Oon rikkaasta snobiperheestä kotosin oleva tyttö (16v) ja mun jätkä on alkoholisti perheestä kotosin joka asustelee lastenkodissa. Ollaan seurusteltu kuukaus ja mä kovasti haluisin kailottaa KAIKILLE keneen mä oon rakastunut. Kun kerroin parhaalle ystävälle niin reaktio oli tällänen "Se pettää sua ihan varmasti...se ei tajuu mitään..se pilaa elämänsä sil viinanjuonnil ja pilven poltolla..eikä se ikin saa duunia " ja niin edelleen. Tosi kannustavaa. Tiedän, että jätkällä on aika huono menneisyys mut mä oon sitä mieltä, et menneillä ei oo väliä. Se jätkä on tosiaan muuttunut... Vaikka juokin, mutta ei niin usein, lopetti pilvenpolton, ei enään tee asioita, mistä joutuu kuulusteluihin..Ja sillä pojalla on tosiaan aikaa mulle. Oon ollut kiinnostunut siitä kolmannesta luokasta lähtien ja arvatkaa olinko onnellinen kun sain pojan vihdoin itelleni!!
Vaikea tilanne...
Säälittävä-tapaus
2
363
Vastaukset
- Hmm..
Jätkä parturiin ja vaateostoksille, sen jälkeen hän parantaa elämäntapansa. Eiköhän mutsiskin ihastu tuohon kohteliaaseen nuoreenmieheen.
No, ehkä tossa on pieni ongelma, jos tykkäät pojasta juuri sellaisen kun hän on.. - wieno
Yritä sillee varoivaisesti selittää mutsilles asiaa niin, ettet heti täräytä kaikkee samalla kertaa. Jätät vaikka jotain kertomatta. Sitten voit pikkuhiljaa valaista asiaa enemmän, kunhan äitiliini on ensin tottunut jätkään. Tsemppiä! Kyllä se siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261