ootteko kuvanneet tollasella ja onko niin hyvä
kun kehutaan? Pixmanian arvostelut 8/10 pistettä ja välillä vähän enmmänkin.
Entä vastaavat Sonyn kamerat?
Panasonic NV-GS17
1
1196
Vastaukset
- Tahvo
Tulipas otsikko :)
No, itselläni on malli NV-GS15. Lienee muuten sama malli, mutta GS15:ssa on sekä DV in että out, eli voit siirtää editoimasi videot halutessasi takaisin nauhalle jne.
Olen ollut kyllä tyytyväinen kameraan. Erittäin hiljainen se ainakin on, verrattuna esim. Sonyn DCR-HC19-malliin, joka ainakin minulla piti sellaista surinaa kuvatessa, että häiritsi jo todella.
Helppokäyttöinen, joskin Sonyn kosketusnäyttö oli kyllä aika hyvä.
Kuvan laatu on hyvä, kirkkaassa valossa jopa erinomainen. Hämärässä ja vähässä valossa en kuvaa kauheasti kehuisi, mutta en nyt tiedä onko se tämän hintaluokan vehkeissä missään parempi. Ei se sitä ollut ainakaan tuossa Sonyssakaan.
Akku on aika lyhytkestoinen, mutta jokainenhan ostaa kaupan yhteydessä heti tehokkaamman akun, jolla kuvausaikaa saa lisää.
Mikä minussa on eniten mielyttänyt kuvan laadun lisäksi on tuo mikki. Senhän saa asetuksista laitettua siten, että ottaa äänen zoomauksen mukaan. Ja aika makeesti se kyllä ottaa äänet kauempaakin. Joskin myös tuuli ottaa mikkiin helposti, vaikka tässäkin mallissa on joku windcut, mutta siitä en ole kyllä huomannut olevan mitään hyötyä. Parempi laittaa sormi mikin päälle tai käyttää muita keinoja tuulessa kuvatessa.
Kaikin puolin siis olen ollut tyytyväinen, paitsi siis tuohon hämäräkuvaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475535Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612516Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181930Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1501791No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361682- 171663
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771108Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62919