Harry oli tainnutettu. Luultavasti hän oli kuollut. Harry kuljetettiin Sairaalasiipeen. Harry tunsi kun hän leijui Taivaaseen. Mooses tuli hänen eteensä ja sanoi:
- Sinä et pääse Taivaaseen, pääset manalaan, siellä sinun on hyvä olla. Koitti hiljaisuus ja Harry näki kun oli Helvetin porteilla. Portit aukesivat ja Saatana tuli tervehtimään häntä. Harry osasi nyt tehdä tulta sormillaan. Hään päästi manauksen ilmaan ja pieraisi tuleen. Liekki sytytti seinällä roikkuvan Adolf Hitlerin ruumiin tuleen.
- Minä olen paha!, Harry huusi ja kidutti Hitleriä. Lopulta Harry sai tapettua Saatanan. Sitten hän heräsi Sairaalasiivestä.
- Helvetti, olispa se tapahtunut oikeasti!, Harry huusi.
Harry Potter käy Helvetissä
8
747
Vastaukset
- Äikänope
Ja vielä väität että et oo ekaluokkalainen...
Jos on tuommonen juttu jonka joku ihminen sanoo, ja sen lopussa on huutomerkki, niin siihen ei tule pistettä!
Esim.
'-Minä olen paha!, Harry huusi ja kidutti Hitleriä.' Oikee muoto olis
'-Minä olen paha! Harry huusi ja blaablaablaa'
Okei, tämä on pilkunviilausta, mutta olen taas yksi immeinen, joka niin hemmetisti etsii virheitä sun tekseistä, että vois todistaa sun todellisen iän (varmaan 3 vuotta). Itse opin tuon asian jo viitosella, joten e varmaan oo käyny vielä viiettä luokkaa...?
Sitäpaitsi sun teksti on niin MAUTONTA. Se on semmosta 'Blaablaa. Blaablaa.Blaablaa.'
Eli niille jotka ei ymmärrä, niin sulla on lause piste lause piste lause piste- tyylistä matskua, kun kunnon novellien kirjottajat käyttää esim. pilkkuja...- Äikänope
Hopa! Huomasin kirjottaneeni pitemmän kriteerin kun tou "novelli"...
- Nagi
Äikänope kirjoitti:
Hopa! Huomasin kirjottaneeni pitemmän kriteerin kun tou "novelli"...
Mitä helvetin väliä sillä on tuleeko siihen pilkku vai piste vai huutomerkki! Pääasia on että juttu on hyvä niin kuin se onkin! Ja Tlankkia ei haukuta!
- vampire
Hei ketä kiinnostaa? Teksti on kuitenkin ymmärrettävä joten mitä vitun väliä jollakin vitun pilkulla? Ehkä se tuli vahingossa?
Ja ota vittu rennosti. Ei tollaset hermorauniot osaa millekkään nauraa. - falcon
vampire kirjoitti:
Hei ketä kiinnostaa? Teksti on kuitenkin ymmärrettävä joten mitä vitun väliä jollakin vitun pilkulla? Ehkä se tuli vahingossa?
Ja ota vittu rennosti. Ei tollaset hermorauniot osaa millekkään nauraa.vittu vittu vittu VITTU!!!!!
- wolfy_91
falcon kirjoitti:
vittu vittu vittu VITTU!!!!!
ja taas se nähtiin. ei tlankilla ole aivoja.
ja falcon, eipäs kiroilla... XD - falcon
wolfy_91 kirjoitti:
ja taas se nähtiin. ei tlankilla ole aivoja.
ja falcon, eipäs kiroilla... XDviittasin kyllä ton vampin kirjottelemiin kirosanoihin. =)
- vampire slayer
vampire kirjoitti:
Ja ota vittu rennosti. Ei tollaset hermorauniot osaa millekkään nauraa....älä nyt viitti jauhaa tommosta paskaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162516Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262284Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301803Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3221346- 601073
- 2591039
- 541007
- 146933
- 45888