Morjens.
Mitä mahtais siniset ja keltaset kauluskaijat maksaa ? Oon kuullut että ne maksaa enemmän kuin vihreät ? Onko totta ? Entä kauako kauluskaijat elää ? Itse olen hankkimassa luultavasti sinisen kaijan :)Kyllä se keltanenki ja vihreä on kiva ! Mutta sininen on jännittävä :D
Onko hyvä idea kuitenkaan ottaa kauluskaija, 5v undulaatin seuraksi.. ? Sitä vain ajattelin että miten tämä undulaatti uuteen tulokkaaseen suhtautuisi.. ? Samaan häkkiin en tietenkään sitä laita :D Olen jo lukenut paljon kauluskaijasta ja tiedän aika paljon.. mutta en juuri noita mitä kysyin tuolla alussa :)
Hankalaa on se että asustan Vaasassa.. ja sitä lähimpänä taitaa olla juuri se Kuusankoski.. eikä sekään ole niin lähellä.. voiko linnulle ottaa jonkun pienen kuljetushäkin mukaan ?
Vai pitääkö sen olla siinä pahvilootassa johon se laitetaan paikan päällä ?
Kertoisitteko mahdollisimman paljon tuosta kuljetus matkasta ? Kiitos :)
Ettei vain tapahdu mitään :D
Entä ovatko ne kova äänisiä ? Jossakin sanottiin että ne ovat ja jossain taas sanotaan että niillä on ihana laulu ääni.. olisi tietysti miellyttävämpää tuo jälkimmäinen vaihtoehto..
kaunis laulu äänihän olisi kiva asia :D
Niinkuin tuolla mun undulaatilla :)
No niin.. Kiitoksia näin etukäteen vastauksista !
´
Ps. Olen hankkimassa sen tuolla kesän puolella vasta, se taitaa olla kaikkein paras vuodenaika vaihtoehto.. vai ??
Tai kevät.. vastatkaa tähänkin :D
Kiitos.
Hinnat ? Ja kaikkee muuta.. :)
3
1819
Vastaukset
- -Crisse-
Vihreä kauluskaija on se yleinen väri joten maksaa vähemmän eli 200-500 euroa. Keltainen on erikois värejä samoten sininen(vähemmän suomessa), tiedän muutamia yksilöitä sekä pareja muutaman, hinta on sitten värin takia isompi koska ei ole saatavana paljoa eli 300-600 euroa ja ylikin voi maksaa.
Itse suosittelen kuljetus häkkiä koska oli lyhyt tai pitkä matka niin linnun on parempi olla häkissä ja kun on sentään vähän isommasta linnusta kyse kuin undulaatista.
Siten poikas asiaa eli kauluskaijojen pesintä aika ajoituu lokakuusta maaliskuulle joten poikasten saanti voi olla hankalaa kesällä ovat silloin jo vanhempia ja sitten sinistä kauluskaijan poikasta on vaikea tällä hetkellä saada suomalaiselta kasvattajalta samoin keltaista.
Sitten pieni kysymys, mistäs olet kuullut Kuusankoskelaisesta kasvattajasta?
-Crisse ja Avion siivekkkäät-- Kauluskaija !
Papukaijat.net siellä on kasvattaja lista..
kasvattajan nimi on kristiina avikainen
Kiitos vastauksista.. mutta onko sitten täysin mahdotonta saada sininen kauluskaija? - Crisse
Kauluskaija ! kirjoitti:
Papukaijat.net siellä on kasvattaja lista..
kasvattajan nimi on kristiina avikainen
Kiitos vastauksista.. mutta onko sitten täysin mahdotonta saada sininen kauluskaija?Selvä!
Nimittäin ole se kasvattaja :)
Jos olet kiinnostunut poikasista nyt olisi tarjolla
2kpl ei varattuja poikasia--luovuts ikäsisiä tossa Tammi/helmikuun vaihteessa.
Emojen värit ovat;äiti keltainen ,isä vihereä
poikasten värit ovat suht vaaleit vihreitä.
Sukupuolta ei tiedetä-- ei olla otettu DNA-testiä,mutta sekin hoituu ostajan pyynnöstä
T;Crisse ja Avion siivekkäät
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758