Kylläpä tämän koko foorumin vois lopettaa,eihän täällä ole aikoihin tullut edes käytyäkään, koska se on menettänyt tarkoituksensa.
Nyt on ollut hyvä seriffi ,joka on poistanut tyhmät kirjoitukset. Toivotaan, että tilalle tulee yhtä aktiivinen ihminen.
Näin kun nyt poikkesin tänne , niin toivonkin kaikille KAALEILLE oikein hyvää ja Siunattua joulua......
FOORUMIN VOIS LOPETTAA
9
982
Vastaukset
se kuka tähän vastas : erehyt kaveri jos oot tota mieltä mitä puhuit nii parrempi ettiä joku toine palsta turha tuhlata omaa aikaa ja muiden tyhjänpäiväsillä suunsoitolla.-.
- miten tyhmä olet
??? Poistat ketjusta pätkän johon kommentoit.
Lisäksi, en varmasti ole kaveris.
Mikset muuten poista tuota valkolaisia loukkaavaa joulun toivotusta.
Et ole hommaasi sopiva , kuule kaveri.
Tasapuolisuutta siivoiluusi pussihousu. - asiaa ja järkeä
nyt sitte näyttää olevan.pyh.
miten tyhmä olet kirjoitti:
??? Poistat ketjusta pätkän johon kommentoit.
Lisäksi, en varmasti ole kaveris.
Mikset muuten poista tuota valkolaisia loukkaavaa joulun toivotusta.
Et ole hommaasi sopiva , kuule kaveri.
Tasapuolisuutta siivoiluusi pussihousu.jos olit sen viestin kirjottaja joka poistin niin kyllä tiijät miksi viestis lähti turha tulla selittää tai sun ees pyyvellä mitään tasapuolisuutta mä oon lopettanu nää hommat jo mutta sun laistes takia täytyy tulla silti viel sen aikaa kun saadaa uus serriffi
p.s. mitäö erikoista siinä on jos vastasin poistamaani viestin kirjottajalle pelkästään??
- jouluja
hyvää joulua kaikille tummille ja muille paitsi ei valkolaisille.
- pari päänsilitystä
ja joulukortin t:timantti
- mä vaan
saisi varmaan kaikki kaaleille kohdistetut media konventaattorit... suomi24 romano chatti on kans aika menka paikka.
- juures
Hyvää joulua kaikki kaalit.
- haen kaupasta
keräkaalen,ja teen siitä soppaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862