joo tää on vähän vanha juttu mut vastatkaa silti. eli siis olis kiva tietää että minkälainen mun tyyli on muitten mielestä. saatte sanoo suoraan jos vaikutan pissikseltä niinkuin useimmat teistä varmaan sanovatkin mutta luonteeltani en ole pissis. mutta nyt siis onkin kyse vain ulkonäöstä. :) en oo mikään semmonen että "voi ei, noi tuolla netissä ei tykkää mun tyylistä joten vaihdanpa nyt tyyliä!" vaan pidän kyllä tän tyylin, haluun vaan mielipiteitä. mutta nyt siis asiaan:
-pidän yleensä housuja, eli semmosia tiukkoja farkkuja (en pidä lökäpöksyistä) jotka on mieluiten tummat.
-paita on yleensä mieluiten semmonen ohut musta (ei läpinäkyvä kuitenkaan) huppari tai tavallinen, mieluiten aika pitkät hihat.
-kaulakoruja käytän yleensä ristii...
-pidän stringejä mut en tahallaan vedä niitä korviin asti mutta ei siitä haittaakaan oo jos ne vähän vilahtaa... ;)
-pidän semmosta kangasvyötä joka on tummanpunanen.
-lakkaan kynnet mustiks ja pidän paria sormusta.
-mulla on aika lyhyt punertavan ruskee tukka.
-meikki: mustaa kajaalia, mustaa eyelineriä, oranssia luomiväriä (tai vaihtoehtoisesti hopeaa kimalletta), puuteria ja meikkivoidetta ja kulmakarvat vahvistan kulmakynällä tummemmiksi (ei mustiksi) ( kulmakarvat on nypityt mutta ei hirveän ohuet vaan pelkästään muotoillut)
joten siis mielipiteitä kiitos! asiallisia vastauksia kiitos mutta kritiikki sallitaan. :)
mun tyylini...?
15
1056
Vastaukset
- huomauttelija
"-pidän yleensä housuja"
Juu, en mäkään yleensä kehtaa näyttäytyä tua ihmisten ilmoilla ilman housuja. Ja vois munat jäätyä pahemman kerran näin talvisaikaan. Hyvä vaan että olet valinnut housut jalkaan, saattais moni säikähtää jos et käyttäisi.- kyllä
että käytän yleensä housuja koska EN PAHEMMIN KÄYTÄ HAMEITA eli siis kyllä mulla aina jotain jalassa on, en mäkään nyt ihan puolalastomana kävele tuolla kadulla... :P
- hepuli
hameetki on olemassa :D
- on.......
pissisgootti
- mikä se on???
miten joku voi ollapissisgootti???? mikä se on??? ei kukaan yksinkertaisesti voi olla pissisgootti, gootti ei kyllä tuota tyyliä kuvaa, aika moni pitää mustia vaatteita ja risti voi olla vaikka rippiristi! pissikseltä kyseinen tyyppi kyllä vaikuttaa...
- sometimes
mikä se on??? kirjoitti:
miten joku voi ollapissisgootti???? mikä se on??? ei kukaan yksinkertaisesti voi olla pissisgootti, gootti ei kyllä tuota tyyliä kuvaa, aika moni pitää mustia vaatteita ja risti voi olla vaikka rippiristi! pissikseltä kyseinen tyyppi kyllä vaikuttaa...
kyseinen henkilö ei kyllä vaikuttanu yhtään pissikseltä. mielestäni pissis sana käsitetään sellasena joka huorailee, polttaa, juo..ym. "pissisgootti?" ei pissis eikä gootti mun mielestä.
- mun
sometimes kirjoitti:
kyseinen henkilö ei kyllä vaikuttanu yhtään pissikseltä. mielestäni pissis sana käsitetään sellasena joka huorailee, polttaa, juo..ym. "pissisgootti?" ei pissis eikä gootti mun mielestä.
risti on isompi, ei oo rippiristi mut en oo kyl goottikaa... poltan mut en juo usein paitsi tietenki joskus kavereiden kaa otetaa parit siiderit... xD en myöskää huoraile. en oo omasta mielestäni pissis vaikka poltanki mut aika monet ihmiset polttaa, ei pelkät pissikset.
- ole pissis
No ei susta saa pissistä mitenkään. Mustanpuhuva olemus paremminkin viittaa tuonne goottipuolelle -olet siis semigootti?! Tai muuten rokimpi tapaus?
Huppari on vaan aika outo vaate.
Ja se rippiristi -hanki joku siisti mutta tyylikäs trendiristi tai sitten joku iso koru? - tyttö
Ihan tavallinen tyttö. Ei siis mikään tyhmä massateini,mut ei mikään ernukaan. hyvähyvä! :)
- dinosaurus
risti = uskovainen = no-en-sanokaan
Tulee mieleen sellanen pahistavoittelu.
Ja halu näyttää vähän vanhemmalta.
Aika tavis, mutta vähän hienompi [sormukset, hillityt värit]- oo_
uskovainen, eli en usko jumalaan mut en usko oikeestaan mihinkää eli suoraan sanottuna oon agnostikko.
- Dinosaurus
oo_ kirjoitti:
uskovainen, eli en usko jumalaan mut en usko oikeestaan mihinkää eli suoraan sanottuna oon agnostikko.
miks vitussa sulla sitten on ristì?
No, jos et kerta hihhuli ole, niin sitten oot vaan aika ajattelematon kun kannat ristiä vaikket oo uskossa. - Kehä-3:sen ulkopuolinen.
Dinosaurus kirjoitti:
No, jos et kerta hihhuli ole, niin sitten oot vaan aika ajattelematon kun kannat ristiä vaikket oo uskossa.Mikä on (pissis)???.
Pliis,ÄLKÄÄ kirjoitelko noita TYHMIÄ Helsinki-slangeja,joista kehä-3 ulkopuolinen EI ymmärrä,kirjoittakaa Suomeksi!. - elle
Kehä-3:sen ulkopuolinen. kirjoitti:
Mikä on (pissis)???.
Pliis,ÄLKÄÄ kirjoitelko noita TYHMIÄ Helsinki-slangeja,joista kehä-3 ulkopuolinen EI ymmärrä,kirjoittakaa Suomeksi!.Sanaa pissis käytetään kyllä ihan koko suomessa, saanen huomauttaa, itse olen Oulusta.
- vittuu
Dinosaurus kirjoitti:
No, jos et kerta hihhuli ole, niin sitten oot vaan aika ajattelematon kun kannat ristiä vaikket oo uskossa.dinosaurus ku jos käyttää ristiä nii ei tarvii olla uskossa, vaa on niitä ristejä muitakin kun "uskovais"ristejä, jos on jokin erikoinen ja hieno risti niin sitä voi käyttää olematta uskossa. Kuten esim. rippiristi, vaikka käy rippikoulun ja pitää rippiristiä ei tarvitse olla uskovainen!!! vitun tyhmä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754