kysysin semmosta et onko laskettelu keskuksissa sellasii opettajia jokka opettaa vaikka, hyppimistä tai paippii ? Ku perus laskutaidot on ihan ok, mut haluttas oppii hyppiin tai paippii, eikä kaveriporukaan kuulu ketn jotka hyppiin tai jota kiinnosta se.. :/
haluu oppii hyppiin tai jtn muuta uutta laskemiseen :)
tyttö 87
2
605
Vastaukset
- snowman
Leviltä löytyy yks opettaja mut muita ei varmaan sit ookkaan. Itse opiskelin kantapään kautta noi hypyt. Täysiä päin hyppyrii nii kyllä sen pikkuhiljaa oppii;D. No ei sentään. kandee alotttaa pienistä nyppylöistä niin kyllä siihen tuntuma tulee ajan myötä.. Missäs päin käyt laskee? Voisin opettaa jos kiinnostaa.. ite oon lajia jo 8 vuottta harrastanu.
- tyttö 87
en tiiä tuliko se vastaus mut tässä uuestaan, niin pohjois-suomessa päin tulee laskettua enimmäkseen :( Pullinki, levi kalli, on semmosii missä tulee käytyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838