että juokseeko mies pillun perässä vai saattaisiko tuttavuus johtaa pidempäänkin suhteeseen?
mistä tietää??
14
5440
Vastaukset
- Ihmetyskummitus
..mistään.;-) P*llun vonkaajilla kyllä yleensä puheet ja teot ovat aina ristiriidassa keskenään,eli siitä aika hyvin tunnistaa.
- juoksevat
Siis ainahan miehet juoksevat pillun perässä. Toisille se on vaan se ainoa tarkoitus. Toisille se on muun hyvän lisuke. Kun vertaat puheet ja teot, etkä aivan heti levitä jalkoja, niin silloin primaarinen motiivi tulee väkisin esiin.
- nainen**
minäkin luulin että mies, jonka kanssa on ollut vipinää jo melkein vuoden, ja suhde tuntunut tosi hyvältä, siis ystäväpuolella ennenkuin seksi tuli kuvioon, olisi ollut kiinnostunut minusta itsestäni :(
Vajaa vuosi sitten päädyttiin viettämään kiihkeää iltaa, joka ei mennyt kuitenkaan loppuun asti. Siitä lähtien on kierretty ja kaarrettu toisiamme, mutta juttu meillä on luistanut aina loistavasti. Tiesin hänen haluavan pidemmälle (seksiä), itse mietin pitkään koska en halua seurustella vakavammin (en kuitenkaan halua muitakaan suhteita).
No, pari viikkoa sitten tuli sekstailtua kerran ja seuraavalla viikolla toisen kerran, aika ex-temporetilanteissa, ilman mitään suunnitelmallisuutta, ja vaikka ekoilta kerroilta ei mitään ihme odotuksia ole, niin aika mukavaa oli ja uskon tunteen olleen molemmipuolisen...
Ja nyt minusta tuntuu että seurani ei enää olekaan niin kiinnostavaa. Vähän masentavaa, koska olimme aiemmin tosi paljon tekemisissä, enkä ole missään hetkessä sanonut odottavani häneltä mitään. Tuntuu että hän vain teeskenteli olevansa ystäväni siihen asti että saa, sitten kiinnostus kai lopahti. Aika noloa esittää kiinnostunutta toisen seurasta, jos tosiaan haluaa vain panon. Itse olen pelannut avoimilla korteilla koko ajan ja kertonut mitä haluan, olisi hienoa jos miehiltäkin löytyisi selkärankaa muuhunkin kuin itse seksiin.
Mutta kai sitten olen kohdannut pelimiehen, joka osasi pelata viimeisen päälle. nainen** kirjoitti:
minäkin luulin että mies, jonka kanssa on ollut vipinää jo melkein vuoden, ja suhde tuntunut tosi hyvältä, siis ystäväpuolella ennenkuin seksi tuli kuvioon, olisi ollut kiinnostunut minusta itsestäni :(
Vajaa vuosi sitten päädyttiin viettämään kiihkeää iltaa, joka ei mennyt kuitenkaan loppuun asti. Siitä lähtien on kierretty ja kaarrettu toisiamme, mutta juttu meillä on luistanut aina loistavasti. Tiesin hänen haluavan pidemmälle (seksiä), itse mietin pitkään koska en halua seurustella vakavammin (en kuitenkaan halua muitakaan suhteita).
No, pari viikkoa sitten tuli sekstailtua kerran ja seuraavalla viikolla toisen kerran, aika ex-temporetilanteissa, ilman mitään suunnitelmallisuutta, ja vaikka ekoilta kerroilta ei mitään ihme odotuksia ole, niin aika mukavaa oli ja uskon tunteen olleen molemmipuolisen...
Ja nyt minusta tuntuu että seurani ei enää olekaan niin kiinnostavaa. Vähän masentavaa, koska olimme aiemmin tosi paljon tekemisissä, enkä ole missään hetkessä sanonut odottavani häneltä mitään. Tuntuu että hän vain teeskenteli olevansa ystäväni siihen asti että saa, sitten kiinnostus kai lopahti. Aika noloa esittää kiinnostunutta toisen seurasta, jos tosiaan haluaa vain panon. Itse olen pelannut avoimilla korteilla koko ajan ja kertonut mitä haluan, olisi hienoa jos miehiltäkin löytyisi selkärankaa muuhunkin kuin itse seksiin.
Mutta kai sitten olen kohdannut pelimiehen, joka osasi pelata viimeisen päälle.... mies ajattelee seksin tultua kuvioihin mukaan, että haluat sittenkin enemmän kuin ystävyyttä ja hän ei ole valmis sitoutumaan. Tai päinvastoin, haluaisi oikeasti suhdetta mutta olet antanut ymmärtää ettei sitä tule... Luulisi todellakin olevan nyt vain hetkellistä epävarmuutta, tuskin kukaan vuotta jaksaa odotella jos on vain seksin perässä...
- totta on
elin_tilaa kirjoitti:
... mies ajattelee seksin tultua kuvioihin mukaan, että haluat sittenkin enemmän kuin ystävyyttä ja hän ei ole valmis sitoutumaan. Tai päinvastoin, haluaisi oikeasti suhdetta mutta olet antanut ymmärtää ettei sitä tule... Luulisi todellakin olevan nyt vain hetkellistä epävarmuutta, tuskin kukaan vuotta jaksaa odotella jos on vain seksin perässä...
ei kukaan vonkaa yhtä naista vuotta vain saadakseen pillua. tämä on fakta. pillun perässäjuoksijat tippuvat kyydistä jo ensimmäisten viikkojen aikana, koska helpommallakin saa.
- juoksevat
totta on kirjoitti:
ei kukaan vonkaa yhtä naista vuotta vain saadakseen pillua. tämä on fakta. pillun perässäjuoksijat tippuvat kyydistä jo ensimmäisten viikkojen aikana, koska helpommallakin saa.
Olet oikeassa. Ei kukaan jaksa vongata vuotta.
- nainen**
juoksevat kirjoitti:
Olet oikeassa. Ei kukaan jaksa vongata vuotta.
Toisaalta olen itsekin melkoisessa hämmennyksen tilassa, koska seksi on minulle asia, jota en ota kevyesti. Taustalla minulla on yksi melkein 15 vuotta kestänyt huono suhde, ja sen jäljiltä olen tosi varovainen. En halua sitoa itseäni heti keneenkään (seurustelukuvioihin), mulle riitti puolet elämästäni kestänyt kyttääminen ja piinaaminen.
No, kaipa aika näyttää ja pitää ottaa itse asia esille... - sadasa
nainen** kirjoitti:
Mutta kai sitten olen kohdannut pelimiehen, joka osasi pelata viimeisen päälle.Mies sai mitä halusi. Siinä se oikeastaan on. Sitten kun on pildeä saanut niin kiinnostus loppuu siihen ja se kunnioitus katoaa.
- Tutkija.
Mies haluaa nussia lähes kaikkia naisia (ainakin kaikkia keski-tason näköisiä ja ylöspäin).
Moraali tai se ettei vain jostain syystä saa pitää ne jotenkuten kurissa. Näin toimii eläinmaailma, ihmisellä ja apinalla on yli 90%:sti sama dna. Eläinmaailmasssa jokainen uros yrittää elämänsä aikana siittää niin monta hedelmöityskykyistä naista kuin mahdollista, keinoista viis..- ...............
ja eläinmaailmassa mitä kovempi uros sitä enemmän se "kaataa" naaraita. "Nysväreille" jää vaan sivusta katsojan osa..
- fhgfgfb
Mulla on tässä hankalampi tapaus, jonka tapasin baarissa..mutta varsinaisesti nähtiin vasta baari-illan jälkeen.
Seksiäkin on harrastettu ja taustat tuntien, kyllä sillä naisia riittää. Mutta nyt pari viimeisintä tapaamista on mennyt jotenkin kaverilinjalla ja se on lähtöisin nimenomaan hänestä.
Tosin näillä tapaamisilla ollaan käyty ihan oikeasti ulkonakin ym. Ja muuten hän kyllä ehdottelee uusia tapaamisia yllättävänkin innokkaasti.
Toisaalta eräilläkin treffeillä olin hänen luona yötä, mutta hän halusi vain nukkua yhdessä.
Saan niin ristiriitaisen käsityksen, että en osaa yhtään lukea mitä se mahdollisesti haluaa.
Kerran kysyin suoraan ja se vastasi, että en saa hätiköidä, antaa asioiden mennä kun menee.
Mitä se oikein haluaa?- Ajatusta+
Voisko MITENKÄÄN harkita sellaista ajatusta, ettei AINA mietittäis, mitä miehet haluaa??? Lähdetään siitä, mitä me halutaan miehiltä, jooko? Jos halutaan seurustella ja näyttää, et miehellä on vaan seksi mielessä, ei muuta ku adios...ja toistekin päin. On miehiä, jotka on parhaimmillaan sängyssä, mutta joita ei millään viitsisi esitellä sukulaisilleen...
Eli hieman itsetuntoa, ellit! Ei se aina niin mene, että miehet vie ja me vingutaan, on meilläkin lupa haluta ja vaatia!!!
Provocative woman
- Deivid*****
Siitä se tietää, jos mies on kuvioissa mukana vielä muutaman kuukauden jälkeen, jolloin ei ole pillua vielä saanut. Mun oma muija mietti noita samoja asioita kovasti. 5 kuukautta meni kunnes seksiä harrastettiin. Muuta hellyyttä oli sitten sitäkin enemmän. Nainen testasi mua ja hienosti selvisin testistä.
- tiita83
Nyt kun olen tässä lie suhteeseen alkamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575775
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263584- 792502
- 372059
- 331852
- 421809
- 1041740
- 211626
- 271482
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371398