Henkien koettelu???

puh

..joku täällä (jossain kohdin) kehoitti koettelemaan henget jotta niiden alkuperä selviäisi. Mitään käsitystä miten tämän tulisi tapahtua??

17

2014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheOneAndOnly

Näissäkin asioissa on järjen käyttö sallittua.

Henkiä on siis olemassa, aivan kuten ihmisiäkin, moneen junaan. On pahoja, hyviä ja suurin osa siltä väliltä.

Pahat henget haluavat yleensä kunniaa osakseen ja valehtelevat olevansa vaikka mitä, tyyliin jumala, jeesus, henkinen opettaja jne. He voivat jopa puhua osaksi ihan hyviäkin henkisiä juttuja, jotta paikalla olevat alkaisivat luottaa heihin. Mutta ennen pitkää kyllä paljastuu heidän perimmäinen tasonsa kunhan kuuntelee tarkasti.

Hedelmistään puu tunnetaan. Eli katso mitä tunteita heidän sanomansa herättää kuulijoissa. Kohottaako heidän viesti sinua kohti rakkauden olotilaa vai laskee kohti pelkoa. Tuosta sen näkee, eikä muuta tarvita.

Toinen mitä kannattaa katsoa on se, kunnioittaako kyseinen henki sinun tahtoasi olla rauhassa. Positiiviset voimat kunnioittavat AINA pyyntöäsi olla rauhassa. Jos henki alkaa inttää vastaan kun pyydät sitä poistumaan, on asia sillä selvä. Monesti negatiiviset henget alkavat väittää että tietävät sinua paremmin jne. eivätkä jätä siksi sinua rauhaan. Positiiviset henget eivät koskaan tee noin, he kunnioittavat sinun omaa vapaata tahtoasi yli kaiken.

Hyvä nyrkkisääntö onkin, että "Hyvää pitää pyytää, paha tulee pyytämättäkin". Eli negatiiviset henget sotkeutuvat elämääsi aina kun pystyvät, positiivisilta voimilta pitää pyytää apua, mikäli haluat että ne "sotkeutuvat" elämääsi auttamalla sinua.

-Pete

• Noita-Nainen

Hyvin sanottu.

• tarvitsen neuvoa
        Noita-Nainen kirjoitti:

Hyvin sanottu.

entäs kun naapuri tuntuu riivatulta, miten autan miesparkaa?

Hän hoipertaa aina väärään pihaan ja mumisee kielillä, tämä tapahtuu pimeään aikaan aina kun hän tulee kotiinpäin kuppilasta,

paha henki haisee hänen suustaan selkeästi ja kauas, hän on myös hyvin pahansisuinen riivattu, eikä usko että on väärässä pihassa.ei poistu ellen uhkaa seurauksilla tai nakkele häntä jollain,

suurin osa puheesta on tuntematonta kieltä, voi hyvinkin olla hepreaa koska en sitä ymmärrä.aramea tai kiinakaan ei ole pois suljettu.

miten hänestä saa riivaajan ulos?

pitääkö hankkia manaaja?

• TheOneAndOnly
        tarvitsen neuvoa kirjoitti:

Hän hoipertaa aina väärään pihaan ja mumisee kielillä, tämä tapahtuu pimeään aikaan aina kun hän tulee kotiinpäin kuppilasta,

paha henki haisee hänen suustaan selkeästi ja kauas, hän on myös hyvin pahansisuinen riivattu, eikä usko että on väärässä pihassa.ei poistu ellen uhkaa seurauksilla tai nakkele häntä jollain,

suurin osa puheesta on tuntematonta kieltä, voi hyvinkin olla hepreaa koska en sitä ymmärrä.aramea tai kiinakaan ei ole pois suljettu.

pitääkö hankkia manaaja?

Tämähän on se yleisin suomalainen riivaaja.

Edes manaaja ei auta tässä tilanteessa. Viinapiru ei myöskään tottele pappia eikä kunnioita ristinmerkkiä. Kyseessä onkin ehkä sitkein pirulainen mitä maa päällään kantaa!

Muinaiset tekstit kyllä puhuvat Enkelistä nimeltä Antabus, joka tuottaa viinapirulle suurta tuskaa, mutta samalla kärsii kyllä riivattu mieskin.

Parhaaksi tavaksi päästä viinapirusta eroon on muuttaa elintapojaan positiivisempaan suuntaa. Siinä täytyy yleensä tulla uskoon tai vastaavaa radiakaalia, mutta toivo ei silti ole menetetty.

Toivon naapurillesi valoisampaa tulevaisuutta ;)

-Pete

• tarvitsen neuvoa kirjoitti:

pitääkö hankkia manaaja?

Meni täydestä kuin etnisen miehen seteli!

Jätä ne jääpalat lumipalloistasi puis!

• miia-äiti

Kirjoitin rajatiedon palstalle, kun poikani kertoili nähneensä edesmennyttä äitiäni öisin.
        hän nimenomaan pelkäsi kovasti asiaa.
        mistä nyt tiedän, oliko se joku paha henki???
        apua! ajattelin ettei äitini voi pahaa haluta, mutta ehkä se ei ollutkaan äiti, niinkö?

• TheOneAndOnly
        miia-äiti kirjoitti:

Kirjoitin rajatiedon palstalle, kun poikani kertoili nähneensä edesmennyttä äitiäni öisin.
        hän nimenomaan pelkäsi kovasti asiaa.
        mistä nyt tiedän, oliko se joku paha henki???
        apua! ajattelin ettei äitini voi pahaa haluta, mutta ehkä se ei ollutkaan äiti, niinkö?

Eli onhan aivan ymmärrettävää että lapsi pelkää jos näkee henkiä. Siitä ei vielä sinänsä voi tehdä johtopäätöksiä.

Mutta mitä tuo henki puuhailee? Keskusteleeko se? Jos niin mistä? Pelotteleeko hän tahallaan? Toimiiko hän joteinkin poikkeavasti verrattuna siihen mitä äitisi tekisi tuossa tilanteessa.

Kuolleet ovat siis luonteeltaan muuttumattomia kuolemansa jälkeen, eli jos henki puuhailee jotain, mitä äitisi ei eläessään tekisi, niin kyseessä voi olla joku muu.

-Pete

• Noita-Nainen
        tarvitsen neuvoa kirjoitti:

pitääkö hankkia manaaja?

Mitas jos ohjaisit hanet lahimpaan AA-tukiryhmaan?

• Noita-Nainen
        TheOneAndOnly kirjoitti:

Eli onhan aivan ymmärrettävää että lapsi pelkää jos näkee henkiä. Siitä ei vielä sinänsä voi tehdä johtopäätöksiä.

Mutta mitä tuo henki puuhailee? Keskusteleeko se? Jos niin mistä? Pelotteleeko hän tahallaan? Toimiiko hän joteinkin poikkeavasti verrattuna siihen mitä äitisi tekisi tuossa tilanteessa.

Kuolleet ovat siis luonteeltaan muuttumattomia kuolemansa jälkeen, eli jos henki puuhailee jotain, mitä äitisi ei eläessään tekisi, niin kyseessä voi olla joku muu.

-Pete

Kuolleiden "rauhaan paasseiden" omaisten pitaisi myos olla ns. "rakastavassa olotilassa"...

Ja kuten sanottu, jos isoaiti oli "hyva isoaiti" jo elaessaan, pitaisi hanen sita olla kuoltuaankin.

Kuten "TheOneAndOnly" sanoi, olennaista on se, MITA sielta hengesta lahtee...lampoa vai jotain pelottavaa...? Minkalaisia viesteja se haluaa antaa/lahettaa? "Uhkaileeko" se vai "moikkaileeko" se?

• miia-äiti
        TheOneAndOnly kirjoitti:

-Pete

lapseni sanoi, että hän pajaa häntä ja pikkuveljeä, ja pyörii ympyrää, sekä istuu sängyn päässä. lapseni on vasta kaksi ja nämä asiat olen saanut selvästi ymmärrettyä. lisäksi hän puhuu jostain punaisesta usein, mutten ymmärrä mistä. en ole häneltä asioita kaivellut. jutellut vaan jos hän itse on asioista jutellut.
        itse olisin kovasti kiinnostunut tuntemaan ja kokemaan jotain henkimaailmasta tms. mutta eipä ole pienintäkään tuntemuksia, näkyjä tai mitään tullut. ehkä olen liian kärsimätönkin?
        olen koittanut hiljentyä ja yhden meedion ohjeiden mukaan lähettänyt rakkautta esim. äidilleni ja vaikka mitä, mutta en mitään ole tuntenut/ nähnyt. ehkä en usko tarpeeksi tms.
        harmi sinänsä, kun elämä perheessämme on rankkaa ja rakkauden puutetta tunnen kovasti. siksi ehkä ikävä äitiänikin kohtaan on niin suuri. ja pahan olon keskellä sitä kaipaisi ja ihmetyttäkin, ettei sieltä lohtua ja rakkautta saa, tai ainakaan tunnista tulevan. yst.terv. miia

• TheOneAndOnly
        miia-äiti kirjoitti:

lapseni sanoi, että hän pajaa häntä ja pikkuveljeä, ja pyörii ympyrää, sekä istuu sängyn päässä. lapseni on vasta kaksi ja nämä asiat olen saanut selvästi ymmärrettyä. lisäksi hän puhuu jostain punaisesta usein, mutten ymmärrä mistä. en ole häneltä asioita kaivellut. jutellut vaan jos hän itse on asioista jutellut.
        itse olisin kovasti kiinnostunut tuntemaan ja kokemaan jotain henkimaailmasta tms. mutta eipä ole pienintäkään tuntemuksia, näkyjä tai mitään tullut. ehkä olen liian kärsimätönkin?
        olen koittanut hiljentyä ja yhden meedion ohjeiden mukaan lähettänyt rakkautta esim. äidilleni ja vaikka mitä, mutta en mitään ole tuntenut/ nähnyt. ehkä en usko tarpeeksi tms.
        harmi sinänsä, kun elämä perheessämme on rankkaa ja rakkauden puutetta tunnen kovasti. siksi ehkä ikävä äitiänikin kohtaan on niin suuri. ja pahan olon keskellä sitä kaipaisi ja ihmetyttäkin, ettei sieltä lohtua ja rakkautta saa, tai ainakaan tunnista tulevan. yst.terv. miia

Tuo vaikuttaa siis ihan niiltä jutuilta, joita äitisikin tekisi, mikäli olisi elossa. Hän varmaan käy myös katsomassa sinua, mutta viihtyy ehkä paremmin lasten kanssa, koska he näkevät hänet.

Muistatko yhtään unta jossa olisit ollut äitisi kanssa? Monesti sukulaiset puhuvat meidän kanssa kun nukumme ja olemme "irti" ruumiistamme. Tällöin olemme samalla tasolla kuolleen omaisemme kanssa ja keskustelut onnistuvat. Valitettavasti me yleensä unohdamme nämä yön aikana käydyt jutustelut.

Sinulla olisi siis halua kokea jotain "yliluonnollista". Et ole yksin, sillä monilla ihmisillä on sisäinen kaipuu kokea jotain henkisempää kuin tämä raadollinen fyysinen maailma.

Syy miksi useimmat ihmiset eivät koe tai näe "tuolle puolen" on yksinkertaisesti se, että vanhetessamme me kovetumme ja aistimme tavallaan kapenevat, jolloin tulemme sokeiksi hienommille energioille. Lapset taas ovat vielä lähellä henkimaailmaa, koska ei ole kauan siitä kun he itse ovat tulleet sieltä. Kosketus on siis vielä olemassa, mutta se yleensä häviää 5 ikävuoteen mennessä.

Yksi syy siihen, miksi emme muista henkimaailmaa on se, että emme voisi elää tätä nykyistä elämää, jos muistaisimme mistä ihanuudestä tänne tulimme. Jos muistaisimme, kaipaisimme vain takaisin ja tämä elämä tuntuisi entistä raskaammalta.

Sinussa ei siis ole mitään vikaa, tai sinulla ei ole uskonpuutetta kun et näe henkimaailman asioita. Tässäkin asiassa ihmiset ovat erilaisia, toiset ovat luonnostaan herkempiä kuin toiset ja näkevät näitä juttuja enemmän. Herkkyyttään voi kyllä kehittää esim. meditoimalla, syömällä oikeita ruokia, elämällä henkistä elämää jne. Niin ja tuo henkisen elämän eläminen tarkoittaa sitä, että pyrimme siihen että kaikki ajatuksemme ja tekomme ovat mahdollisimman rakkaudellisia, ei sitä että käydään kirkossa joka sunnutai ja loppuviikko ajatellaan pahaa ihmisistä.

Jos sinua kiinnostaa nämä henkiset jutut, niin kannattaa alkaa vaikka lukemaan näistä asioista. Jo pelkästään henkisistä asioista lukeminen "nostaa" sinua ja tuo lähemmäksi henkisiä tasoja. Koska sinua kiinnostaa varmasti kuoleman jälkeinen elämä, niin suosittelen että haet vaikka kirjastosta jonkin kuolemanrajakokemus kirjan. Olen aivan varma että saat paljon lohtua luettuasi tuollaisen kirjan. Minä sain.

-Pete

• miia-äiti
        TheOneAndOnly kirjoitti:

Tuo vaikuttaa siis ihan niiltä jutuilta, joita äitisikin tekisi, mikäli olisi elossa. Hän varmaan käy myös katsomassa sinua, mutta viihtyy ehkä paremmin lasten kanssa, koska he näkevät hänet.

Muistatko yhtään unta jossa olisit ollut äitisi kanssa? Monesti sukulaiset puhuvat meidän kanssa kun nukumme ja olemme "irti" ruumiistamme. Tällöin olemme samalla tasolla kuolleen omaisemme kanssa ja keskustelut onnistuvat. Valitettavasti me yleensä unohdamme nämä yön aikana käydyt jutustelut.

Sinulla olisi siis halua kokea jotain "yliluonnollista". Et ole yksin, sillä monilla ihmisillä on sisäinen kaipuu kokea jotain henkisempää kuin tämä raadollinen fyysinen maailma.

Syy miksi useimmat ihmiset eivät koe tai näe "tuolle puolen" on yksinkertaisesti se, että vanhetessamme me kovetumme ja aistimme tavallaan kapenevat, jolloin tulemme sokeiksi hienommille energioille. Lapset taas ovat vielä lähellä henkimaailmaa, koska ei ole kauan siitä kun he itse ovat tulleet sieltä. Kosketus on siis vielä olemassa, mutta se yleensä häviää 5 ikävuoteen mennessä.

Yksi syy siihen, miksi emme muista henkimaailmaa on se, että emme voisi elää tätä nykyistä elämää, jos muistaisimme mistä ihanuudestä tänne tulimme. Jos muistaisimme, kaipaisimme vain takaisin ja tämä elämä tuntuisi entistä raskaammalta.

Sinussa ei siis ole mitään vikaa, tai sinulla ei ole uskonpuutetta kun et näe henkimaailman asioita. Tässäkin asiassa ihmiset ovat erilaisia, toiset ovat luonnostaan herkempiä kuin toiset ja näkevät näitä juttuja enemmän. Herkkyyttään voi kyllä kehittää esim. meditoimalla, syömällä oikeita ruokia, elämällä henkistä elämää jne. Niin ja tuo henkisen elämän eläminen tarkoittaa sitä, että pyrimme siihen että kaikki ajatuksemme ja tekomme ovat mahdollisimman rakkaudellisia, ei sitä että käydään kirkossa joka sunnutai ja loppuviikko ajatellaan pahaa ihmisistä.

Jos sinua kiinnostaa nämä henkiset jutut, niin kannattaa alkaa vaikka lukemaan näistä asioista. Jo pelkästään henkisistä asioista lukeminen "nostaa" sinua ja tuo lähemmäksi henkisiä tasoja. Koska sinua kiinnostaa varmasti kuoleman jälkeinen elämä, niin suosittelen että haet vaikka kirjastosta jonkin kuolemanrajakokemus kirjan. Olen aivan varma että saat paljon lohtua luettuasi tuollaisen kirjan. Minä sain.

-Pete

Voi, että taas oli mukava lukea kirjoitustasi. Miten jaksatkaan aina vastata niin ystävällisesti ja ystävälliseen sävyyn. Muutamia kertoja kun olen tänne kirjoittanut, olen saanut sinulta mukavia, mutta asiaa sisältäviä sydämmellisiä vastauksia. (kirjoittanut min. polestar ja miia-äitinä), no joka tapauksessa, kiitos mukavantuntuiselle ja valoisantuntuiselle miekkoselle. terv. Miia-äiti

• Polestar
        TheOneAndOnly kirjoitti:

-Pete

kirjauduin kun tunnun täällä käyvän jopa nykyään useimminkin, olisi kiva kuulla elämän mietteitäsi joskus jatkossakin. yst.terv miia-äiti

• TheOneAndOnly
        Polestar kirjoitti:

kirjauduin kun tunnun täällä käyvän jopa nykyään useimminkin, olisi kiva kuulla elämän mietteitäsi joskus jatkossakin. yst.terv miia-äiti

Mielellänihän minä kerron näistä asioista niille jotka ovat kiinnostuneita. Ei sitä muuten jaksaisi vastailla näihin viesteihin.

Ihmisille tapahtuu paljon asioita, joista ei monesti oikein uskalla huudella, niin onpahan ainakin yksi paikka minne voi purkaa sydäntään, ja joskus voi jopa saada hieman lohtua.

-Pete

• Noita-Nainen
        miia-äiti kirjoitti:

"...harmi sinänsä, kun elämä perheessämme on rankkaa ja rakkauden puutetta tunnen kovasti. siksi ehkä ikävä äitiänikin kohtaan on niin suuri. ja pahan olon keskellä sitä kaipaisi ja ihmetyttäkin, ettei sieltä lohtua ja rakkautta saa, tai ainakaan tunnista tulevan. yst.terv. miia"

No tuleehan sita...sehan "meneekin" juuri lapsillesi.:)

• Palle

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että jos näet hahmon tai pelkän pään, niin kyseessä on lähes poikkeuksetta vastapuolen lähettiläs. Ihmisen suojaksi lähetetty henki näyttää tyystin erilaiselta. Enkelit taas käyvät lyhyellä visiitillä tuomassa jonkin viestin tai näyttämässä näyn ja lähtevät sitten pois.

Uskomisen asia ei ole näkemisestä kiinni. En tiedä onko oikein analysoida miltä Pyhä Henki näyttää. Hän on kuitenkin kuvattu dollarin setelissä. Etsiköön siitä ken taitaa.

• aave nainen

tunne jonka heki jättää itsestään.. jos tunneperäiseltä kannalta ottaa. itse "tunnen" toisinaan asioita. (jos joku paikalla). tms

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe