haluaiskos joku kiltti ihminen kertoa mulle mitä on vikellys? laitoin nyt tän tänne kun en oikein tienny että mihin tää ois pitäny laittaa... mutta siis. vikellys?
vikellys
15
1344
Vastaukset
http://www.hevosmaailma.net/Sport/vikellys.shtml
Etsi itse googlella lisää. Hyvää tasapainoharjoittelua. =) Sanoo hän, joka EI ole seissyt laukkaavan hevosen selässä. Mutta takaperin olen istunut, ja sivuttain.- vähän pihalla
Niin mitäs se tarkottaa että tanssi vikkelää? Tai jotain sinne päin.. Yks tyyppi puhu siitä tanssiessa, mutta en sitten kysyny mitä se tarkottaa.
- Sehän
meillä päin vikkelä tarkoittaa nopeaa ja ketterää :))
Sehän kirjoitti:
meilläkin päin tarkoittaa. =)
- vähän pihalla
Sehän kirjoitti:
Niin se meilläkin päin..
Mutta tyyppi puhu niinku se olis joku askelvariaation nimi tai jotain muuta erikoista. No, kai mä vaan hämäännyin. - True Humppis
vähän pihalla kirjoitti:
Niin se meilläkin päin..
Mutta tyyppi puhu niinku se olis joku askelvariaation nimi tai jotain muuta erikoista. No, kai mä vaan hämäännyin.Reilut parikymmentä vuotta ratsuväen perinteiden seassa lilluessani opin vikellyksestä ainakin sen, että siinä hevosen juostessa (ravia yleensä) tehdään niitä voimisteluliikkeitä ratsun selässä, mutta myös käydään vuoroon molemilla puolilla maassa (edelleen liikkeessä ollen) ja sieltä pollen selän yli ponnistaen temppuillaan.
Yhteyttä tanssiaskellukseen siis löytyy, jos on katsellut rock'n'swing-tanssijoiden acroja. - Päivi
"Niin mitäs se tarkottaa että tanssi vikkelää?"
Ainoa yhtään tuonne päin tanssisana minkä saan mieleeni on "kvikkari", suomalaisväännös kilpatanssilajista nimeltä quick step, joka on nopea foksin sukuinen tanssi. - Päivi
Päivi kirjoitti:
"Niin mitäs se tarkottaa että tanssi vikkelää?"
Ainoa yhtään tuonne päin tanssisana minkä saan mieleeni on "kvikkari", suomalaisväännös kilpatanssilajista nimeltä quick step, joka on nopea foksin sukuinen tanssi.""kvikkari", suomalaisväännös kilpatanssilajista nimeltä quick step"
Siis nimi on suomalaisväännös, ei se tanssi. :) - vikellys rulaa
vähän pihalla kirjoitti:
Niin se meilläkin päin..
Mutta tyyppi puhu niinku se olis joku askelvariaation nimi tai jotain muuta erikoista. No, kai mä vaan hämäännyin.siis vikellys on niinku voimistelua laukkaavan hevosen selässä. Hevonen laukkaa vastapäivään ja vikellyksen perus liikkeitä on seittemän: selkään hyppy, perusistunta, polvivaaka, mylly, sakset, seisonta ja lankku. tässä ne nyt mainitsin siinä järjestyksessä, missä ne tehdäänkin. Vikeltäjän tarvitsee olla notkea, ketterä, voimakas ja hyväkuntoinen ainakin. Itse harrastan vikellystä. Vikellys on myös erittäin halpaa, mutta jos haluat enemmän tietoa niin käy sivuillani: www.freewebs.cm/vikellys111 :)
- Saara
Siis vikellys on voimistelua laukkaavan hevosen selässä, juontaa juurensa juuri tuolta ratsuväestä, mutta on aikojen saatossa muovautunut näyttäväksi hevosurheilulajiksi.
Lisää tietoa vikellyksestä löydät täältä
www.freewebs.com/vaulting - Vikeltäjä
Se ei ole laulavan vaan kaikkien askel lajien mukaan
- jööö
Et katsonut Googlesta?
- gögle uber alles
Joo älä vain ihmisiltä kysy se on jotenkin outoa. Ihmiset eivät ole keskustelua varten vaan siihen on tietokone ja netit.
- fsfsfd
2005 haettiin Altavistalla eikä Googlella
- Hessu -fani
fsfsfd kirjoitti:
2005 haettiin Altavistalla eikä Googlella
Olipa mukava nähdä taas jälleen kerran Humppiksen osallistuvan aktiivisesti keskusteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895745
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242707Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486- 1851338