Kertokaa joku tosi helppo animaation teko ohjelma, ja sanokaa osoite mistä se voisi löytyä :D. Itse haen kaikki ohjelmat Download.com ista.
Helppo Animaation teko ohjelma?
18
8785
Vastaukset
- MaStEr
Flash ohjelmat uusin on mun mielest 5. Eli etis sielt download.comist vaikka toi Flash5 tai jos ei löydy ota 4:nen.
Se on varmaan joku Triali, mut etköhän sä jostain löydä siihen Crakin.
Tolla mä tein ekat animaationi, aika simppeli oppii perus animointi, mut sillä voi tehä vaikka jonkun pelin.
Eikä tollanen kymmenenkään minuutin animaatio vie kun joku 0.5 megaa.
SUOSITTELEN!!!!- 3D
Käytän tällä hetkellä Flash 6 mx versiota..
joka on mielestäni jo tullut kauppoihinki..=)
- Arska
millaista animaatioita haluat.
Tosiaankin Flash on hyvä.
Mutta jos haluat tehdä esim. käveleviä ihmisiä, juoksevia koiria yms. simppeli ohjelma on Poser. Tallennusmuotojakin siinä on paljon. - Kay
Esim: Tosi helppo animaatioteko- ohjelma n www.linerider.com. Se on ilmane.
- kallen pieru
5 vuotta viesteillä väliä
- yksinkertaista...
kallen pieru kirjoitti:
5 vuotta viesteillä väliä
Pivot on helppo ja yksinkertainen (joskus ehkä liiankin) animaation teko ohjelma.En muista mistä latasin mut löytyy kun kirjottaa googleen pivot stickfigure animation =D
- yksinkertaista
yksinkertaista... kirjoitti:
Pivot on helppo ja yksinkertainen (joskus ehkä liiankin) animaation teko ohjelma.En muista mistä latasin mut löytyy kun kirjottaa googleen pivot stickfigure animation =D
otsikko kertoo!
- öööööööööööööööööööö
yksinkertaista kirjoitti:
otsikko kertoo!
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
- blender.org
.org
- animaationteko hullu
Easy toon on helppo animaation teko ohjelma. Mutta se on musta valkoinen.
- ! Tuntematon !
Voisko joku sanoa joitain suomenkielisiä, ilmaisia, helppokäyttöisiä ... jne. animaation teko ohjelmia ?!
- 1+1
Jos animointi kiinnostaa Vantaan aikuisopistossa Blender kurssi 2014 alussa. Blender on free softa. Ja mitä väliä viestiketjun pitkä aikaväli, ketä häiritsee, miksi. Viesteistä voi silti saada vinkkiä, joku maininnut viestissä Blenderin 2010, softa on edelleen olemassa.
- 11-vuotias_toukka
Löytyisikö mistään 3d- animaatio- ohjelmaa, jossa hahmot voi tehdä geometrisistä muodoista? Ainakin osaan animoida käsin, mutta jos animaatio- ohjelmaa etsitte, niin annan teille vaihtoehdon: Pivot Animator.
- Anonyymi
Tartteis itekkin jonkun ilmaisen, After Effectsin tapainen, ei Blenderiä.
- Anonyymi
Eikös After Effects ole joku videotehosteohjelma?
- Anonyymi
Miksi Blender 2.8 ei kelpaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös After Effects ole joku videotehosteohjelma?
On sillä jotain animaatioitakin väännetty..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Blender 2.8 ei kelpaa?
Liian vaikea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437