Hinnat ? Ja kaikkee muuta.. :)

kauluskaija !

Morjens.

Mitä mahtais siniset ja keltaset kauluskaijat maksaa ? Oon kuullut että ne maksaa enemmän kuin vihreät ? Onko totta ? Entä kauako kauluskaijat elää ? Itse olen hankkimassa luultavasti sinisen kaijan :)Kyllä se keltanenki ja vihreä on kiva ! Mutta sininen on jännittävä :D

Onko hyvä idea kuitenkaan ottaa kauluskaija, 5v undulaatin seuraksi.. ? Sitä vain ajattelin että miten tämä undulaatti uuteen tulokkaaseen suhtautuisi.. ? Samaan häkkiin en tietenkään sitä laita :D Olen jo lukenut paljon kauluskaijasta ja tiedän aika paljon.. mutta en juuri noita mitä kysyin tuolla alussa :)

Hankalaa on se että asustan Vaasassa.. ja sitä lähimpänä taitaa olla juuri se Kuusankoski.. eikä sekään ole niin lähellä.. voiko linnulle ottaa jonkun pienen kuljetushäkin mukaan ?
Vai pitääkö sen olla siinä pahvilootassa johon se laitetaan paikan päällä ?
Kertoisitteko mahdollisimman paljon tuosta kuljetus matkasta ? Kiitos :)
Ettei vain tapahdu mitään :D

Entä ovatko ne kova äänisiä ? Jossakin sanottiin että ne ovat ja jossain taas sanotaan että niillä on ihana laulu ääni.. olisi tietysti miellyttävämpää tuo jälkimmäinen vaihtoehto..
kaunis laulu äänihän olisi kiva asia :D
Niinkuin tuolla mun undulaatilla :)

No niin.. Kiitoksia näin etukäteen vastauksista !
´
Ps. Olen hankkimassa sen tuolla kesän puolella vasta, se taitaa olla kaikkein paras vuodenaika vaihtoehto.. vai ??
Tai kevät.. vastatkaa tähänkin :D

Kiitos.

3

1848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Crisse-

Vihreä kauluskaija on se yleinen väri joten maksaa vähemmän eli 200-500 euroa. Keltainen on erikois värejä samoten sininen(vähemmän suomessa), tiedän muutamia yksilöitä sekä pareja muutaman, hinta on sitten värin takia isompi koska ei ole saatavana paljoa eli 300-600 euroa ja ylikin voi maksaa.
      Itse suosittelen kuljetus häkkiä koska oli lyhyt tai pitkä matka niin linnun on parempi olla häkissä ja kun on sentään vähän isommasta linnusta kyse kuin undulaatista.
      Siten poikas asiaa eli kauluskaijojen pesintä aika ajoituu lokakuusta maaliskuulle joten poikasten saanti voi olla hankalaa kesällä ovat silloin jo vanhempia ja sitten sinistä kauluskaijan poikasta on vaikea tällä hetkellä saada suomalaiselta kasvattajalta samoin keltaista.
      Sitten pieni kysymys, mistäs olet kuullut Kuusankoskelaisesta kasvattajasta?
      -Crisse ja Avion siivekkkäät-

• Kauluskaija !

Papukaijat.net siellä on kasvattaja lista..
        kasvattajan nimi on kristiina avikainen

Kiitos vastauksista.. mutta onko sitten täysin mahdotonta saada sininen kauluskaija?

• Crisse
        Kauluskaija ! kirjoitti:

Papukaijat.net siellä on kasvattaja lista..
        kasvattajan nimi on kristiina avikainen

Kiitos vastauksista.. mutta onko sitten täysin mahdotonta saada sininen kauluskaija?

Selvä!
        Nimittäin ole se kasvattaja :)
        Jos olet kiinnostunut poikasista nyt olisi tarjolla
        2kpl ei varattuja poikasia--luovuts ikäsisiä tossa Tammi/helmikuun vaihteessa.
        Emojen värit ovat;äiti keltainen ,isä vihereä
        poikasten värit ovat suht vaaleit vihreitä.
        Sukupuolta ei tiedetä-- ei olla otettu DNA-testiä,mutta sekin hoituu ostajan pyynnöstä
        T;Crisse ja Avion siivekkäät

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe