Joku sanoi että everest free edition näyttää koneen lämpötilan, niin missä sitten se on siellä. Latasin nimittäin ohjelman ja ei kyllä ole mitään koneen lämpötilaatietoa missään. Onko minua kusetettu?
Kiitos
Kusetusta???
13
973
Vastaukset
- ngsnfgs
Tietokone -> Anturit
- kusetettu
käynnistä ohjelma, valitse computer (tietokone) ja sen jälkeen sensor (anturi).
Ellei tietokoneeseen (=melko vanha) ole asennettu prosessorin ja/tai kovalevyn lämpötila-anturia niin ei edes ohjelma Everest pysty ilmoittamaan niitä.
Jos Everest toimii kaikilla muilla, miksi sinua olisi kusetettu?- Everest home edition...
Täytyy kokeilla nyt..
- Everest home edition...
Everest home edition... kirjoitti:
Täytyy kokeilla nyt..
Minulla on melko uusi 3kk vanha HP Pavilion Ze 2000 jossa lämpö tälläinen:
Suoritin 54C*
kiintolevy 44c*
Onkohan hyvät lukemat??? - käy melko
Minulla on melko uusi 3kk vanha HP Pavilion Ze 2000 jossa lämpö tälläinen:
Suoritin 54C*
kiintolevy 44c*
Onkohan hyvät lukemat???kuumana, mutta niinhän ne paveissa aina tekee.
- Everest home edition...
käy melko kirjoitti:
kuumana, mutta niinhän ne paveissa aina tekee.
Laitan tämänhetkiset lämmöt vielä:
Suoritin: 54C*
kiintolevy 42C*
- el reino
Mainittakoon ettei diagnoosiohjelmat aivan satavarmasti joka anturin lämpöjä tulkitse oikein.
Jos anturi on niin bios näyttää lämmön luotettavammin.Nimenomaan tyhjäkäyntilämmön.- Everest home edition...
Täytyy vierailla biosissa ...
Kiitos - myllyssä,
Täytyy vierailla biosissa ...
Kiitositse kootussa: 36 & 32 celsiusta. Ja lämpöpatterin vieressä hyvä pitää, näkee onko patterin term. kunnossa. Ei ikuna päällä, kun tietokone tekee duunia.
- Everest free edition..
myllyssä, kirjoitti:
itse kootussa: 36 & 32 celsiusta. Ja lämpöpatterin vieressä hyvä pitää, näkee onko patterin term. kunnossa. Ei ikuna päällä, kun tietokone tekee duunia.
Taitaa olla "ominaisuus" noissa HP paveissa vai mitenkä on??
- oleskella
Everest free edition.. kirjoitti:
Taitaa olla "ominaisuus" noissa HP paveissa vai mitenkä on??
koneessa oikeat coolerit.
- xxxx
kiintolevyjen maksimilämpö lienee 55-60 'C.
prosessorien lämmöt vaihtelevat aika paljon eri prosessorityyppien välillä. alhaisimmat ovat 50'C ja korkeimmat jopa lähes 100 'C. (pitää tarkistaa prosessorivalmistajan sivuilta. Yleisesti voidaan sanoa että kannetavien prosessorit ovat suunniteltu korkeimpiin lämpötiloihin.
Liian korkeat lämmöt eivät sinänsä välttämättä aiheuta mitään välittömiä ongelmia mutta kompponenttien elinikä lyhenee.- Everest home edition.
Nyt olen varma ettei 55C* lämmöstä ole haittaa.
Kiitos myös kaikille muille vastaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318