Tässä tulee toivottavasti hyödyllinen vinkki niille, jotka tuskailevat selittämättömien USB-ongelmien kanssa.
Minulla oli jo parin vuoden ajan PC:ssäni USB:n kanssa hitaus-, pätkimis- ja luotettavuusongelmia, joiden epäilin johtuvan jo ties mistä. Joskus kaikki toimi hyvin tai siedettävästi, joskus ei. Virhelähteitä oli monia - liikaa suoraan sanoen.
Sitten hoksasin epäillä että vika on ehkä emolevyyn integroidussa USB-raudassa (yksi USB 1.0- ja yksi 2.0-portti), ja ostinkin PCI-korttipaikkaan sopivan viiden USB 2.0 -portin lisävarusteen, hinta alle 14 euroa. Asennus oli niin helppoa että hävettää.
Ja katso, uusilla USB-porteilla kaikki ongelmat katosivat! Data liikkuu kaikilla vehkeillä kumpaankin suuntaan niin että vinkuna käy. Ai että olin tyytyväinen.
Joskus ei siis kannatakaan epäillä omaa osaamista tai softaa vaan oikullisesti käyttäytyvää rautaa.
USB-ongelmista
4
644
Vastaukset
- epätyytyväistynyt
Juu näinhän se on. Mitäs minä voisin tehdä tämän läppärin kanssa? Portit toimii hyvin mutta usb hubi takkuaa.
- kipeä peukalo
Olet varmaan jo kokeillut useampaa kuin yhtä hubia? Sitä vaan, ettei vika olisi itse hubissa.
- epätyytyväistynyt
kipeä peukalo kirjoitti:
Olet varmaan jo kokeillut useampaa kuin yhtä hubia? Sitä vaan, ettei vika olisi itse hubissa.
Laite toimii kyllä toisessa koneessa moitteetta. Eli "vika" näyttäisi olevan meikäläisen koneessa. Täytyy varmaan kohta soittaa Fujitsu-Siemensin help deskiin, mutta ne tietenkin sanoo että vika olisi hubissa.
- epätyytyväistynyt
epätyytyväistynyt kirjoitti:
Laite toimii kyllä toisessa koneessa moitteetta. Eli "vika" näyttäisi olevan meikäläisen koneessa. Täytyy varmaan kohta soittaa Fujitsu-Siemensin help deskiin, mutta ne tietenkin sanoo että vika olisi hubissa.
sain rakkineen toimimaan. fujitsu-siemensin help deskistä ei ollut mitään hyötyä. poistin usb:n ajurit ja asensin uudelleen niin rupesi toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877