Moooro!
Mistäs saa ton Celebi tossa Crystallissa? En halua vastausta että: Erikois-tilauksista.
Jos ette voi auttaa, niin kertokaa, miten saa ton Ho-Ohin? Ei löydy ikuna :)
Helppii
7
950
Vastaukset
- Iceman
Ho-Oh:in saa kun oot pyydystäny Raikoun, Entein ja Suicunen ja menet sitten ilmottamaan siitä Ecuine se joka tuli vastaan ecroteak cityssä sillä burned towerissa ja sitten se antaa sulle rainbow wingin ja pääset tin towerin labyrinttiin ja kun olet ratkaissut labyrintin niin pääset haastamaan Ho-Oh:in. Mutta tietääksini Celebiä ei saa kirveelläkään paitisi U.S.A ja Japanin versiossa mutta en ole varma
- Someone
I got a U.S.A version... Joten, helppi jelppi :)
- Umbba
Someone kirjoitti:
I got a U.S.A version... Joten, helppi jelppi :)
Ihan normaalilla tavalla et voi saada Celebiä kuin Japanin versiossa, mutta jos satut sellaisen kivan laitteen omistamaan kuin game shark(tai jos pelaat emulaattorilla, niissähän se yleensä on) niin:
http://www.serebii.net/crystal/celebi.shtml Toivottavasti englanti sujuu. Ihan toimiva koodi, testattu on ja Celebi napattu. - pokemon peluri
Umbba kirjoitti:
Ihan normaalilla tavalla et voi saada Celebiä kuin Japanin versiossa, mutta jos satut sellaisen kivan laitteen omistamaan kuin game shark(tai jos pelaat emulaattorilla, niissähän se yleensä on) niin:
http://www.serebii.net/crystal/celebi.shtml Toivottavasti englanti sujuu. Ihan toimiva koodi, testattu on ja Celebi napattu.oon tuol lilcove cityssä ja yritän saada ne walmertit pois tukkimasta tietä. Mutta kun en pääsee ees aquan piilopaikkaa vaikka oon käynä mt.pyrellä. Eli jos osaat nii voisitko auttaa?
- pokemon peluri
pokemon peluri kirjoitti:
oon tuol lilcove cityssä ja yritän saada ne walmertit pois tukkimasta tietä. Mutta kun en pääsee ees aquan piilopaikkaa vaikka oon käynä mt.pyrellä. Eli jos osaat nii voisitko auttaa?
oho,tää olikii crystal
- Someone
Umbba kirjoitti:
http://www.serebii.net/crystal/celebi.shtml Toivottavasti englanti sujuu. Ihan toimiva koodi, testattu on ja Celebi napattu.Mihin se koodi pistetään? :)^^
- Aggron
pokemon peluri kirjoitti:
oon tuol lilcove cityssä ja yritän saada ne walmertit pois tukkimasta tietä. Mutta kun en pääsee ees aquan piilopaikkaa vaikka oon käynä mt.pyrellä. Eli jos osaat nii voisitko auttaa?
... jos sä pelaat emeraldii niin toi tuttu ongelma mullekin. jos oot käyny mt.pyrellä niin sulla pitäis olla magma emblem. jos sä oot hankkinu sen magma emblemin niin sun pitää mennä jagged passiin. siellä meet yhteen paikkaan niin sinne tulee luola. siellä luolassa on magmalaisia ja se pitää mennä läpi. sitten vasta pääsee agua hideoutiin. :) sun pitää tosin käydä myös jossakin kohtaa slateportissa (en muista missä) siellä sun pitää mennä yhteen paikkaan jossa on paljon ihmisiä. sun pitää mun muistaakseni jutella niille ja sitten mennä yhteen talon sisälle jossa ne kaikki oli ulkona. siellä on aqualaisia ja niillekkin piti jutella(tai ainakin niiden pitää häipyä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261