Morjens.
Mitä mahtais siniset ja keltaset kauluskaijat maksaa ? Oon kuullut että ne maksaa enemmän kuin vihreät ? Onko totta ? Entä kauako kauluskaijat elää ? Itse olen hankkimassa luultavasti sinisen kaijan :)Kyllä se keltanenki ja vihreä on kiva ! Mutta sininen on jännittävä :D
Onko hyvä idea kuitenkaan ottaa kauluskaija, 5v undulaatin seuraksi.. ? Sitä vain ajattelin että miten tämä undulaatti uuteen tulokkaaseen suhtautuisi.. ? Samaan häkkiin en tietenkään sitä laita :D Olen jo lukenut paljon kauluskaijasta ja tiedän aika paljon.. mutta en juuri noita mitä kysyin tuolla alussa :)
Hankalaa on se että asustan Vaasassa.. ja sitä lähimpänä taitaa olla juuri se Kuusankoski.. eikä sekään ole niin lähellä.. voiko linnulle ottaa jonkun pienen kuljetushäkin mukaan ?
Vai pitääkö sen olla siinä pahvilootassa johon se laitetaan paikan päällä ?
Kertoisitteko mahdollisimman paljon tuosta kuljetus matkasta ? Kiitos :)
Ettei vain tapahdu mitään :D
Entä ovatko ne kova äänisiä ? Jossakin sanottiin että ne ovat ja jossain taas sanotaan että niillä on ihana laulu ääni.. olisi tietysti miellyttävämpää tuo jälkimmäinen vaihtoehto..
kaunis laulu äänihän olisi kiva asia :D
Niinkuin tuolla mun undulaatilla :)
No niin.. Kiitoksia näin etukäteen vastauksista !
´
Ps. Olen hankkimassa sen tuolla kesän puolella vasta, se taitaa olla kaikkein paras vuodenaika vaihtoehto.. vai ??
Tai kevät.. vastatkaa tähänkin :D
Kiitos.
Hinnat ? Ja kaikkee muuta.. :)
3
1839
Vastaukset
- -Crisse-
Vihreä kauluskaija on se yleinen väri joten maksaa vähemmän eli 200-500 euroa. Keltainen on erikois värejä samoten sininen(vähemmän suomessa), tiedän muutamia yksilöitä sekä pareja muutaman, hinta on sitten värin takia isompi koska ei ole saatavana paljoa eli 300-600 euroa ja ylikin voi maksaa.
Itse suosittelen kuljetus häkkiä koska oli lyhyt tai pitkä matka niin linnun on parempi olla häkissä ja kun on sentään vähän isommasta linnusta kyse kuin undulaatista.
Siten poikas asiaa eli kauluskaijojen pesintä aika ajoituu lokakuusta maaliskuulle joten poikasten saanti voi olla hankalaa kesällä ovat silloin jo vanhempia ja sitten sinistä kauluskaijan poikasta on vaikea tällä hetkellä saada suomalaiselta kasvattajalta samoin keltaista.
Sitten pieni kysymys, mistäs olet kuullut Kuusankoskelaisesta kasvattajasta?
-Crisse ja Avion siivekkkäät-- Kauluskaija !
Papukaijat.net siellä on kasvattaja lista..
kasvattajan nimi on kristiina avikainen
Kiitos vastauksista.. mutta onko sitten täysin mahdotonta saada sininen kauluskaija? - Crisse
Kauluskaija ! kirjoitti:
Papukaijat.net siellä on kasvattaja lista..
kasvattajan nimi on kristiina avikainen
Kiitos vastauksista.. mutta onko sitten täysin mahdotonta saada sininen kauluskaija?Selvä!
Nimittäin ole se kasvattaja :)
Jos olet kiinnostunut poikasista nyt olisi tarjolla
2kpl ei varattuja poikasia--luovuts ikäsisiä tossa Tammi/helmikuun vaihteessa.
Emojen värit ovat;äiti keltainen ,isä vihereä
poikasten värit ovat suht vaaleit vihreitä.
Sukupuolta ei tiedetä-- ei olla otettu DNA-testiä,mutta sekin hoituu ostajan pyynnöstä
T;Crisse ja Avion siivekkäät
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585545- 954491
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s751203Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 62881
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799