Kuten olen lukenut greippimehun avulla ehkä voisi raskautua =)
Onko totta? Vai ihan hömppää?
Kaiken jo uskon tässä vaiheessa, lapsettomuutta 3 v takana. =(
Onkohan merkillä/määrällä väliä?
grrr
6
1195
Vastaukset
- Skeptinen
Minäkin luin tuosta greippimehusta Vauvakuumeilijoiden puolella. Sitä löytyy tietenkin nyt myös minun jääkaapista.
Täytyyhän sitä kaikkea (epätoivoisena) kokeilla, kun kerran hedelmöityshoitoleikkiin on päättänyt ryhtyä.
Minä olen käynyt varmuuden vuoksi myös homeopaatilla ja kaapissa sellaisiakin lääkkeitä.
Jos hedelmöityminen onnistuu, mitä skeptisenä epäilen, en tule tietämään mikä konsteista loppujen lopuksi oli se jolla tärppi syntyi :o)- olet siis yritteliäs =)
Ihana "tavata" vastaavanlainen ihminen.
Kuinka paljon hörpit mehua?
Mitä homeopaatti sanoi/teki/maksoi?
Mitä lääkettä sulla on kaapissa?
Hmmm.... kerro kaikki !!! =) - Skeptinen
olet siis yritteliäs =) kirjoitti:
Ihana "tavata" vastaavanlainen ihminen.
Kuinka paljon hörpit mehua?
Mitä homeopaatti sanoi/teki/maksoi?
Mitä lääkettä sulla on kaapissa?
Hmmm.... kerro kaikki !!! =)Homeopaatin vastaanotto tarkoitti puolentoista tunnin keskustelua. Hän kyseli koko elämänkaaren, erityisesti sairastelut, ja koko suvun sairaudet. Jotenkin karmaisevaa että minun elämäni, sairauteni, ja jopa sellainen yksityiskohta että en jää suremaan menetettyjä ihmissuhteita, sopii tiettyyn homeopaattiseen ihmiskuvaan, kokonaisvaltaisesti. Sain omalle ihmiskuvalleni sopivan homeopaattisen lääkkeen, jonka pitäisi edistää hedelmällisyyttä. Lisäksi hän neuvoi käyttämään B-vitamiinivalmistetta ja hunajaa.
Homeopaatti kertoi tutkimuksesta (Tampereen yliopisto) jonka mukaan homeopaattisella hoidolla 30% hoidetuista tulee puolen vuoden kuluessa raskaaksi. Hän piti tulosta hyvänä verrattaessa rankempiin (ja kalliimpiin) hoitoihin.
Homeopaatin vastaanottokäynti maksoi 60 euroa, ja lääke (3kk annos) 10 euroa.
Meillä on hoitosuunnitelma valmiina Väestöliitolla, ajattelin, että en uskalla käyttää päällekkäin homeopaattista lääkitystä ja Väestöliitolta määrättyä lääkitystä. Käytän homeopaattista vain hoitokiertojen välisillä kierroilla.
Harmittaa että en ollut käynyt aiemmin homeopaatilla. Olisi ollut mielenkiintoista aloittaa hoitoon hakeutuminen kokeilemalla sen puoli vuotta vain homeopaattista hoitoa.
Vauvakuumeilijoiden puolella puhutun greippimehun pitäisi tehdä limasta hedelmöittymiselle suotuisaa. Käyttö olisi ennen ovulaatiota. Olen naukkaillut pienen lasin päivässä, onhan siinä kiitettävästi C-vitamiiniakin. - homeopaatille
Skeptinen kirjoitti:
Homeopaatin vastaanotto tarkoitti puolentoista tunnin keskustelua. Hän kyseli koko elämänkaaren, erityisesti sairastelut, ja koko suvun sairaudet. Jotenkin karmaisevaa että minun elämäni, sairauteni, ja jopa sellainen yksityiskohta että en jää suremaan menetettyjä ihmissuhteita, sopii tiettyyn homeopaattiseen ihmiskuvaan, kokonaisvaltaisesti. Sain omalle ihmiskuvalleni sopivan homeopaattisen lääkkeen, jonka pitäisi edistää hedelmällisyyttä. Lisäksi hän neuvoi käyttämään B-vitamiinivalmistetta ja hunajaa.
Homeopaatti kertoi tutkimuksesta (Tampereen yliopisto) jonka mukaan homeopaattisella hoidolla 30% hoidetuista tulee puolen vuoden kuluessa raskaaksi. Hän piti tulosta hyvänä verrattaessa rankempiin (ja kalliimpiin) hoitoihin.
Homeopaatin vastaanottokäynti maksoi 60 euroa, ja lääke (3kk annos) 10 euroa.
Meillä on hoitosuunnitelma valmiina Väestöliitolla, ajattelin, että en uskalla käyttää päällekkäin homeopaattista lääkitystä ja Väestöliitolta määrättyä lääkitystä. Käytän homeopaattista vain hoitokiertojen välisillä kierroilla.
Harmittaa että en ollut käynyt aiemmin homeopaatilla. Olisi ollut mielenkiintoista aloittaa hoitoon hakeutuminen kokeilemalla sen puoli vuotta vain homeopaattista hoitoa.
Vauvakuumeilijoiden puolella puhutun greippimehun pitäisi tehdä limasta hedelmöittymiselle suotuisaa. Käyttö olisi ennen ovulaatiota. Olen naukkaillut pienen lasin päivässä, onhan siinä kiitettävästi C-vitamiiniakin.näin on! Kiitos tiedoista.
Joululahjaa itselle. =)
- Reetta78
Toden totta, jos juot joka päivä greippimehua 2,7 lasillista, tulet raskaaksi seuraavan kahden vuoden sisällä.
Totta joka sana. Ei kai nyt hömppää, ettehän te epätoivoisia ole, ettehän?
Kaikista EI TUU äitejä:)- =) !!!!
olen jo äiti mutta haaveilen toisesta ja sen takia haluan kokeilla kaikki hömpät mehu systeemitkin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261