katsomassa kuinka suloinen hauvavauva on vielä vailla sitä oman ihmisen turvallista syliä
http://www.pelastetaankoirat.com/niini_jou05.html
Käykää
2
513
Vastaukset
- HoWinaRRi
Niin. Koiratarhoilla on PALJON rakastavaa kotia kaipaavia koiria, jotka ovat kokeneet yhtä sun toista elämässään. On myös ihania ihmisiä jotka antavat kodin näille hellyyttäville mussukoille. Kaikillehan tälläinen koira ei sovi, eivät osaa kouluttaa tms. Siksi ehkäpä kannatan enemmän puhtaita, tiedetään mitä saadaan ja mihin pyritään kasvatuksessa.
Ihmiset huomaavat että koirat saavat kodin kun ne hyljätään (no ei tietenkään kaikki saa mutta you know what i mean...). Näin ollen hyljätään enemmän koiria ja otetaan uusia tilalle kun edellinen "meni pilalle"/tms. Tämäkin on "bisnestä".
Tarkoitukseni ei ole nyt mitenkään vastustaa näiden koirien ottamista, tämä oli vain mielipiteeni tähän asiaan.
Itse taidan ottaa rotukoiran, kunhan vain tiedän mitä haluan.
Sitä paitsi, kun näitä "tarhakoiria" otetaan, se niiden hankinta johtuu mahdollisesti pelkästä säälistä. Itse kerran halusin auttaa näitä, meinasin ottaa koiran kunnes tajusin että olen typerä, olin ottamassa sellaista säälistä.
Yrittäkääpäs nyt tuosta sitten tajuta mitä tarkoitan.
Kiitos ja kumarrus.- Tersi
Minä kyllä ymmärsin mitä tarkoitat mutta minusta ainakin olisi pääasia että ne saavat edes kerran elämässä kunnon kodin ja tuntevat olonsa rakastetuksi. En tällä tarkoita että jokaisen niitä pitäisi sieltä Suomeen tuoda mutta jos joku etsii koiraa itselleen niin miksi ei ensin katsoisi josko tarhalta löytyisi joku sopiva pelastettava. Ja siellähän on paljon myös ihan pentukoiria jotka eivät tarvitse ammattikouluttajaa pärjätäkseen elämässä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261