Gigantin myyjiä täällä?

Maarit V.

Hei! Onko täällä yhtään myyntimiestä/naista Gigantista? Kysymyksessä on nimittäin tietty joululahjaostokset ja kun työkaveri väittää että Gigantilla on joku hintatakuu tuotteissa. Että sieltä saa kuulemma aina ja satavarmasti halvimmalla tuotteet kotiin? Kaveri väittää jopa että Gigantti myisi tappiolla jos vain on todistaa että joku kauppa myy halvemmalla.

Onko tuo totta vai satua? Kuulostaa aika hyvälle jos se totta on. En viitsi ajaa 150km lähimpään Giganttiin tarkistamaan asiaa, joten olisi kiva tietää homma etukäteen.

Kiitos!!

5

4198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjg

mitäs ihmeellistä tossa tappiolla myynnissä on? useammathan liikkeet harrastavat sitä mainonnassa... liikkeessä ne "käännetään" sitten parempiin ja kalliimpiin.

• Marko O.

Gigantilla on hintatakuu. Se tarkoittaa että jos vaikka näytät että mustapörssi myy Sony Bravian taulutelkkaria satasella, niin Gigantissa myydään esim. 80eur, siis aina halvemmalla.

Ite olen ostanut monta tuotetta niin että ensin etsin kuka myy halvimmalla (ellei se jo ole Gigantti) ja sitten mennyt vaatimaan hintatakuuta, eli että myyvät sen vielä halvemmalla. Tolla keinolla pitäisi saada aina markkinoiden halvimmalla hinnalla.

Suosittelen käyttämään hyväksi. "Se nyt vaan on tyhmää olla ostamatta mistä halvimmalla saa"

• mennä näin..

Mielestäni (en ole aivan 100-varma) se menee näin:

Mikäli jossain muualla on myynnissä TÄYSIN sama tuote halvemmalla, saat sen Gigantista SAMAAN hintaan, et siis halvemmalla. Olennaista on kuitenkin se, että Gigantti on niin suuri ostaja kodinkonevalmistajille, että he myyvät usein jotain tiettyä mallia yksinoikeudella, jolloin muista liikkeistä ei ainakaan mallikoodilta täysin identtistä tuotetta löydy. Siten heidän on helppo antaa tuo hintatakuu. Olen monta kertaa katsonut jotain tuotetta ja verranut sitä esim. Expertillä myytävään malliin ja todennut, että kaikki tekniset tiedot, ulkonäkö yms. täsmäävät täysin mutta silti mallikoodissa on jokin pieni, esim. yhden kirjaimen ero. Ja siihen he sitten vetoavat...

• Heikki

Kyllä siellä myydään ihan samoja tuotteita eikä oo kukaan mulle alkanut muuta väittääkään. Panasonicin taulutelkkari ostettiin nyt syksyllä ja myivät halvemmalla kuin on-off. Ne siis tiputtivat hinnan kun kerroin millä hintaa on-off myi sitä samaa mallia.

Ja meille sanottiin että hintatakuu ostoksen jälkeen kestää vielä kuukauden. Siis jos nään että joku myisi sitä samaa telkkaria vieläkin halvemmalla niin kuulemma maksavat erotuksen ja siihen päälle vielä 25% erotuksesta. Näin se myyjä ainakin väitti, tuskimpa se valehteli...

• gigantista
        Heikki kirjoitti:

Kyllä siellä myydään ihan samoja tuotteita eikä oo kukaan mulle alkanut muuta väittääkään. Panasonicin taulutelkkari ostettiin nyt syksyllä ja myivät halvemmalla kuin on-off. Ne siis tiputtivat hinnan kun kerroin millä hintaa on-off myi sitä samaa mallia.

Ja meille sanottiin että hintatakuu ostoksen jälkeen kestää vielä kuukauden. Siis jos nään että joku myisi sitä samaa telkkaria vieläkin halvemmalla niin kuulemma maksavat erotuksen ja siihen päälle vielä 25% erotuksesta. Näin se myyjä ainakin väitti, tuskimpa se valehteli...

Hintatakuu on nimenomaan se että 30 pvän sisällä ostostasi jos löydät jostain saman tuotteen halvemmalla, saat erotuksen 25 siitä hyvitystä.
        Voipi vaihdella liikekohtaisesti/myyjäkohtaisesti tuo miten suhtautuvat kilpailutilanteessa jos vähän eri mallinumero on mutta käytännössä sama tuote. kyllä se yleensä rinnastetaan samaksi ja kauppa pois-periaatteella myydään halvemmalla, vaikka tappiolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2142
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2009
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1059
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      57
      977
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      828
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      770
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe