Niin. Olisi muutama kysymys, kun jouluna saan DS.
Ensinnäkin, voisiko joku luetella kaiken, mitä paketista löytyy?
Toiseksi - Tuleeko Mario kart DS mukana sitä nintendon WI-FI usb-connection palikkaa?
Kolmanneksi haluaisin vielä tietää, että tuleeko vielä nykyään sitä Metroid Primen demoa mukana DS paketissa?
Muutama kysymys.
8
494
Vastaukset
- huskie
Tarkotatko pelkästä DS-laitteesta? Noista bundleista en tiiä, mutta mulla oli hopea-DS:n paketissa vaan DS akku, laturi, kaksi stylus-kynää ja se peukalohihna, jota voi käyttää kosketusnäytöllä. Sitten tietysti kaikkee ohjekirjasälää. Mitään demoja ei tullu mukana, ostin tuon 129 € hintaan joku pari kuukautta sitten.
- Nakkipoju
Huoh, siis sitä demoa ei tulekaan? :|
Saisivat tunkea sen demon takaisin ja pari suojakalvoa vielä siihen pakettiin.
Sain vastauksen tuohon "mötikkä" kysymykseen, niin se maksaa 44,90 €, eikä tule mukana :S
Njaa, kalliiksi tulee tämäkin konsoli. - huskie
Nakkipoju kirjoitti:
Huoh, siis sitä demoa ei tulekaan? :|
Saisivat tunkea sen demon takaisin ja pari suojakalvoa vielä siihen pakettiin.
Sain vastauksen tuohon "mötikkä" kysymykseen, niin se maksaa 44,90 €, eikä tule mukana :S
Njaa, kalliiksi tulee tämäkin konsoli.Mutta tuli silti halvemmaks kuin pelkkä GBA monta vuotta sitten ja tuohan on samalla GBA josta näkeekin jotain. Oikeestaan en olis edes hankkinut tuota noin kalliilla muuten.
Niin tuosta Wi-Fi-jutusta...jotkuthan täällä on sanonu jotain, että saman asian ajaa joku tietokoneen oikea osa (sori en tiiä näistä tarkemmin) mutta hintaa sellasella on puolet tuosta. - Nakkipoju
huskie kirjoitti:
Mutta tuli silti halvemmaks kuin pelkkä GBA monta vuotta sitten ja tuohan on samalla GBA josta näkeekin jotain. Oikeestaan en olis edes hankkinut tuota noin kalliilla muuten.
Niin tuosta Wi-Fi-jutusta...jotkuthan täällä on sanonu jotain, että saman asian ajaa joku tietokoneen oikea osa (sori en tiiä näistä tarkemmin) mutta hintaa sellasella on puolet tuosta.Siis siksi se tulee kalliiksi, kun hankin: GBA/DS movie player zydeemin (ehkä), tuon paketin mistä löytyy mm. Autolaturi, virtajohto, hätälaturi, styluksia, suojakalvoja ja kuulokkeet, ja tuohon movie player juttuun tarvitsee vielä ~100 euron muistikortin (1gb) jne. :)
Tosin ainoastaan noista tuo tarvikepaketti on varmaa.
Naarmuuntuuko DS niin paljon, että ne kalvot on välttämättömät? - huskie
Nakkipoju kirjoitti:
Siis siksi se tulee kalliiksi, kun hankin: GBA/DS movie player zydeemin (ehkä), tuon paketin mistä löytyy mm. Autolaturi, virtajohto, hätälaturi, styluksia, suojakalvoja ja kuulokkeet, ja tuohon movie player juttuun tarvitsee vielä ~100 euron muistikortin (1gb) jne. :)
Tosin ainoastaan noista tuo tarvikepaketti on varmaa.
Naarmuuntuuko DS niin paljon, että ne kalvot on välttämättömät?Niiiin jos sitä rupeaa varustelemaan, niin varmasti saa kulumaan vielä paljon enemmän. :P Mä olen pärjännyt hyvin tuolla peruspaketilla ilman mitään. Eikä mulla kalvoakaan siinä ole. Huomasin, että ihan alussa kosketusnäyttö naarmuuntui väkisin melkein kokonaan sellaselle hiuksenhienolle naarmulle, mikä näkyy vain, jos sitä katsoo vinosti valoa vasten (sen ruudun oma valo peittää kaikki ne kevyesti sillon kun sitä pelaa) - mutta sen jälkeen se ei ole siitä muuttunu enää pahempaan suuntaan vaikka oon rapsutellu Nintendogejani tosi paljon enkä aina niin varovasti edes.
Eli sanoisin ettei ole välttämätöntä pitää siinä kalvoa, ellei sit pelaa jotain sellasta nopeaa ja ärsytystä aiheuttavaa peliä, missä sitä saattais vahingossa raaputtaa liian kovaa. Kyllä se varmaan on suunniteltu kestämään normaalikäyttöä ilman mitään. - Nakkipoju
huskie kirjoitti:
Niiiin jos sitä rupeaa varustelemaan, niin varmasti saa kulumaan vielä paljon enemmän. :P Mä olen pärjännyt hyvin tuolla peruspaketilla ilman mitään. Eikä mulla kalvoakaan siinä ole. Huomasin, että ihan alussa kosketusnäyttö naarmuuntui väkisin melkein kokonaan sellaselle hiuksenhienolle naarmulle, mikä näkyy vain, jos sitä katsoo vinosti valoa vasten (sen ruudun oma valo peittää kaikki ne kevyesti sillon kun sitä pelaa) - mutta sen jälkeen se ei ole siitä muuttunu enää pahempaan suuntaan vaikka oon rapsutellu Nintendogejani tosi paljon enkä aina niin varovasti edes.
Eli sanoisin ettei ole välttämätöntä pitää siinä kalvoa, ellei sit pelaa jotain sellasta nopeaa ja ärsytystä aiheuttavaa peliä, missä sitä saattais vahingossa raaputtaa liian kovaa. Kyllä se varmaan on suunniteltu kestämään normaalikäyttöä ilman mitään.Njuu, kiitoksia vastauksistasi. :)
- fun_dogs
Nakkipoju kirjoitti:
Njuu, kiitoksia vastauksistasi. :)
Onko DS-konsoliin siis saatavana kosketusnäytölle jotain kalvoja estämään naarmuuntumista? Nimittäin paketti avataan vasta jouluna niin haluaisin suojella kosketusnäyttöä mahdollimman hyvin...pitää varmaan hankkia jos sellaisia on??
fun_dogs kirjoitti:
Onko DS-konsoliin siis saatavana kosketusnäytölle jotain kalvoja estämään naarmuuntumista? Nimittäin paketti avataan vasta jouluna niin haluaisin suojella kosketusnäyttöä mahdollimman hyvin...pitää varmaan hankkia jos sellaisia on??
Ei ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321