kallis elämä

miehiä kunnioittava nainen : )

Elämä voi olla joskus kallista. Olipa kerran suuri rakkaus. Rakkauden kohde sai hoidella suurperhettään kun puoliso hänet elätti : ) Näin kukoisti suuri rakkaus. Kun Rakkaus loppui ja ex saa hyvät elarit, monta sataa euroa : ) Tuli kuvioihin uusi rakkaus ja miten siinä kävi ??? Uudelle rakkaudelle ei annettu samoja etuja eli toinen ei tule taloudellisesti vastaan yhtään jos toisella on tiukkaa. Vaikka toinen sanoo, että on elämän suuri rakkaus ja moittii siitä, jos on katkera entiselle joka sai kaiken. En etsi elättäjää koska pärjään mainiosti itse ! Mutta semmoisia kommentteja on tullut ettei hän ala toista kertaa ketään elättämään. Haen mielummin itse kulutusluottoa että voin kustantaa itse oman ja lapsemme elämisen kuin anelisin velkaa mieheltä, joka kiltisti maksaa elareita exälle.

8

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se elareita saava

Miksi sun uuden miehesi pitäisi kustantaa sinun lapsiesi ja sinun elämä?
      Sinun omalla lapsellasi/lapsillasi on ihan oma isä jonka velvollisuus on osallistua teidän elämäänne elareiden muodossa.
      Ei uudet puolisot ole mitenkään elatusvelvollisia toisten kanssa hankittuihin lapsiin.Omia lapsia kuuluu elättää ja siihen ne elarit menee.

• miehiä kunnioittava nainen : )

Lapsi on meidän YHTEINEN ! Enkä odota sitä, että joku elättäisi minut !

• rahapussi
        miehiä kunnioittava nainen : ) kirjoitti:

Lapsi on meidän YHTEINEN ! Enkä odota sitä, että joku elättäisi minut !

Lisää elätettäviä! Täytyyhän sen äijän elättää muijakin joka kotiin jää penskaa hoitaan.

En itse ainakaan tekisi lisää lapsia sellaiselle äijälle joka elatusmaksu hirressä on jo ennestään. Elätelkööt entiset ensin täysi- ikäisiksi ennen kuin uusia ruokkoja hankkii.

rahapussi kirjoitti:

Lisää elätettäviä! Täytyyhän sen äijän elättää muijakin joka kotiin jää penskaa hoitaan.

En itse ainakaan tekisi lisää lapsia sellaiselle äijälle joka elatusmaksu hirressä on jo ennestään. Elätelkööt entiset ensin täysi- ikäisiksi ennen kuin uusia ruokkoja hankkii.

Mutta mä olenkin parempi kuin tavalliset naiset koska pystyn itse selviytymään omasta ja lapsen elatuksesta ilman miehen almuja : )))

• OLET SINÄ

JA ONKO SINULLA MITÄÄN KÄSITYSTÄ PERHE-ELÄMÄSTÄ? JOS ASUTAAN SAMASSA OSOITTEESSA JA OLLAAN PERHE NIIN TOTTA H''''''SSÄ MYÖS ELATUSVELVOLLISEN AVOPUOLISON ON OSALLISTUTTAVA SEN OLEMASSA OLEVAN PERHEEN ELÄTTÄMISEEN!

VAI MEINAATKO, ETTÄ TÄMÄN UUDEN PUOLISON PITÄISI PITÄÄ JA ELÄTTÄÄ SIIVELLÄ SITÄ ELATUSVELVOLLISTA, ETTÄ HÄNELLE KUULUISI VAIN TOSIAAN ELATUSMAKSUT EDELLISEEN PERHEESEEN? SEHÄN SIINÄ SILLOIN SIIVELLÄ ELÄÄ JA MAKSATTAA ELÄMISENSÄ TOISELLA IHMISELLÄ.

• peepee

Kyllä minullakin välillä keittää, kun mies on niin sanonut joutuneensa elättämään edellisiä vaimojaan ja kuinka ei enää sellaiseen ryhdy. No minä - hänen suurin Rakkaus- olen suht samoilla palkoilla kuin mieskin, mutta kyllä välillä haluisi että mies edes JOSKUS ostaisi minullekin kuten... no ei pidä verrata. Välillä vain tuntuu että miksi en minäkin voisi jotain saada... :)

Ehkä me ei olla niitä "suuria rakkauksia" vaan niiden korvikkeita : ) Hyvää joulua kuitenkin !

• ei rasitteita

Täytyy olla aika surkee tyyppi joka toisten jämiin tyytyy! Mikä ihmeen "suur rakkaus" oikein luulet olevasi? Monilla ovat rakkaudet menneet ja tulleet, ja silloin sen jälkeen tulee vain korvikkeet, joilla korvataan tai yritetään korvata uudet suhteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      160
      12256
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4600
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      135
      3653
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2758
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1656
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      363
      1611
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1516
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe