Eihän tämä viesti tännekkään osioon kuulu, mutta...
Eli miten häiden jälkeen kun sukunimeni vaihtuu? Miten pian kortit pitää uusia? Eli tarkoitan siis ajokortti, pankkikortit, kelakortti jne...Onko tuossa jotain aikarajaa?
Ja miten olette siihen saakka hoitaneet allekirjoitukset? Kun kortissa lukee vanha sukunimi...Oletteko käyttäneet uutta sukunimeä vaiko vanhaa epäselvyyksien välttämiseksi?
Kiitos jo etukäteen=)
Nimijutut
2
603
Vastaukset
- rouva 2005
Mulle tuli kelakortti postissa noin kuukauden päästä häistä, pankkikortin tilasin melko heti (sitte ku tiesin varmaks et nimi oli jo vaihtunu) Ajokortin kävin tilaan noin kuukauden häistä, mut saa sen aiemminki.
Aika rajaa ei tietääkseni ole, helpompaa tietenki hoitaa asioita jos on oikealla nimellä kortit yms. Käytin vanhaa sukunimeä kun ei ollu vielä oikella korttia, mutta useinmiten sanoin että olen menny naimisiin ja kaikki uskoi kun sormessa kimalteli sormus:) - Nimetön
Minulla on homma vieläkin tekemättä, häistä puoltoista kuukautta. Kela-kortti tuli automaattisesti, pitäs vielä hommata pankkikortti ja ajokortti. Ei niitä tartte heti vaihtaa. esim. passiakaan en vaihda ollenkaan, kun nykynen voimassa vielä kolme vuotta. Passin mukana pitää vain sitten olla vihkitodistus, että nimi on muuttunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928