M: BELGIANJÄNIS

Heidi K.

Myydään belgianjänis perheenjäsenksi

(En välttämättä myy sitä. Katson jos nyt tulee kiinostuneita ihmisiä, että millasia koteja olisi tarjolla).

( MIKÄ ON BELGIANJÄNIS? http://www.geocities.com/kanien_kotikolo/janekset.html HUOM! SIVULLA MYÖS KUVIA TETSUOSTA!)

Kuva Tetsuosta:
http://img.photobucket.com/albums/v319/gegs636/kanit030 1/DSC03337.jpp

Olen poikaystäväni kanssa tehnyt päätöksen, että luovumme belgianjäniksestäni, Tetsuosta. Vaikka olen aina ollut sitä mieltä, että tämä on kani joka ei lähde mistään hinnasta, niin olen nyt päätökseni tehnyt, jos hänelle löytyy siis vain hyvä koti.
Tetsuo on mulle rakas, mutta muutettuamme katsoessani sen silmiin, tiedän, että Tetsuo haluaisi ja tarvitseekin enemmän liikuntaa ja seuraa.
Tetsuo on syntynyt 18.01.2004, sukupuoleltaan uros ja hän on puhdasrotuinen belgianjänis. Virallinennimi on Olipa Kerran Candyman. Tette on tatuoitu vasempaan korvaan.
Tetsuo olisi onnellinen kodissa jossa saisi olla paljon vapaana
(VÄHINTÄÄN 2-tuntia päivässä, mieluiten kuitenkin niin, että jatkuvasti vapaana koko kämpässä/isossa huoneessa) sekä saisi paljon rapsutteluja ja huomiota osakseen. Tetsuo on todellinen huomion viejä. Hän on mielettömän upea ulkonäöltään ja uskallappas ottaa kamera esiin, niin voit olla varma, että Tetsuo on kehissä.. hän on todellinen linssilude enkä omista kovinkaan monta kuvaa, jossa Tetsuo ei katsoisi kameraan! :D
Tetsuo RAKASTAA rapsutuksia, se työntää aina tilaisuuden tullen päänsä siliteltäväksi ja voisi istuskella vaikka koko päivän rapsuteltavana. Tetsuo on käynyt ulkomuodossa josta tuli 93,5p eli todella hienosti. Myös lemmikkiluokissa on käynyt ja ihan mukavia pisteitä saanut (esim. 94p!). (:
Tetsuo on tottunut koiriin ja kissoihin! Mutta Tetsuota ei saa pitää vartioimatta kissan/koiran seurassa, vaikka se itse tulee niiden kanssa mainiosti toimeen, sillä kissa ja koira ovat kuitenkin petoeläimiä. Tetsuo tulee toimeen naaras kanien kanssa, mutta nyt kun ikää on tullut, se myöskin yrittää astua niitä. Uskon että jos Tette kastroidaan se tulee hyvin toimeen naaras kanien kanssa. Tetsuo on ollut myös Lemmikkilehdessä (nro 10/05). Tetsuo on tottunut syömään nyt Hobby Plus merkkistä kanipellettiä, mutta se pitää eniten Genesiksestä. TÄRKEÄÄ: Tetsuolla on ollut vauvasta asti pasteurella(aivastelee välillä), mutta se ei ole sen menoa haitannut. Tette on upeassa kunnossa (ja mikä turkki!). Tetsuo osaa käyttää vessalaatikkoa ja on ollut ns ”mattokanina”, eli häkin pohjalla matto ja nurkassa vessalaatikko. (: Tetsuo osaa nimensä ja tulee luokse kun sitä kutsutaan se osaa tulla luokse myös vihellettäessä.

Millaista kotia sitten etsin Tetsuolle?
• EI kokemattomiin käsiin. Tetsuota ei pysty kokematon käsittelemään. En myy siis ihmiselle, jolla ei ennen ole ollut kaneja.
• Älä edes naurata mua, älä siis sano, että aijot hankkia lapsellesi lemmikin. Mene suoraan lelukauppaan. Sillä Tetsuosta ei tule lastenlelua.
• Tämän varmaan jo tiedätkin, jos kani-ihminen olet, mutta Tetsuolla on oltava hyvä ruokavalio. Ei siis minkäänlaisia siemenseoksia. Tetsuo on tottunut syömään kanipellettiä.
• En myöskään halua Tetsuosta mitään näyttelyissä kiertäjää. Näyttelyissä toki saa käydä, olenhan itsekin käynyt, mutta en myy sitä näyttelyesineeksi, joka kökötää 24/7 häkissä.
• Äskeisestä voi ehkä päätellä, että en myy sitä kanilaan. Tetsuon on saatava olla ihmisten keskuudessa eikä homehtumassa yksinäisyyteen missään kanilassa.
• Ja vielä yksi tärkeä asia, en halua Teten joutuvan kiertoon. Eli [b]pysyvä koti KIITOS[/b].

Jos et pelästynyt vaatimuksiani ja olet kiinostunut Tetsuosta sekä tiedät pystyväsi tarjoamaan sille sen arvoisen kodin laita sähköpostia. Tetsuo asustaa Keravalla. Tetsuon hinta on 35e. Mukaan tulee rekisteripaperit ja sen näyttelyarvostelut. Tetsuosta laaditaan kauppakirja.
E-mail: [email protected] Kerron mielelläni lisää.

0

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
        Ikävä
        24
        4716
      2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
        Ikävä
        88
        3724
      3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
        Hyrynsalmi
        48
        3125
      4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
        Ikävä
        54
        2667
      5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
        Ikävä
        206
        2621
      6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
        Ikävä
        51
        2599
      7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
        Iisalmi
        32
        2400
      8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
        Ikävä
        152
        2338
      9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
        Ikävä
        31
        1955
      10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
        Maailman menoa
        108
        1539
      Aihe