Olisko hienoa jos sellainen olisi?.. Sellainen pitäisi ehdottomasti saada. Kai animen ystäviä on sentään enemmän kuin suomenruotsalaisia?
Suomalainen animekanava!
8
1158
Vastaukset
- inu-yasha
Olisihan se kivaa saada suomalainen animekanava meidän televisioihin pyörimään. Kyllähän sitä ilokseen katsoisi. ^^
Mutta tietenkin hyvällä tuurillani se olisi maksullinen tai näkyisi vain digiboxin kautta, jota meille ei ole tähän mennessä vieläkään hankittu...
Toivossa kuitenkin voi aina elää, Dir en Greytä kuunnellen. ^^- otakut
Se olisi vielä dubattu. Niin kuin lasten piirretyt.
-puhumme suomea! :D - vampira-
otakut kirjoitti:
Se olisi vielä dubattu. Niin kuin lasten piirretyt.
-puhumme suomea! :DEttä dubatut animet ovat kamalan kuulosia. Jos animea katsoo niin kyllä sen täytyy olla alkuperäisella japaninkielellä
- otakut
vampira- kirjoitti:
Että dubatut animet ovat kamalan kuulosia. Jos animea katsoo niin kyllä sen täytyy olla alkuperäisella japaninkielellä
Kuka hullu haluis kuulla suomalaista animea? :D
Minä sanoin sen juuri siksi, että suomessa ei ymmärretä animen päälle.
No Hamtaro menee dubattuna :D - vampira-
otakut kirjoitti:
Kuka hullu haluis kuulla suomalaista animea? :D
Minä sanoin sen juuri siksi, että suomessa ei ymmärretä animen päälle.
No Hamtaro menee dubattuna :DLuulin jo että olit tosissasi
- otakut
vampira- kirjoitti:
Luulin jo että olit tosissasi
Mutta suomenkielisen tekstityksen haluan, vaikka on noihin englantilaisiin jo totuttu. Mutta sais taas hieman enemmän irti :)
- yui
jos sitä osataan aktiivisesti haluta niin miksei joku sellaisen tarjoaisikin.. meinaan mangankin osalta kävi niin, että kustantajat eivät ensin uskoneet sen mahdollisuuksiin (typerät!) mutta pikkuhiljaa huomasivat että sehän prhna myy! ja nyt sitä jo saa melkein jokaiselta varteenotettavalta kustantajalta ja parilta muultakin. animea löytyy kaupoista dvd-julkaisuina, joten ostakaa niitä ihmiset, ja katsokaa animesarjoja ja -leffoja niiltä kanavilta joita pystytte katsomaan niin että katsojaluvut kasvavat (joltain maksulliselta kanavalta alkaa kohta samurai champloo!) niin ollaan askeleen lähempänä suomalaista animekanavaa;)
- kosmopolitani
katsoja luvut eivät nouse jos ihmiset vain katsovat kanavia hyvä uskoisina ,että ne nousisivat .. Katsojien lukumäärän määrää tietty testiryhmä (useita ihmisiä jotka ovat hankkineet televisioihinsa laitteen jonka kautta valvotaan mitä ihmiset nyt yleensä katsovat) tällaisen voivat normaalit kansalailaiset hankkia ei tarvitse olla osa jotakin tv lukujen valvojien valitsemaa kaartia ;) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057