Jorma Kääriäinen

Agents-fani

laulaa paremmin noita Elviksen lauluja kuin Elvis itse.

18

2113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eap......

      jaah

      eikait jormakaan vedä niitä huonosti mutta E A P ON KING !

      :D

    • näin on!

      Elvis on Elvis ,mutta Tapani Kansa laulaa Elvistä paremmin ,kuin Jorma Kääriäinen.

      • Agents is ....

        kauneus on katsojan silmässä, niin myös laulajan paremmuus on kuulijan korvissa.
        Parasta laulajaa ei ole viellä syntynyt.
        Eikä koskaan tule syntymään.


    • Ammattilainen vuodesta 70

      Täällä on jälleen saksittu?
      Onnetonta touhua puuhastelua.

      • anu

        Joopa joo,tämä alkaa olla jo todella omituista,ei taida olla muuta tekemistä.Mitähän noissa edellisissä viesteissä oli semmoista että piti sensuroida,sehän oli tavallista asiallista keskustelua.


      • a v a
        anu kirjoitti:

        Joopa joo,tämä alkaa olla jo todella omituista,ei taida olla muuta tekemistä.Mitähän noissa edellisissä viesteissä oli semmoista että piti sensuroida,sehän oli tavallista asiallista keskustelua.

        Olen poistanut oman avaukseni, jossa ilmoitin suorittamani poistot - palautin ne nähtäville - milloin minua syytettiin sellaisten viestien poistamisesta, joita en ollut nähnytkään. Otin yhteyden ko. kadonneiden viestien johdosta ylläpitoon - asia selvisi ja vastineeni oli nähtävillä tarpeellisen ajan.

        Tämän jälkeen eräs kirjoittaja peräänkuulutti kadonneita viestejä aiheista "narsismi" ja "alkoholistin auttaminen". Tällaisia viestejä en ollut enkä ole myöskään tältä foorumilta itse poistanut; otin yhteyden ylläpitoon jälleen, kysyen näiden mainittujen viestien kohtaloa, kunnes noiden viestien perään kysellyt kirjoittaja kertoi viestissään, etteivät ko. avaukset olleetkaan kadonneet tältä foorumilta, vaan joltakulta toiselta palstalta. Tämän jälkeen poistin siis oman avaukseni jossa esitin aiemmin suorittamani kaksi poistoa - viestin, jossa mainitsin sen poistavani myöhemmin. Poiston myötä myös avaukseni alle (jonka siis jo itse viestissä ilmoitin tulevan poistetuksi teemaan kuulumattomana) kirjoitetut vastaukset poistuivat automaattisesti S24:n teknisestä rakenteesta johtuen.

        Jatkettakoon Elvis-aiheen ympärillä.

        Ja: tämänkin tulen poistamaan myöhemmin.


      • Veikko Samuli
        a v a kirjoitti:

        Olen poistanut oman avaukseni, jossa ilmoitin suorittamani poistot - palautin ne nähtäville - milloin minua syytettiin sellaisten viestien poistamisesta, joita en ollut nähnytkään. Otin yhteyden ko. kadonneiden viestien johdosta ylläpitoon - asia selvisi ja vastineeni oli nähtävillä tarpeellisen ajan.

        Tämän jälkeen eräs kirjoittaja peräänkuulutti kadonneita viestejä aiheista "narsismi" ja "alkoholistin auttaminen". Tällaisia viestejä en ollut enkä ole myöskään tältä foorumilta itse poistanut; otin yhteyden ylläpitoon jälleen, kysyen näiden mainittujen viestien kohtaloa, kunnes noiden viestien perään kysellyt kirjoittaja kertoi viestissään, etteivät ko. avaukset olleetkaan kadonneet tältä foorumilta, vaan joltakulta toiselta palstalta. Tämän jälkeen poistin siis oman avaukseni jossa esitin aiemmin suorittamani kaksi poistoa - viestin, jossa mainitsin sen poistavani myöhemmin. Poiston myötä myös avaukseni alle (jonka siis jo itse viestissä ilmoitin tulevan poistetuksi teemaan kuulumattomana) kirjoitetut vastaukset poistuivat automaattisesti S24:n teknisestä rakenteesta johtuen.

        Jatkettakoon Elvis-aiheen ympärillä.

        Ja: tämänkin tulen poistamaan myöhemmin.

        on Suomi24:n ainoa alue, jossa "ylläpito" harrastaa poistamisia näin rajusti ja mielettömän usein.

        Selitelköön serifi mitä haluaa, en kuitenkaan usko häntä.
        Seriffin tehtävä on poistaa vain ja ainoastaan provot ja asiattomatkirjoitukset.
        Esim. Tämä kirjoitus ei ole provo eikä asiaton.

        Ei mitään foorumia hoideta näin puupäisesti, tai se tulee olemaan hyvin äkkiä entinen foorumi.

        Täällä on kyllä jollain mopo karannut käsistä.

        Tänne on ehdottomasti saatava ihminen jolla on kykyä ja taitoa hoitaa tätä Elvistä.


      • a v a
        Veikko Samuli kirjoitti:

        on Suomi24:n ainoa alue, jossa "ylläpito" harrastaa poistamisia näin rajusti ja mielettömän usein.

        Selitelköön serifi mitä haluaa, en kuitenkaan usko häntä.
        Seriffin tehtävä on poistaa vain ja ainoastaan provot ja asiattomatkirjoitukset.
        Esim. Tämä kirjoitus ei ole provo eikä asiaton.

        Ei mitään foorumia hoideta näin puupäisesti, tai se tulee olemaan hyvin äkkiä entinen foorumi.

        Täällä on kyllä jollain mopo karannut käsistä.

        Tänne on ehdottomasti saatava ihminen jolla on kykyä ja taitoa hoitaa tätä Elvistä.

        Elvis-foorumilla on tarkoitus keskustella Elviksestä. Tulen poistamaan tuon ylemmän viestini ja nämä siihen tulleet vastaukset poistuvat silloin teknisistä syistä.

        "Narsismi" ja "alkoholistin auttaminen"-aiheiset viestit eivät siis olleet ketjuineen kadonneetkaan tältä palstalta, vaan joltakulta toiselta foorumilta. Tämän ko. kirjoitusten perään kysellyt henkilö toi tiedoksi seuraavassa viestissään. Minä en ollut niitä poistanut (kuten en muitakaan aiemmin kyseltyjä (en niitä lukenutkaan) - poistin kaksi asiatonta jotka olivat tässä ketjussa näkyvillä tarpeellisen ajan).

        Palaute-linkkihän löytyy sivujen oikeasta alareunasta mikäli tahdot toimistani valittaa.

        Mukavaa päivää sinulle :)

        t. Puupää ;-)


      • anu
        a v a kirjoitti:

        Elvis-foorumilla on tarkoitus keskustella Elviksestä. Tulen poistamaan tuon ylemmän viestini ja nämä siihen tulleet vastaukset poistuvat silloin teknisistä syistä.

        "Narsismi" ja "alkoholistin auttaminen"-aiheiset viestit eivät siis olleet ketjuineen kadonneetkaan tältä palstalta, vaan joltakulta toiselta foorumilta. Tämän ko. kirjoitusten perään kysellyt henkilö toi tiedoksi seuraavassa viestissään. Minä en ollut niitä poistanut (kuten en muitakaan aiemmin kyseltyjä (en niitä lukenutkaan) - poistin kaksi asiatonta jotka olivat tässä ketjussa näkyvillä tarpeellisen ajan).

        Palaute-linkkihän löytyy sivujen oikeasta alareunasta mikäli tahdot toimistani valittaa.

        Mukavaa päivää sinulle :)

        t. Puupää ;-)

        Alunperin tämä keskustelu lähti käyntiin todellakin palstan aihetta eli Elvistä(ja Kääriäinen siihen asiaan liittyen)koskien,mutta kummallisten poistojen myötä pääsi lipsumaan keskusteluksi kuka poisti ja poistiko ja mitä ja miksi...Otin eka kerran osaa Elvis-palstalla keskusteluun ja luulenpa että siihen jääkin,ei tässä ole mitään mieltä.Elvis on upea Kunkku jota ihailen suuresti,siinä syy osallistumiseeni alun perin.


      • a v a
        anu kirjoitti:

        Alunperin tämä keskustelu lähti käyntiin todellakin palstan aihetta eli Elvistä(ja Kääriäinen siihen asiaan liittyen)koskien,mutta kummallisten poistojen myötä pääsi lipsumaan keskusteluksi kuka poisti ja poistiko ja mitä ja miksi...Otin eka kerran osaa Elvis-palstalla keskusteluun ja luulenpa että siihen jääkin,ei tässä ole mitään mieltä.Elvis on upea Kunkku jota ihailen suuresti,siinä syy osallistumiseeni alun perin.

        >>>Elvis on upea Kunkku jota ihailen suuresti>>>

        Kuin myös :) If I Can Dream soi par`aikaa. Uskomaton tunnelataus Elviksen tulkinnassa tämänkin hienon kappaleen kohdalla.


      • A.t.
        a v a kirjoitti:

        >>>Elvis on upea Kunkku jota ihailen suuresti>>>

        Kuin myös :) If I Can Dream soi par`aikaa. Uskomaton tunnelataus Elviksen tulkinnassa tämänkin hienon kappaleen kohdalla.

        Edelleenkin! Jorma Kaeaeriaenen ei kuulu Elviksen siivelle!


      • Elvistelijä
        A.t. kirjoitti:

        Edelleenkin! Jorma Kaeaeriaenen ei kuulu Elviksen siivelle!

        Meneppäs juttelemaan Kääriäisestä tanssimusiikkiosastolle, jookos?
        Meillä soi Elvis nytkin =)


      • a.t.
        Elvistelijä kirjoitti:

        Meneppäs juttelemaan Kääriäisestä tanssimusiikkiosastolle, jookos?
        Meillä soi Elvis nytkin =)

        Elviksestähän minäkin! haloo!


      • åpo+0908
        A.t. kirjoitti:

        Edelleenkin! Jorma Kaeaeriaenen ei kuulu Elviksen siivelle!

        se kuuluu, jos keskustelussa mainitaan Kääriäinen.


      • Ritu
        A.t. kirjoitti:

        Edelleenkin! Jorma Kaeaeriaenen ei kuulu Elviksen siivelle!

        Kääriäinenhän lukeutuu OEPFC-kunniajäsenistöön, joten kyllä hänelläkin on oikeus esittää Elviksen biisejä !


    • on kyllä niin että

      Agents ja Jorkka on parhaita!

    • on on ei ei

      eilvis on aina paras

      • asiahan on niin,että

        Hannele Lauri on paras! Hannele is the King of rokkenroll!


    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe