Hinnat ? Ja kaikkee muuta.. :)

kauluskaija !

Morjens.

Mitä mahtais siniset ja keltaset kauluskaijat maksaa ? Oon kuullut että ne maksaa enemmän kuin vihreät ? Onko totta ? Entä kauako kauluskaijat elää ? Itse olen hankkimassa luultavasti sinisen kaijan :)Kyllä se keltanenki ja vihreä on kiva ! Mutta sininen on jännittävä :D

Onko hyvä idea kuitenkaan ottaa kauluskaija, 5v undulaatin seuraksi.. ? Sitä vain ajattelin että miten tämä undulaatti uuteen tulokkaaseen suhtautuisi.. ? Samaan häkkiin en tietenkään sitä laita :D Olen jo lukenut paljon kauluskaijasta ja tiedän aika paljon.. mutta en juuri noita mitä kysyin tuolla alussa :)

Hankalaa on se että asustan Vaasassa.. ja sitä lähimpänä taitaa olla juuri se Kuusankoski.. eikä sekään ole niin lähellä.. voiko linnulle ottaa jonkun pienen kuljetushäkin mukaan ?
Vai pitääkö sen olla siinä pahvilootassa johon se laitetaan paikan päällä ?
Kertoisitteko mahdollisimman paljon tuosta kuljetus matkasta ? Kiitos :)
Ettei vain tapahdu mitään :D

Entä ovatko ne kova äänisiä ? Jossakin sanottiin että ne ovat ja jossain taas sanotaan että niillä on ihana laulu ääni.. olisi tietysti miellyttävämpää tuo jälkimmäinen vaihtoehto..
kaunis laulu äänihän olisi kiva asia :D
Niinkuin tuolla mun undulaatilla :)

No niin.. Kiitoksia näin etukäteen vastauksista !
´
Ps. Olen hankkimassa sen tuolla kesän puolella vasta, se taitaa olla kaikkein paras vuodenaika vaihtoehto.. vai ??
Tai kevät.. vastatkaa tähänkin :D

Kiitos.

3

1793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Crisse-

      Vihreä kauluskaija on se yleinen väri joten maksaa vähemmän eli 200-500 euroa. Keltainen on erikois värejä samoten sininen(vähemmän suomessa), tiedän muutamia yksilöitä sekä pareja muutaman, hinta on sitten värin takia isompi koska ei ole saatavana paljoa eli 300-600 euroa ja ylikin voi maksaa.
      Itse suosittelen kuljetus häkkiä koska oli lyhyt tai pitkä matka niin linnun on parempi olla häkissä ja kun on sentään vähän isommasta linnusta kyse kuin undulaatista.
      Siten poikas asiaa eli kauluskaijojen pesintä aika ajoituu lokakuusta maaliskuulle joten poikasten saanti voi olla hankalaa kesällä ovat silloin jo vanhempia ja sitten sinistä kauluskaijan poikasta on vaikea tällä hetkellä saada suomalaiselta kasvattajalta samoin keltaista.
      Sitten pieni kysymys, mistäs olet kuullut Kuusankoskelaisesta kasvattajasta?
      -Crisse ja Avion siivekkkäät-

      • Kauluskaija !

        Papukaijat.net siellä on kasvattaja lista..
        kasvattajan nimi on kristiina avikainen

        Kiitos vastauksista.. mutta onko sitten täysin mahdotonta saada sininen kauluskaija?


      • Crisse
        Kauluskaija ! kirjoitti:

        Papukaijat.net siellä on kasvattaja lista..
        kasvattajan nimi on kristiina avikainen

        Kiitos vastauksista.. mutta onko sitten täysin mahdotonta saada sininen kauluskaija?

        Selvä!
        Nimittäin ole se kasvattaja :)
        Jos olet kiinnostunut poikasista nyt olisi tarjolla
        2kpl ei varattuja poikasia--luovuts ikäsisiä tossa Tammi/helmikuun vaihteessa.
        Emojen värit ovat;äiti keltainen ,isä vihereä
        poikasten värit ovat suht vaaleit vihreitä.
        Sukupuolta ei tiedetä-- ei olla otettu DNA-testiä,mutta sekin hoituu ostajan pyynnöstä
        T;Crisse ja Avion siivekkäät


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe