Micra 1.0 hit vm-97, ajettu 140tkm. Takaluukku ulkopuolelta mustan noen peitossa, kulutus n.7 litraa satasella, aika paljon minusta.
Öljyt pysyy sisällä joten vika kai polttoainepuolella.
Onko vastaavista oireista kokemuksia??????
Mikä mättää
6
1443
Vastaukset
- N13+GA16S
Millaisessa ajossa Micra on? Ajatko vain lyhyitä matkoja kaupungissa niin että moottori ei ehdi lämmitä ja sellaisin väliajoin että moottori on lähtiessä kylmä? Vai kenties pidempiäkin yhtenäisiä taipaleita?
Oletko seurannut tuleeko pakoputkesta näkyvää savua käynnistäessä tai ajossa? Entäpä nouseeko moottorin lämmöt ajossa normaaliksi, ja kuinka kauan lämpeneminen kestää?- sama
Työmatka on 16 km, talvisin auto tietenkin lämmityksessä. Matka-ajoa en ole vielä koittanut. Näkyvää savua tulee mutta ei savuta niinkuin joku vanha diesel. Moottorin lämmöt nousee himpun alle puolenvälin noin 5 km matkalla.
Olen huomannut että jos auto ei heti käynnisty tai käynnistys keskeytyy niin tulpat kastuu koska auto ei käynnisty millään ja sitten kun käynnistyy niin savupilvi on melkoinen - N13+GA16S
sama kirjoitti:
Työmatka on 16 km, talvisin auto tietenkin lämmityksessä. Matka-ajoa en ole vielä koittanut. Näkyvää savua tulee mutta ei savuta niinkuin joku vanha diesel. Moottorin lämmöt nousee himpun alle puolenvälin noin 5 km matkalla.
Olen huomannut että jos auto ei heti käynnisty tai käynnistys keskeytyy niin tulpat kastuu koska auto ei käynnisty millään ja sitten kun käynnistyy niin savupilvi on melkoinenKertomiesi oireiden mukaan seos on reilusti rikkaalla, eli moottori saa liikaa bensaa, ja palamatta jäävä bensa näkyy sitten savuna ja nokena.
Auto kannattaa ehdottomasti viedä korjaamolle, siellä pystytään lukemaan moottorinohjauksen vikakoodit ja muutenkin mittaamaan laitteiden toiminta. Syynä rikkaaseen seokseen voisi olla vuotavat suuttimet tai anturivika, lähinnä happi- tai moottorin lämpöanturi. Tämän tarkempaa diagnoosia ei oikein uskalla antaa näkemättä potilasta.
Onko käynnistyksen epäonnistuminen yleisempää lämpöisellä tai haalealla moottorilla kuin kylmällä? Jos näin on, viittaa myös se osaltaan vuotaviin suuttimiin. - meininki
N13+GA16S kirjoitti:
Kertomiesi oireiden mukaan seos on reilusti rikkaalla, eli moottori saa liikaa bensaa, ja palamatta jäävä bensa näkyy sitten savuna ja nokena.
Auto kannattaa ehdottomasti viedä korjaamolle, siellä pystytään lukemaan moottorinohjauksen vikakoodit ja muutenkin mittaamaan laitteiden toiminta. Syynä rikkaaseen seokseen voisi olla vuotavat suuttimet tai anturivika, lähinnä happi- tai moottorin lämpöanturi. Tämän tarkempaa diagnoosia ei oikein uskalla antaa näkemättä potilasta.
Onko käynnistyksen epäonnistuminen yleisempää lämpöisellä tai haalealla moottorilla kuin kylmällä? Jos näin on, viittaa myös se osaltaan vuotaviin suuttimiin.Käynnistys tökkii kylmänä. Onko tästä himmelistä mahdollista tosiaankin lukea vikakoodeja???
Hilaan kulkuneuvon korjaamolle.
Kiitoksia neuvoista
- nokea?
Noen peitossa takaluukku? Ettei vaan kuran? Takaluukku on yleensä auton kuraisin osa.
7L kulutus on ok, jos ajo on kaupungissa ja on valoja/ruuhkaa riittää.- idiootti
erotan kyllä kuran noesta, tamä tiedoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831