Millainen palvelu on tuolla Sevire Oy:llä? Tuleeko hyvät LVIS-suunnittelut?
Sevire Oy
8
5147
Vastaukset
- mpj
Mä otin sieltä kaikki, toistaiseksi ei ole ollut mitään valittamista, sähkökuvien muutokset esimerkiksi onnistuivat helposti, ilman lisälaskuja.
- Rakentaja Raju
Milloin teetit suunnitelmat? Siellä on ollut jotain muutoksia kuulemma.
- mpj
Rakentaja Raju kirjoitti:
Milloin teetit suunnitelmat? Siellä on ollut jotain muutoksia kuulemma.
viime viikolla tuli leimatut LVI -kuvat.
- Rakentaja myös
mpj kirjoitti:
viime viikolla tuli leimatut LVI -kuvat.
Hinnasto on näköjään aika kova. Saitko tingittyä yhtään?
- Jakke
Ainakin silloin kun minä kyselin suunnitelmien hintoja olivat sellaisissa hinnoissa, että päätin ottaa muualta.
Seviren hinta LVIS -suunnittelusta oli 1928 euroa! Otettuani suunnitelmat muualta hintaa kertyi 750 euroa.Hyvää ei saa halvalla.
Huonoilla suunnitelmilla tehdyt järjestelmät maksavat rakennuskustannuksiltaan paljon ja ne ovat kalliita käyttökustannuksiltaan. Nyt on kulunut kirjoittelustasi 18 - vuotta. Onko siinä talossasi halpa asua?
- Odoteltu 10 kk
On odoteltu sisäpuolisia putkikuvia korjattuna jo 10 kk. Palvelu hanurista. Lukuisia pyyntöjä yms. mutta kaikuvat kuuroille korville.
Olen hukannut ne suunnitelmasi, Lähetätkö uudelleen, voisi talvella löytyä rako tehdä ne muutoksesi kuntoon, ollut vähän kiiruita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235558Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714