kysysin semmosta et onko laskettelu keskuksissa sellasii opettajia jokka opettaa vaikka, hyppimistä tai paippii ? Ku perus laskutaidot on ihan ok, mut haluttas oppii hyppiin tai paippii, eikä kaveriporukaan kuulu ketn jotka hyppiin tai jota kiinnosta se.. :/
haluu oppii hyppiin tai jtn muuta uutta laskemiseen :)
tyttö 87
2
589
Vastaukset
- snowman
Leviltä löytyy yks opettaja mut muita ei varmaan sit ookkaan. Itse opiskelin kantapään kautta noi hypyt. Täysiä päin hyppyrii nii kyllä sen pikkuhiljaa oppii;D. No ei sentään. kandee alotttaa pienistä nyppylöistä niin kyllä siihen tuntuma tulee ajan myötä.. Missäs päin käyt laskee? Voisin opettaa jos kiinnostaa.. ite oon lajia jo 8 vuottta harrastanu.
- tyttö 87
en tiiä tuliko se vastaus mut tässä uuestaan, niin pohjois-suomessa päin tulee laskettua enimmäkseen :( Pullinki, levi kalli, on semmosii missä tulee käytyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206