hei sinulle! jos tunnistat itsesi, niin kerron sinulle että olen jo pitkään sinua katsellut ja varmaan tiedätkin sen.. kunpa vain saisin rohkeuteni kerättyä ja kertoa sen sinulle jotenkin, mutta miten...? ja kuinka ihmeessä löytäisin sinut jostain muualta kun sieltä työpaikaltasi..? ja mistä?????
farmaseutti:)
13
2765
Vastaukset
- apul.lääk. kir
Rakas *****,
Olen jo kauan katsellut sinua! Ihastunut!!
Haluaisin tavata sinua muuallakin kuin meidän työpaikalla! Haluaisin tutustua sinuun paremmin!! Miten sen sinulle sanon?? Kun ollaan "vaan työkavereita"?? Me tehdään töitä aina yhdessä! Huomaatko kuinka kiinnostunut olen? Miten ihmeessä sen sanon?? Huomaa minut!!!
Olen tavattoman ihastunut sinuun nuori nainen!!!
T. Toinen nuori nainen (se kir. apulaislääkäri jonka kanssa työskentelet päivittäin) - Patoloogi
viehättävä ruumisauton kuljettajanainen! Olen kiinnostunut sinusta, mustat vaatteet pukevat sinua.... anna merkki, vihellä vesivehmaan jenkkaa, jos tunnet samoin.
- asiakasx
Hei sinä myyjä!
Olit niin kaunis, että jouluostokset meinasivat tipahtaa lattialle. Käsittämättömän kauniit silmät olivat vakavat ja tuijottivat ikuisen hetken omiini. Jos tunsit samoin laita tonttulakki päähäsi tai kirjoita joulukorttiin nimesi. Sinulla olisi nyt saumaa myydä vaikka vessapaperia kuusenkoristeeksiXD
Eipä muuta kuin lämmintä joulua! - myyjä
tarjoilija,asiakaspalevlussa oleva nainen, joka hymyilit minulle kun asioin kanssasi. Miksi hymyilit? Piditkö minusta? Laita jotain sateenkaarta päällesi että tiedän että muistat minut, olin se joka hymyili sinulle takaisin.
- Lellu
Tapasin sinut tänään kaupungilla, ah sinä ihana nainen! Jäit mieleeni. Vastaa palstalla jos sinäkin tunsit kutitusta vatsassasi, hih!
- olet
Lellu kirjoitti:
Tapasin sinut tänään kaupungilla, ah sinä ihana nainen! Jäit mieleeni. Vastaa palstalla jos sinäkin tunsit kutitusta vatsassasi, hih!
se ihaan nainen joka kävelit ohitseni ja luulen että katsoit minuun. TUnsitko sinäkin sen hetken välillämme? Olen ihastunut sinuun. Tule siihen risteykseen missä erottiin ja tanssi polskaa,niin tiedän että tunsit lämmön hetkessämme.
- ihastunut:)
mieletön kaipuu sinun luo..jos vain voisinkin niin kysyisin sinulta että lähtisitkö kanssani, jonnekkin, mutta en viitsi koska työkaverisi ovat aina läsnä.. tai ainakin kuuloetäisyydellä.. jäätköhän sinä vain haaveisiini, toivottavasti et, pakko keksiä keino et mistä mä sut löydän..
- Baabushka
Just noin mäkin tunnen!
- Ihastunut myös
Voitko paljastaa missä kaupungissa vaikutat? =)
- ihastunut:)
Ihastunut myös kirjoitti:
Voitko paljastaa missä kaupungissa vaikutat? =)
aikalailla pohjoseen menee, sanotaanko että etelälappia:)
- Ihastunut myös
ihastunut:) kirjoitti:
aikalailla pohjoseen menee, sanotaanko että etelälappia:)
Hö..Oot ihan väärässä suunnassa!=( Toi sun kuvaukses sopi ihan täydellisesti mun kuvioihin. Harmittaa kun työkaveri on kokoajan samassa työpisteessä mun kanssa. Eihän siinä nyt sit voi alkaa kenellekkään asiakkaalle erikseen läppää heittään..
- etsimänne henkilö
teille kaikille. Kuten huomasitte varmasti minusta on moneksi. hih :). olen opiskellut itseni farmaseutiksi ja toimin silloin tällöin ruumisauton kuljettajana. myyjän työtkään eivät ole tuntemattomia minulle. ja kaupungillakin pyörin. että voi teitä ! muistatte minut! valitettavasti työni(monikossa siis) vievät kaiken vapaa-aikani joten ei ole aikaa seurusteluille. sori!
- punapuseroinen
Jutskailit kanssani tänään muutaman sanan salilla. Olen aivan lätkässä sinuun tuskin sain sanaa sanotuksi , kun kyselit eräästä asiasta, you know. Sinulla on niin kauniit silmät ja lihaksikkaan naisellinen vartalo. Äänesi on kauneita mitä olen ikinä kuullut.
Kumpa olisit pyytänyt minua kahville treenin jälkeen. Pyydäthän ensi kerralla, koska minä tulen kanssasi vaikka timbuktuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328