osaako kukaan kertoa kuka hänet tappoi
lusu ahlgvist
13
11282
Vastaukset
- hgfhh
eikös se ollut Judin
- ...
Kolivaara. Eikös tuo ollut ihan "tilattu" homma eikä kyseisen herran omaan piikkiinsä tekemä.
Keljua vaan, että Lusulla sylissä muutaman vuoden ikäinen poikansa joka sai päähän vakavia vammoja. Ei tainnut koskaan niistä kokonaan toipua, mitä viimeisen kerran kirjoiteltiin. Ïsäukkoaan kun ei voinut valita, niin surullista että joutui vain väliin.- Kolivaara
oli ampuja.
Judin surmasi aikoinaan Jack Daniel Morren! - kuka on..
Kolivaara kirjoitti:
oli ampuja.
Judin surmasi aikoinaan Jack Daniel Morren!..Kolivaaran äiti?
- ...
kuka on.. kirjoitti:
..Kolivaaran äiti?
Eiköhän tuollainen asia jo sitten voi jäädä ulkopuolelle. Oli äiti kuka/millainen henkilö tahansa niin eipä ole syytä sitä asiaa penkoa. Äiti nyt ei kuitenkaan ollut tapahtumapaikalla tässä keskustelussa olleessa asiassa, EIKÄ liity muutenkaan.
... kirjoitti:
Eiköhän tuollainen asia jo sitten voi jäädä ulkopuolelle. Oli äiti kuka/millainen henkilö tahansa niin eipä ole syytä sitä asiaa penkoa. Äiti nyt ei kuitenkaan ollut tapahtumapaikalla tässä keskustelussa olleessa asiassa, EIKÄ liity muutenkaan.
Olisiko pitänyt avata uusi ketju, palstalla keskustellaan henkirikoksista, niin vanhoista kuin uusistakin! Et vain taida tietää mistä on kysymys!
- tänään kuuluukaan
*** kirjoitti:
Olisiko pitänyt avata uusi ketju, palstalla keskustellaan henkirikoksista, niin vanhoista kuin uusistakin! Et vain taida tietää mistä on kysymys!
Onko mies vapaana tekemässä uusia diilejä?
- Lususta
En kuulunut mitenkään Lusun piireihin mutta tunsin hänet lyhyen ajan kun hän oli vapaudessa. Minulle jäi Lususta myönteinen hyvä kuva. Olen usein miettinyt miksi hän ajautui rikollispiireihin ja sitä kautta vankilakierteeseen? Se kokemus mitä minulla hänestä jäi oli, että hän oli asiallinen ja rehdin tuntuinen kaveri.
- falcon
... kirjoitti:
myös kolivaaran jartsan mutsi on tehny henkirikoksen kaikkee se mustasukkasuus teettää
- Koulukaveri
Lususta kirjoitti:
En kuulunut mitenkään Lusun piireihin mutta tunsin hänet lyhyen ajan kun hän oli vapaudessa. Minulle jäi Lususta myönteinen hyvä kuva. Olen usein miettinyt miksi hän ajautui rikollispiireihin ja sitä kautta vankilakierteeseen? Se kokemus mitä minulla hänestä jäi oli, että hän oli asiallinen ja rehdin tuntuinen kaveri.
Tunsin Lusun jo kansakouluajoilta.Nappulalla oli jo koulupoikana lukot mielessä.Huvilamurroista puhui ja niistä sitten kärysikin sananmukaisesti.Siitä tie johti koulukotiin ja nuorisovankilaan.Kaverina Lusu oli mitä mukavin ja osasi manipuloida nuorempiaan koska oli hyvin älykäs.Lusu ,jos olisi pysynyt erossa rikoksista olisi hyvä liikemies alalla jos toisella.Muusikkonakin hän oli hyvä.Lepää rauhassa vanha kamu.
- r.g.g.y
Koulukaveri kirjoitti:
Tunsin Lusun jo kansakouluajoilta.Nappulalla oli jo koulupoikana lukot mielessä.Huvilamurroista puhui ja niistä sitten kärysikin sananmukaisesti.Siitä tie johti koulukotiin ja nuorisovankilaan.Kaverina Lusu oli mitä mukavin ja osasi manipuloida nuorempiaan koska oli hyvin älykäs.Lusu ,jos olisi pysynyt erossa rikoksista olisi hyvä liikemies alalla jos toisella.Muusikkonakin hän oli hyvä.Lepää rauhassa vanha kamu.
kolivaara on kuollut aikoja sitten
- mölli80
r.g.g.y kirjoitti:
kolivaara on kuollut aikoja sitten
j. kolivaara ei ole kuollut, tiedän tämän koska tunnen häne henk.koht.
- Anonyymi
Koulukaveri kirjoitti:
Lusustahan on sittemmin eli nyt pari vuotta sitten kirjoitettu kirjakin. Vaikutti tosiaan olevan tietyssä mielessä lahjakaskin kaveri. Joutui koulukotiin, siis ammattirikollisuuteen johtavaan kovan kurin koulukotiin.
Tuo koulukotisysteemi vaikuttaa Suomessa epäonnistuneen pahasti, siellähän siis varsinaisest pääsi kaikenlaisia konnankoukkuja oppimaan. Ja vielä lapset olivat monenlaisen sadistisen toiminnan kohteina, niin että lusukin taisi ajatella että vankilassa pääsisi helpommalla, mikä sitten lopulta ja pitkälti toteutuikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627