Lääkärintodistus

ajokorttia varten.

Väitetään että terveyskeskuksesta ei tällaista todistusta saisi? Mistä lääkäristä tämän paperin saisi Porvoossa edullisimmin?

6

4097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh mitä

Kuka väittää? Soita arvauskeskukseen ja kysy, älä usko huhuja. Miksi hitossa eivät kirjottaisi?

• Infernal

Olen myös kuullut huhuja, että täkäläinen terveyskeskus ei noita lääkärintodistuksia kirjoittaisi. Erityisesti mopopoikia tämä on koskettanut, koska he usein pennittöminä koululaisina joutuvat pummaamaan nämäkin rahat vanhempiensa enemmän tai vähemmän pulleasta lompakosta.

Jos näin on, se johtuu todennäköisesti siitä, että resurssipulan vuoksi näitä lääkärintodistuksenhakijoita yritetään ohjata yksityiselle puolelle.Laki kuitenkin velvoittaa terveyskeskuksetkin kirjoittamaan näitä todistuksia, joten jos ponnekkaasti vaadit, saatat sellaisen saada.

Mikäli et saa, jää ainoaksi vaihtoehdoksi yksityinen sektori, jossa usein samoilla lääkäreillä on parempi näkö- ja kuuloaisti.

Itse hain lääkärintodistuksen ajokorttiluokan muutosta varten Porvoon Lääkärikeskuksesta, josta sain sen ripeästi ja täsmällisesti siihen aikaan kun oli sovittu, eikä hintakaan mielestäni ollut paha, joskin varmasti enemmän kuin terveyskeskuspuolella, jossa muuten en ole vielä koskaan Porvoossa asuessani käynyt. Olen vain kuullut porukan puhuvan joistain ihme soluista...

• huomenna tutkittavaksi
        Infernal kirjoitti:

Olen myös kuullut huhuja, että täkäläinen terveyskeskus ei noita lääkärintodistuksia kirjoittaisi. Erityisesti mopopoikia tämä on koskettanut, koska he usein pennittöminä koululaisina joutuvat pummaamaan nämäkin rahat vanhempiensa enemmän tai vähemmän pulleasta lompakosta.

Jos näin on, se johtuu todennäköisesti siitä, että resurssipulan vuoksi näitä lääkärintodistuksenhakijoita yritetään ohjata yksityiselle puolelle.Laki kuitenkin velvoittaa terveyskeskuksetkin kirjoittamaan näitä todistuksia, joten jos ponnekkaasti vaadit, saatat sellaisen saada.

Mikäli et saa, jää ainoaksi vaihtoehdoksi yksityinen sektori, jossa usein samoilla lääkäreillä on parempi näkö- ja kuuloaisti.

Itse hain lääkärintodistuksen ajokorttiluokan muutosta varten Porvoon Lääkärikeskuksesta, josta sain sen ripeästi ja täsmällisesti siihen aikaan kun oli sovittu, eikä hintakaan mielestäni ollut paha, joskin varmasti enemmän kuin terveyskeskuspuolella, jossa muuten en ole vielä koskaan Porvoossa asuessani käynyt. Olen vain kuullut porukan puhuvan joistain ihme soluista...

Lääkärikeskukseen. Pitäähän jotain harrastaa, kun ei tahdo nähdä enää tietokoneen näppäimiäkään... Että edes jonkinlainen 4-pyörämopo olisi tarpeen, jotta ei niin helposti kaadu, vaikka ajaa hiukan ojan puolelle.

• Mopokortti haussa.
        huomenna tutkittavaksi kirjoitti:

Lääkärikeskukseen. Pitäähän jotain harrastaa, kun ei tahdo nähdä enää tietokoneen näppäimiäkään... Että edes jonkinlainen 4-pyörämopo olisi tarpeen, jotta ei niin helposti kaadu, vaikka ajaa hiukan ojan puolelle.

Kävin eilen lääkärissä. Piti mm. piirtää kellotaulu viisareineen ja näyttää tiettyä aikaa. Näkö oli riittävä, jne.

Edellinen viesti oli siis tsoukki.

Lasku oli 52,50. Sanoinkin; "elämä on..."
        Poliisikonttoriin meni lisäksi 40.-

• Anonyymi
        Mopokortti haussa. kirjoitti:

Kävin eilen lääkärissä. Piti mm. piirtää kellotaulu viisareineen ja näyttää tiettyä aikaa. Näkö oli riittävä, jne.

Edellinen viesti oli siis tsoukki.

Lasku oli 52,50. Sanoinkin; "elämä on..."
        Poliisikonttoriin meni lisäksi 40.-

Minulla maksoi eilen sama homma Lääkärikeskuksessa 100,90 €, verenpaineen mittaus, kellotaulu ja näkötesti numerotaulusta, kesto alle 10 minuuttia, sitä ennen lääkäri kyllä rassasi tietokoneen johtoja yli kymmenen minuuttia, ennenkuin sai koneen toimimaan. :) No, hyväksyntä tuli, kai se on pääasia.

• Anonyymi

Kyllä lääkärintodistus on mahdollista saada kunnan terveyshuollosta. Antavat todennäköisesti ajan vaan kuukausien päähän 🙂🙂🙂🙂 Suosittelen yksityiselle menoa. Muistaakseni hinnassa ei edes ollut eroa 20e enempää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe