Mahtaako tällä palstalla edes olla oikeesti shefua ?
Miksei Mimmu luovuta paikkaansa, kun ei kerran hommiaan hoida ???
Mitäs mieltä olette ??????
MIMMU HOIIIIIIIII !!!!!
5
932
Vastaukset
- pomppukoira
poistoja pyytäny vaikka kuinka kauan ei vieläkään oo tuon älypään jutut kadonnu.GRRRR.
- hommiaan
"hoitanut" kun on poistellut ihan asiallisia viestejä, noi sairaat on kyllä saaneet jäädä.
- sudenkorento75
viestiä asiattomasti käyttäytyvästä seriffistä, löytyy muuten sieltä sellainenkin kohta.
Mielenkiintoista kyllä että Mimmu käy kumminkin lähes jatkuvasti gallerian mukaan kirjautumassa, mutta palstalla häntä ei näy.
- Mimm.u
Käyn toki palstalla. Kaikkia viestejä en ehdi lukemaan koska olette niin ahkeria kirjoittajia. Senpä takia juuri on tuo ilmoita asiattomasta viestistä linkki. Kun sitä kautta pistää minulle ja samalla ylläpidolle niin asiattomat viestit varmasti poistuvat.
Mimmu hoitaa mielellään seriffin hommia enkä halua luovuttaa sitä muille. Palautetta toki voi antaa niin osaan paremmin "työni"
Hyvää joulunodotusta kaikille karvakuonoille omistajineen!- sudenkorento75
Kuten jo pitkäaikaisena seriffinä tiedätkin, että sinulle kuuluu tietyt säännöt, josta minä olen palautteen antanut myöskin ylläpidolle.
Jo seriffiksi pyrkiessäsi olet ollut tietoinen asiasta että keskustelun seriffin kuuluu valvoa palstan toimintaa ja siellä keskustelevien ihmisten käyttäytymistä ja myöskin seriffin kuuluu osallistua AKTIIVISESTI keskusteluun.
Kukaan ei odota sinun istuvan tuntitolkulla koneen edessä, mutta kuten jo olen tässä muutamaan otteeseen seurannut, olet useasti ollut kirjautuneena sisään kumminkaan poistamatta palstan törkyyksiä/turhuuksia.
Eli näin ollen voinen olettaa, että palstalla sinua ei näy. Edellinen viestisi palstalla taisi olla myöskin poistosta noin kuukausi sitten kirjoitettuna, onko se sinusta aktiivisesti osallistumista keskusteluihin?
Koska ylläpito poistaa myös tekstejä emme voi tietää koska sinä ja koska ylläpito tekee sen. Näin ollen olisi enemmän kuin tärkeätä, että kuulisimme välillä sinun mielipiteitäsi asian tiimoilta (siis muistakin kuin pelkistä poistoista).
Minä en ole ainakaan saanut sinusta sellaista kuvaa, että haluat mielelläsi hoitaa seriffin hommia (juuri johtuen tästä "näkymättömyydestä").
Tule nähdyksi, kommentoi, tule palstalle muutenkin kuin kommentoimaan poistoista tai kun joku kirjoittaa kissankokoisin kirjaimin MIMMU HOI!!!
No nyt kun on riepotus tehty niin hyvää joulua vaan sinnekkin, toivottavasti kuulemme sinunsta vielä jatkossakin jotain, ihan oma-aloitteisesti!
:-)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770