Harry Potteriin iski autokuume,joten hän osti mustalaisilta kunnon menopelin;Volvo 142 vm-72.
Auto oli hienokuntoinen ja hyvin pidetty,tosin katsastus oli ummessa ja verot rästissä mutta myyjävalden mukaan niitä ei tarvitse näin hienossa autossa.Harry starttaili volvoaan,mutta ei vaan käynnistynyt.Harry soitti valdelle,et missä vika? "hai sie anna ryyppyy"" sanoi manne,johon harry,ettei juo.""ei ku mootoriii-iin" sanoi valde vibraatolla.Harry käveli alkoon ja osti kosaanipullon.Hän avasi volvon konepellin ja avasi korkin venttiilikopasta.Hän kaatoi kossun koneeseen ja starttasi jälleen.Sama tulos mitään ei tapahtunut.Harry soitti taas valdelle."no mie tuun kahtomaa-aa--aa-n"lupasi valde ja noin tunnin kuluttua hän kurvasikin paikalle arvin diesel-mesellä vm-77.Harry kertoi valdelle,et oli antanut ryyppyä koneelle,mut ei käynnistynyt."no mie starttaan"valde tokaisi.Kohta volvo pärähtikin käyntiin."mie käyn koeajolla"sanoi valde ja häipyi sen siliän tie volvolla.Eikä sen jälkeen näkynyt enää kumpaakaan.Harry oli jälleen jalkamies.
HARRY OSTAA AUTON
griffindor
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013