Oletteko koskaan ajatelleet sitä asiaa että mitä elämä olisi ilman musiikkia ?
Itsellä ainakin musiikki vaikuttaa omaan elämään paljon kuten mieleen jne.
Musiikissa on omanlaisensa voima joka antaa hyvää oloa"riippuu musiikista".
Itselläni on joskus päiviä jolloin harmittaa ja vituttaa mutta aina laitan kuulumaan jotain hiljaisempaa tai joskus kovempaa musiikkia niin se olo korjantuu eli mieli.
Elämä on elämää ja musiikki osa sitä !
Musiikin vaikutus elämään....
4
235
Vastaukset
- Rytmi Päässä ja suu täynnä ...
Aina ei tartte edes soittaa musaa, kun päässä jo tutut biisit soi.
Yleensä kotona soi musa. Taustamusiikkia sen sijaan esim. töissä en voi sietää. Musiikkia pitää voida kuunella. No ehkä se on siinäkin, että ei työt suju kun jää kuuntelemaan. Ja kun on työ jossa pitää tekstejä selailla eli niinku "unelmia ja toimistohommia".
No joka tapauksessa: musiikki on tärkeintä elämässä. Lapsillekin olen sen huomaamattani opettanut.- ...suu täynnä heinää
jäi otsake pitkäksi..
Ettei väärin mennä ja ymmärretä.
- omaehtoinen
Musiikki on kuin uskonto.
Vain itsetunnoltaan ja mieleltään heikot tarvivat ulkoisia vaikuttimia.
Itse huokaan helpotuksesta, kun pääsen kotiin kaiken musiikin, liikennemelun ja huutamisen keskeltä.
Hiljaisuuden voima on paljon suurempi. - Mä vaan
Olen kait riippuvainen siihen. NRJ tai YleX
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862