun sitä pelaa) - mutta sen jälkeen se ei ole siitä muuttunu enää pahempaan suuntaan vaikka oon rapsutellu Nintendogejani tosi paljon enkä aina niin varovasti edes.

        Eli sanoisin ettei ole välttämätöntä pitää siinä kalvoa, ellei sit pelaa jotain sellasta nopeaa ja ärsytystä aiheuttavaa peliä, missä sitä saattais vahingossa raaputtaa liian kovaa. Kyllä se varmaan on suunniteltu kestämään normaalikäyttöä ilman mitään.


      • Nakkipoju
        huskie kirjoitti:

        Niiiin jos sitä rupeaa varustelemaan, niin varmasti saa kulumaan vielä paljon enemmän. :P Mä olen pärjännyt hyvin tuolla peruspaketilla ilman mitään. Eikä mulla kalvoakaan siinä ole. Huomasin, että ihan alussa kosketusnäyttö naarmuuntui väkisin melkein kokonaan sellaselle hiuksenhienolle naarmulle, mikä näkyy vain, jos sitä katsoo vinosti valoa vasten (sen ruudun oma valo peittää kaikki ne kevyesti sillon kun sitä pelaa) - mutta sen jälkeen se ei ole siitä muuttunu enää pahempaan suuntaan vaikka oon rapsutellu Nintendogejani tosi paljon enkä aina niin varovasti edes.

        Eli sanoisin ettei ole välttämätöntä pitää siinä kalvoa, ellei sit pelaa jotain sellasta nopeaa ja ärsytystä aiheuttavaa peliä, missä sitä saattais vahingossa raaputtaa liian kovaa. Kyllä se varmaan on suunniteltu kestämään normaalikäyttöä ilman mitään.

        Njuu, kiitoksia vastauksistasi. :)


      • fun_dogs
        Nakkipoju kirjoitti:

        Njuu, kiitoksia vastauksistasi. :)

        Onko DS-konsoliin siis saatavana kosketusnäytölle jotain kalvoja estämään naarmuuntumista? Nimittäin paketti avataan vasta jouluna niin haluaisin suojella kosketusnäyttöä mahdollimman hyvin...pitää varmaan hankkia jos sellaisia on??


      • fun_dogs kirjoitti:

        Onko DS-konsoliin siis saatavana kosketusnäytölle jotain kalvoja estämään naarmuuntumista? Nimittäin paketti avataan vasta jouluna niin haluaisin suojella kosketusnäyttöä mahdollimman hyvin...pitää varmaan hankkia jos sellaisia on??

        Ei ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      625
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      573
    Aihe