Lääkärintodistus

ajokorttia varten.

Väitetään että terveyskeskuksesta ei tällaista todistusta saisi? Mistä lääkäristä tämän paperin saisi Porvoossa edullisimmin?

6

3003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh mitä

      Kuka väittää? Soita arvauskeskukseen ja kysy, älä usko huhuja. Miksi hitossa eivät kirjottaisi?

      • Infernal

        Olen myös kuullut huhuja, että täkäläinen terveyskeskus ei noita lääkärintodistuksia kirjoittaisi. Erityisesti mopopoikia tämä on koskettanut, koska he usein pennittöminä koululaisina joutuvat pummaamaan nämäkin rahat vanhempiensa enemmän tai vähemmän pulleasta lompakosta.

        Jos näin on, se johtuu todennäköisesti siitä, että resurssipulan vuoksi näitä lääkärintodistuksenhakijoita yritetään ohjata yksityiselle puolelle.Laki kuitenkin velvoittaa terveyskeskuksetkin kirjoittamaan näitä todistuksia, joten jos ponnekkaasti vaadit, saatat sellaisen saada.

        Mikäli et saa, jää ainoaksi vaihtoehdoksi yksityinen sektori, jossa usein samoilla lääkäreillä on parempi näkö- ja kuuloaisti.

        Itse hain lääkärintodistuksen ajokorttiluokan muutosta varten Porvoon Lääkärikeskuksesta, josta sain sen ripeästi ja täsmällisesti siihen aikaan kun oli sovittu, eikä hintakaan mielestäni ollut paha, joskin varmasti enemmän kuin terveyskeskuspuolella, jossa muuten en ole vielä koskaan Porvoossa asuessani käynyt. Olen vain kuullut porukan puhuvan joistain ihme soluista...


      • huomenna tutkittavaksi
        Infernal kirjoitti:

        Olen myös kuullut huhuja, että täkäläinen terveyskeskus ei noita lääkärintodistuksia kirjoittaisi. Erityisesti mopopoikia tämä on koskettanut, koska he usein pennittöminä koululaisina joutuvat pummaamaan nämäkin rahat vanhempiensa enemmän tai vähemmän pulleasta lompakosta.

        Jos näin on, se johtuu todennäköisesti siitä, että resurssipulan vuoksi näitä lääkärintodistuksenhakijoita yritetään ohjata yksityiselle puolelle.Laki kuitenkin velvoittaa terveyskeskuksetkin kirjoittamaan näitä todistuksia, joten jos ponnekkaasti vaadit, saatat sellaisen saada.

        Mikäli et saa, jää ainoaksi vaihtoehdoksi yksityinen sektori, jossa usein samoilla lääkäreillä on parempi näkö- ja kuuloaisti.

        Itse hain lääkärintodistuksen ajokorttiluokan muutosta varten Porvoon Lääkärikeskuksesta, josta sain sen ripeästi ja täsmällisesti siihen aikaan kun oli sovittu, eikä hintakaan mielestäni ollut paha, joskin varmasti enemmän kuin terveyskeskuspuolella, jossa muuten en ole vielä koskaan Porvoossa asuessani käynyt. Olen vain kuullut porukan puhuvan joistain ihme soluista...

        Lääkärikeskukseen. Pitäähän jotain harrastaa, kun ei tahdo nähdä enää tietokoneen näppäimiäkään... Että edes jonkinlainen 4-pyörämopo olisi tarpeen, jotta ei niin helposti kaadu, vaikka ajaa hiukan ojan puolelle.


      • Mopokortti haussa.
        huomenna tutkittavaksi kirjoitti:

        Lääkärikeskukseen. Pitäähän jotain harrastaa, kun ei tahdo nähdä enää tietokoneen näppäimiäkään... Että edes jonkinlainen 4-pyörämopo olisi tarpeen, jotta ei niin helposti kaadu, vaikka ajaa hiukan ojan puolelle.

        Kävin eilen lääkärissä. Piti mm. piirtää kellotaulu viisareineen ja näyttää tiettyä aikaa. Näkö oli riittävä, jne.

        Edellinen viesti oli siis tsoukki.

        Lasku oli 52,50. Sanoinkin; "elämä on..."
        Poliisikonttoriin meni lisäksi 40.-


      • Anonyymi
        Mopokortti haussa. kirjoitti:

        Kävin eilen lääkärissä. Piti mm. piirtää kellotaulu viisareineen ja näyttää tiettyä aikaa. Näkö oli riittävä, jne.

        Edellinen viesti oli siis tsoukki.

        Lasku oli 52,50. Sanoinkin; "elämä on..."
        Poliisikonttoriin meni lisäksi 40.-

        Minulla maksoi eilen sama homma Lääkärikeskuksessa 100,90 €, verenpaineen mittaus, kellotaulu ja näkötesti numerotaulusta, kesto alle 10 minuuttia, sitä ennen lääkäri kyllä rassasi tietokoneen johtoja yli kymmenen minuuttia, ennenkuin sai koneen toimimaan. :) No, hyväksyntä tuli, kai se on pääasia.


    • Anonyymi

      Kyllä lääkärintodistus on mahdollista saada kunnan terveyshuollosta. Antavat todennäköisesti ajan vaan kuukausien päähän 🙂🙂🙂🙂 Suosittelen yksityiselle menoa. Muistaakseni hinnassa ei edes ollut eroa 20e enempää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe