Muutama kysymys.

Nakkipoju

Niin. Olisi muutama kysymys, kun jouluna saan DS.
Ensinnäkin, voisiko joku luetella kaiken, mitä paketista löytyy?
Toiseksi - Tuleeko Mario kart DS mukana sitä nintendon WI-FI usb-connection palikkaa?
Kolmanneksi haluaisin vielä tietää, että tuleeko vielä nykyään sitä Metroid Primen demoa mukana DS paketissa?

8

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huskie

      Tarkotatko pelkästä DS-laitteesta? Noista bundleista en tiiä, mutta mulla oli hopea-DS:n paketissa vaan DS akku, laturi, kaksi stylus-kynää ja se peukalohihna, jota voi käyttää kosketusnäytöllä. Sitten tietysti kaikkee ohjekirjasälää. Mitään demoja ei tullu mukana, ostin tuon 129 € hintaan joku pari kuukautta sitten.

      • Nakkipoju

        Huoh, siis sitä demoa ei tulekaan? :|
        Saisivat tunkea sen demon takaisin ja pari suojakalvoa vielä siihen pakettiin.
        Sain vastauksen tuohon "mötikkä" kysymykseen, niin se maksaa 44,90 €, eikä tule mukana :S
        Njaa, kalliiksi tulee tämäkin konsoli.


      • huskie
        Nakkipoju kirjoitti:

        Huoh, siis sitä demoa ei tulekaan? :|
        Saisivat tunkea sen demon takaisin ja pari suojakalvoa vielä siihen pakettiin.
        Sain vastauksen tuohon "mötikkä" kysymykseen, niin se maksaa 44,90 €, eikä tule mukana :S
        Njaa, kalliiksi tulee tämäkin konsoli.

        Mutta tuli silti halvemmaks kuin pelkkä GBA monta vuotta sitten ja tuohan on samalla GBA josta näkeekin jotain. Oikeestaan en olis edes hankkinut tuota noin kalliilla muuten.

        Niin tuosta Wi-Fi-jutusta...jotkuthan täällä on sanonu jotain, että saman asian ajaa joku tietokoneen oikea osa (sori en tiiä näistä tarkemmin) mutta hintaa sellasella on puolet tuosta.


      • Nakkipoju
        huskie kirjoitti:

        Mutta tuli silti halvemmaks kuin pelkkä GBA monta vuotta sitten ja tuohan on samalla GBA josta näkeekin jotain. Oikeestaan en olis edes hankkinut tuota noin kalliilla muuten.

        Niin tuosta Wi-Fi-jutusta...jotkuthan täällä on sanonu jotain, että saman asian ajaa joku tietokoneen oikea osa (sori en tiiä näistä tarkemmin) mutta hintaa sellasella on puolet tuosta.

        Siis siksi se tulee kalliiksi, kun hankin: GBA/DS movie player zydeemin (ehkä), tuon paketin mistä löytyy mm. Autolaturi, virtajohto, hätälaturi, styluksia, suojakalvoja ja kuulokkeet, ja tuohon movie player juttuun tarvitsee vielä ~100 euron muistikortin (1gb) jne. :)
        Tosin ainoastaan noista tuo tarvikepaketti on varmaa.
        Naarmuuntuuko DS niin paljon, että ne kalvot on välttämättömät?


      • huskie
        Nakkipoju kirjoitti:

        Siis siksi se tulee kalliiksi, kun hankin: GBA/DS movie player zydeemin (ehkä), tuon paketin mistä löytyy mm. Autolaturi, virtajohto, hätälaturi, styluksia, suojakalvoja ja kuulokkeet, ja tuohon movie player juttuun tarvitsee vielä ~100 euron muistikortin (1gb) jne. :)
        Tosin ainoastaan noista tuo tarvikepaketti on varmaa.
        Naarmuuntuuko DS niin paljon, että ne kalvot on välttämättömät?

        Niiiin jos sitä rupeaa varustelemaan, niin varmasti saa kulumaan vielä paljon enemmän. :P Mä olen pärjännyt hyvin tuolla peruspaketilla ilman mitään. Eikä mulla kalvoakaan siinä ole. Huomasin, että ihan alussa kosketusnäyttö naarmuuntui väkisin melkein kokonaan sellaselle hiuksenhienolle naarmulle, mikä näkyy vain, jos sitä katsoo vinosti valoa vasten (sen ruudun oma valo peittää kaikki ne kevyesti sillon kun sitä pelaa) - mutta sen jälkeen se ei ole siitä muuttunu enää pahempaan suuntaan vaikka oon rapsutellu Nintendogejani tosi paljon enkä aina niin varovasti edes.

        Eli sanoisin ettei ole välttämätöntä pitää siinä kalvoa, ellei sit pelaa jotain sellasta nopeaa ja ärsytystä aiheuttavaa peliä, missä sitä saattais vahingossa raaputtaa liian kovaa. Kyllä se varmaan on suunniteltu kestämään normaalikäyttöä ilman mitään.


      • Nakkipoju
        huskie kirjoitti:

        Niiiin jos sitä rupeaa varustelemaan, niin varmasti saa kulumaan vielä paljon enemmän. :P Mä olen pärjännyt hyvin tuolla peruspaketilla ilman mitään. Eikä mulla kalvoakaan siinä ole. Huomasin, että ihan alussa kosketusnäyttö naarmuuntui väkisin melkein kokonaan sellaselle hiuksenhienolle naarmulle, mikä näkyy vain, jos sitä katsoo vinosti valoa vasten (sen ruudun oma valo peittää kaikki ne kevyesti sillon kun sitä pelaa) - mutta sen jälkeen se ei ole siitä muuttunu enää pahempaan suuntaan vaikka oon rapsutellu Nintendogejani tosi paljon enkä aina niin varovasti edes.

        Eli sanoisin ettei ole välttämätöntä pitää siinä kalvoa, ellei sit pelaa jotain sellasta nopeaa ja ärsytystä aiheuttavaa peliä, missä sitä saattais vahingossa raaputtaa liian kovaa. Kyllä se varmaan on suunniteltu kestämään normaalikäyttöä ilman mitään.

        Njuu, kiitoksia vastauksistasi. :)


      • fun_dogs
        Nakkipoju kirjoitti:

        Njuu, kiitoksia vastauksistasi. :)

        Onko DS-konsoliin siis saatavana kosketusnäytölle jotain kalvoja estämään naarmuuntumista? Nimittäin paketti avataan vasta jouluna niin haluaisin suojella kosketusnäyttöä mahdollimman hyvin...pitää varmaan hankkia jos sellaisia on??


      • fun_dogs kirjoitti:

        Onko DS-konsoliin siis saatavana kosketusnäytölle jotain kalvoja estämään naarmuuntumista? Nimittäin paketti avataan vasta jouluna niin haluaisin suojella kosketusnäyttöä mahdollimman hyvin...pitää varmaan hankkia jos sellaisia on??

        Ei ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe