Helppo Animaation teko ohjelma?

O.L.A.

Kertokaa joku tosi helppo animaation teko ohjelma, ja sanokaa osoite mistä se voisi löytyä :D. Itse haen kaikki ohjelmat Download.com ista.

18

8785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaStEr

      Flash ohjelmat uusin on mun mielest 5. Eli etis sielt download.comist vaikka toi Flash5 tai jos ei löydy ota 4:nen.
      Se on varmaan joku Triali, mut etköhän sä jostain löydä siihen Crakin.

      Tolla mä tein ekat animaationi, aika simppeli oppii perus animointi, mut sillä voi tehä vaikka jonkun pelin.
      Eikä tollanen kymmenenkään minuutin animaatio vie kun joku 0.5 megaa.

      SUOSITTELEN!!!!

      • 3D

        Käytän tällä hetkellä Flash 6 mx versiota..
        joka on mielestäni jo tullut kauppoihinki..=)


    • Arska

      millaista animaatioita haluat.
      Tosiaankin Flash on hyvä.
      Mutta jos haluat tehdä esim. käveleviä ihmisiä, juoksevia koiria yms. simppeli ohjelma on Poser. Tallennusmuotojakin siinä on paljon.

    • Kay

      Esim: Tosi helppo animaatioteko- ohjelma n www.linerider.com. Se on ilmane.

      • kallen pieru

        5 vuotta viesteillä väliä


      • yksinkertaista...
        kallen pieru kirjoitti:

        5 vuotta viesteillä väliä

        Pivot on helppo ja yksinkertainen (joskus ehkä liiankin) animaation teko ohjelma.En muista mistä latasin mut löytyy kun kirjottaa googleen pivot stickfigure animation =D


      • yksinkertaista
        yksinkertaista... kirjoitti:

        Pivot on helppo ja yksinkertainen (joskus ehkä liiankin) animaation teko ohjelma.En muista mistä latasin mut löytyy kun kirjottaa googleen pivot stickfigure animation =D

        otsikko kertoo!


      • öööööööööööööööööööö
        yksinkertaista kirjoitti:

        otsikko kertoo!

        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


    • blender.org

      .org

    • animaationteko hullu

      Easy toon on helppo animaation teko ohjelma. Mutta se on musta valkoinen.

    • ! Tuntematon !

      Voisko joku sanoa joitain suomenkielisiä, ilmaisia, helppokäyttöisiä ... jne. animaation teko ohjelmia ?!

    • 1+1

      Jos animointi kiinnostaa Vantaan aikuisopistossa Blender kurssi 2014 alussa. Blender on free softa. Ja mitä väliä viestiketjun pitkä aikaväli, ketä häiritsee, miksi. Viesteistä voi silti saada vinkkiä, joku maininnut viestissä Blenderin 2010, softa on edelleen olemassa.

    • 11-vuotias_toukka

      Löytyisikö mistään 3d- animaatio- ohjelmaa, jossa hahmot voi tehdä geometrisistä muodoista? Ainakin osaan animoida käsin, mutta jos animaatio- ohjelmaa etsitte, niin annan teille vaihtoehdon: Pivot Animator.

    • Anonyymi

      Tartteis itekkin jonkun ilmaisen, After Effectsin tapainen, ei Blenderiä.

      • Anonyymi

        Eikös After Effects ole joku videotehosteohjelma?


      • Anonyymi

        Miksi Blender 2.8 ei kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös After Effects ole joku videotehosteohjelma?

        On sillä jotain animaatioitakin väännetty..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Blender 2.8 ei kelpaa?

        Liian vaikea


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe