Finnmatkat suosittelee mukaan dollareita, tarvitaanko niitä vai pärjääkö euroilla. Oliko kurssi 2300-2500 € kurssi? Onko kenelläkään kokemusta Hesperia Play el Aguasta. Samoin tiedot sukellusreissuista kiinnostaa.
Venezuela Margarita
11
4747
Vastaukset
- Lottalainen
Moi!
Kyl siellä saa ihan yhtä helposti vaihdettua euroja. Kurssi oli $ 2,144 ja € 2,300 (parempi pari viikkoa sitten)
Hesperia on varmaan ihan ok hotelli - itse en kuitenkaan ikinä valitsisi all-inclusive hotellia, Playa del Aguassa oli nimittäin paljon viihtyisiä pikkuravintoloita hyvällä ruoalla. Suosittelen La Isla ja Cucaracha...Kerro terveisä Lotalta! ;)
Oikein hyvää lomaa!!- Jouluna matkaan
Kiitos viestistäsi, all inc. tuli hotellivalinnan mukana. Syödään varmasti hotellin ulkopuolellakin, joten vinkit ruokapaikoista on paikallaan.
Kerrotaan terveiset! - Rami
Jouluna matkaan kirjoitti:
Kiitos viestistäsi, all inc. tuli hotellivalinnan mukana. Syödään varmasti hotellin ulkopuolellakin, joten vinkit ruokapaikoista on paikallaan.
Kerrotaan terveiset!Ei ollut ruokapaikkoja kuin kymmenien kilometrien päässä. Hotelliruokaan kyllä ehti jo kyllästyä.
- I love Margarita
Euro toimii siinä kuin dollarikin, molempia helppo vaihtaa. Paikalliset ymmärtävät kuitenkin euron arvon paremmin, joten keskusteluissa vilahtelee usein hinta dollareina.
- Digicel
Suomalainen liittymä ei toimi Isla de Margaritan saarella, mutta tavalliseen kolmitaajuus (900/1800/1900 MHz) puhelimeen voi ostaa paikallisen prepaid-liittymän. Operaattorin nimi on Digicel ja liittymä maksaa 50.000 bolivaria ja se pitää sisällään 10.000 bolivaria puheaikaa. Lisäpuheaikakoodin voi ostaa 40.000 bolivarilla ja se antaa uutta puheaikaa 50.000 bolivarin edestä. Viiden minuutin puhelu kännykällä Suomeen maksaa n. 10.000 bolivaria. Tekstarit eivät toimi Suomen ja Venezuelan välillä.
- Julle_
Viiden minuutin puhelu Suomeen rantakadun "puhelinpöydistä", baareista, yms maksaa 5000VEB, eli puolet halvempaa kuin kännykällä soittaminen. Eikä tarvitse maksaa 20€ tyhjästä, kun ostaa paikallisen kortin. Yksi parhaista puolista tässä paikassa onkin se, että kännykkä kannattaa oikeasti jättää kotiin!
Ja vielä tuosta valuutasta. Itse vaihdoimme jo kotona Forexista bolivareja, jolloin eurolla sai 2450 VEB ilman vaihtopalkkiota, joka paikan päällä on 3-8%. Eli kannattaa vaihtaa reilusti jo etukäteen. Säästää paljon rahaa ja hieman vaivaa - TEPA
Julle_ kirjoitti:
Viiden minuutin puhelu Suomeen rantakadun "puhelinpöydistä", baareista, yms maksaa 5000VEB, eli puolet halvempaa kuin kännykällä soittaminen. Eikä tarvitse maksaa 20€ tyhjästä, kun ostaa paikallisen kortin. Yksi parhaista puolista tässä paikassa onkin se, että kännykkä kannattaa oikeasti jättää kotiin!
Ja vielä tuosta valuutasta. Itse vaihdoimme jo kotona Forexista bolivareja, jolloin eurolla sai 2450 VEB ilman vaihtopalkkiota, joka paikan päällä on 3-8%. Eli kannattaa vaihtaa reilusti jo etukäteen. Säästää paljon rahaa ja hieman vaivaaME VAIHDETTIIN PAIKAN PÄÄLLÄ RAHAA;
1 EUROLLA SAI 2700 BOLSAA,
1 TAALALLA SAI 2300 BOLSAA.
ELI ITSE VAIHTAISIN SIELLÄ :) - toimii
soneralta kerrotaan että kotim kortti pelaa
aivan normaalisti puhelut melko kalliita mut
tekstiviestit "vaan" 29 snt/viesti - Julle_
toimii kirjoitti:
tekstiviestit "vaan" 29 snt/viestiSoneralta kerrotaan väärin. Saattaa toimia Caracasissa, mutta Isla de Margaritalla ei toimi sonera eikä mikään mukaan eurooppalainen matkapuhelinliittymä. Ja puhelut sekä paikallinen sim-kortti törkeän hintaisia. Jättäkää nyt vaan se puhelin kotiin, ja soittakaa "puhelinkeskuksista". Näistä saa jo pelkän sen sim-kortin hinnalla puhua Suomeen 50 min!
- menossa
toimii kirjoitti:
tekstiviestit "vaan" 29 snt/viestiEi näytä riittävän Soneran Roaming Isla De Margaritasiin asti:
http://www.gsmworld.com/covmaps/gsma/ve/cd/comb/1_1_2.png - Lillan
menossa kirjoitti:
Ei näytä riittävän Soneran Roaming Isla De Margaritasiin asti:
http://www.gsmworld.com/covmaps/gsma/ve/cd/comb/1_1_2.pngEi riitä Soneran eikä minkään muunkaan kotimaisen operaattorin. Kolmitaajuuspuhelin toimii vain mantereella, Margaritan saarella paikallisen sim-kortin kanssa jonka hankinta tosiaan tulee aika kalliiksi. Ensimmäinen paikka muuten missä lankapuhelimesta soitti kotimaahan paljon halvemmalla kuin kännykällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882