seurustelin miehen kanssa vuoden verran enemmän tai vähemmän vakavasti.Nyt elämäntilanne vei meidät erilleen, hän ei halua sitoutua ja minä muutan pian pois. Yritimme olla jonkun aikaa ystäviä mut siitä ei tullut mitään, se tuntui niin teennäiseltä. Puheeksi tuli seksisuhde, hän haluaisi ja minäkin tavallaan, mutta..olen " kiltti tyttö" ja en tiedä pystyisinkö moiseen, tulisiko paha olo jälkeen päin ja häiritsisikö minua muut, tulisiko likainen olo tms..en ole koskaan harrastanut irtosuhteita enkä aio baarista hakea miestä, että tavallaan tämä olisi hyvä "juttu"..Hän sanoo minun olevan edelleen se kaikista tärkein ja että himoitsee yhä minua..onko kellään kokemusta..kannattaako tällaiseen peliin lähteä mukaan?
suhteesta seksikaveriksi
7
1532
Vastaukset
- siltä että
sinua häiritsee ne muut.
- Varteenotettava näkökulma
Mitä seuraava poikaystäväsi / tuleva miehesi pitäisi asiasta?
...ongelmaa sen suhteen. Kunhan siitä seksisuhteesta pystyy tarvittaessa kivuttomasti irtautumaan - siinähän se tärkein kysymys on. Ainakin minulle riittää, ettei samaan aikaan ole muita seksikumppaneita, menneisyys pitää hyväksyä. Ainakin parempi vaihtoehto kuin harrastaa yhdenyön suhteita.
- käyttöön vain
kaikki koneet !!!
- aaa
No on aika vaikea päästä yli toisesta jos suhdetta jatkaa seksi suhteena. Mies saattaa myös alkaa pompottaa sua kun ei itsekkään tiedä mitä haluaa. Seksisuhteessa molempien täytyisy ymmärtää että se on vaan seksiä. Parempi vaihtoehto kuitenkin kuin yhdenyön jutut.
- ...
Yhden yön jutut on parempi vaihtoehto -> niistä pääsee yhdessä yössä pois ;)
- players
Kokemusta on vajaan kahden vuoden mittaisesta "epämääräisestä" suhteesta mieheen. Välillä olemme vain kavereita (minusta johtuen), välillä päädymme sänkyyn asti (sorrun heikkona hetkenä). Joskus olen tuntenut itseni hyväksikäytetyksi, mutta käytänhän häntä itsekin? Sanon vaan, että ei tee pitemmän päälle hyvää. En koskaan enää suostu moiseen, kunhan pääsen tästä nykyisestä eroon. En vaan tunnu pääsevän. Me emme ole kylläkään koskaan sopineet mitään, enkä ole ottanut asiaa edes puheeksi, koska en ole varma, haluaisinkokaan sitoutua tähän mieheen. Kun tapasimme ensimmäisen kerran, en varsinaisesti ollut edes kiinnostunut tästä miehestä, siksi suhde meni ihme "pelailuksi". Syytä siis molemmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195993
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822617
- 392141
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488