kysysin semmosta et onko laskettelu keskuksissa sellasii opettajia jokka opettaa vaikka, hyppimistä tai paippii ? Ku perus laskutaidot on ihan ok, mut haluttas oppii hyppiin tai paippii, eikä kaveriporukaan kuulu ketn jotka hyppiin tai jota kiinnosta se.. :/
haluu oppii hyppiin tai jtn muuta uutta laskemiseen :)
tyttö 87
2
607
Vastaukset
- snowman
Leviltä löytyy yks opettaja mut muita ei varmaan sit ookkaan. Itse opiskelin kantapään kautta noi hypyt. Täysiä päin hyppyrii nii kyllä sen pikkuhiljaa oppii;D. No ei sentään. kandee alotttaa pienistä nyppylöistä niin kyllä siihen tuntuma tulee ajan myötä.. Missäs päin käyt laskee? Voisin opettaa jos kiinnostaa.. ite oon lajia jo 8 vuottta harrastanu.
- tyttö 87
en tiiä tuliko se vastaus mut tässä uuestaan, niin pohjois-suomessa päin tulee laskettua enimmäkseen :( Pullinki, levi kalli, on semmosii missä tulee käytyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994