Sotka

Mrs. Huu

Hitsin hitsi. Onko kokemuksia sotkan huonekalu toimituksista?
Ostin lokakuussa hyllystön, josta jäi puuttumaan yksi hyllyosa, joka luvattiin toimittaa 2 viikon kuluttua. Eipä kuulunut hyllyä. Parin viikon välein sieltä luvataan hylly ensi viikoksi. Eipä ole ensi viikkoa vielä kuulunut. Jos hyvä tuuri on, niin ehkä jouluksi saadaan olohuoneen hyllykokonaisuus kasattua.
Mielenkiinnolla jään odottamaan miten sotka aikoo hyvittää näin pitkän toimitusajan.
Hyväuskoista kuluttajaa sotka pääsi jymäyttämään.

22

4462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kupoli

      Itse en koskaan maksa (koko summaa) huonekalukauppiaalle ennen kuin tavara on toimitettu.
      Näin heillä säilyy motivaatio tehdä työnsä loppuun, noin 5-10% käsirahalla toki voi ilmaista olevansa tosissaan ostamassa.

      • Anonyymi

        En koskaan enää osta sotkalta mitään. Kuljetuspalvelu maksaa maltaita. 4 jalan ruuvaus 58 euroa. Kotiinkuljetus 4kilometriä 75 euroa. Mielipidettä kysyttiin niin vastausta en saanut. Huudan halleluja kun konkurssi tulee. Näin hämeenlinnassa. Ahneus on huipussaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan enää osta sotkalta mitään. Kuljetuspalvelu maksaa maltaita. 4 jalan ruuvaus 58 euroa. Kotiinkuljetus 4kilometriä 75 euroa. Mielipidettä kysyttiin niin vastausta en saanut. Huudan halleluja kun konkurssi tulee. Näin hämeenlinnassa. Ahneus on huipussaan.

        Kyllä kotiinkuljetus pitää laskea kilometrin mukaan. Ihan järjetön summa. Miten ahneus menee överiksi. Odotan konkurssia.


    • kokemusta on

      siitä kaupasta ei kenenkään pitäisi ostaa mitään. Romukauppa se on ja hiton huono palvelu.

    • Asiakas N.N.

      Mulla on Vantaanportin Sotkasta hyviä kokemuksia. Kirjahyllyn puuttuvat kiinnikkeet toimitettiin nopeasti ja kotiinkuljetuksessa pintavialliseksi havaittu sohva vaihdettiin uuteen.

      • sotkan vakioasiakas

        Sotka on luotettava kauppa. minä olen saanut aina tuotteet sovittuna aikana.
        yrittäkää ymmärtää ettei ole myyjien ja sotkan vika mikäli toimittaja pettää toimituksissa. Tuotteen maahantuoja/valmistaja korvaa teille odotusaikanne. kysykää myyjältä hyvitystä. kyllä siellä asiat hoituu.


      • Anonyymi
        sotkan vakioasiakas kirjoitti:

        Sotka on luotettava kauppa. minä olen saanut aina tuotteet sovittuna aikana.
        yrittäkää ymmärtää ettei ole myyjien ja sotkan vika mikäli toimittaja pettää toimituksissa. Tuotteen maahantuoja/valmistaja korvaa teille odotusaikanne. kysykää myyjältä hyvitystä. kyllä siellä asiat hoituu.

        Hyvin sanottu. Kyllä ne liikkeellä kuin liikkeellä pystyy toimittajat kusemaan silmään että onko kiva.


    • Mummo ja Vaari

      Meillä on Annankadun Sotkasta todella positiivinen ja hyvä kuva. Kaikki tilauksemme ovat tulleet sovittuna aikana ja palvelu on ollut erinomaista. Siellä työskentelee tosi leppoisa vaalea rouva jolle kiitokseksi veimme kerran mansikoitakin. Kannatta käydä!

    • Anonyymi

      Valitettavasti on Kuopion Sotkasta huonoa kokemusta.Reklamaation osalta,asian kohdalleen saaminen kestää näiltä Sotkalaisilta 2kk-4kk jos sittenkään virhe tulee korjatuksi.Ihan huuhaa meininkiä,kerran asioin mutta oppia ikä kaikki.

      • Anonyymi

        Tämä Kuopion Sotka ja siellä nimeltä mainitsematon miesmyyjä...HUH !!
        Törkeä asiakaspalvelussaan,röyhkeä ja nenäkäs.
        Ei tee mieli enää astua jalalla kyseiseen liikkeeseen.


    • Anonyymi

      Olen kerran tilannut Lahden Valon Sotkasta arkkupöydän (tuttua henkilökuntaa työharjoittelusta). Tuli ajallaan. Siitä kiittäminen tietenkin myös toimittajaa. Homma toimi ja täällä se arkkupöytä komeilee olkkarissa.

    • Anonyymi

      Sotka ei kuulu Suomen huonekalukaupan liittoon, eikä sitä ilmeisesti edes huolittaisi jäseneksi huonon maineen ja jatkuvien näennäisalennusmyyntien vuoksi.

      Reilut ja luotettavat liikkeet ovat Suomen huonekalukaupan liitossa, ja niistä on turvallista ostaa, koska niillä on keskinäinen valvonta ja asiakastyytyväisyyden seuranta. Sotka ei kuulu näihin liikkeisiin eikä ilmeisesti edes pääsisi jäseneksi villinä markkinahäirikkönä ja epäluotettavana kauppiaana.

      Minun kokemukseni Sotkasta on, että mistään sen myymästä tavarasta ei kannata maksaa mitään, ei edes etumaksua, jos ei ole voinut itse varmistua, ettei siinä ole virhettä. Jos ostetusta tuotteesta löytyy virhe, Sotka tekee kaikkensa välttääkseen sen korjaamisen tai hyvittämisen. Lisäksi ei kannata mennä Sotkan alennusansaan, sillä sama "alennettu" hinta on tai voi olla jossain muualla normaalihinta.

      • Anonyymi

        Ei niitä alennusprosentteja kannata katsella vaan sitä hintaa. Jos hinta/laatu ei miellytä, niin ei kannata ostaa vaikk oli 90% alennus. Lain mukaan jos haluaisivat mennä, niin voisivat myydä ensimmäisen kuukauden tuotetta normaalia myyntihintaa kalliimmalla, jotta voivat myöhemmin antaa hienot alennusprosentit ja silti saada sen normaalin hinnan…


    • Anonyymi

      Kävin tänään Kuopion Sotkassa, ja palvelua ei ollut lainkaan, vaan myyjä touhusi jotakin pilttuussaan, ja keskustelu kaverien kanssa oli varmaan mieluisampaa, kuin asiakkaiden palvelu, koska meihin ei reakoitu mitenkään.
      Kun poistuimme , ja kiitin hyvästä palvelusta heräsi mieto mielenkiinto, mutta se oli myöhäistä, sillä menimme naapuri liikkeeseen, jossa saimme palvelua, ja kaupat tuli tehtyä.
      Mikäli tuollainen käytös on yleistä ihmettelen miten liike pysyy pystyssä.
      Voi tietenkin olla, että myyjä katsoi, että köyhät pois jaloista, eikä tullut palvelemaan, vaan olemme tähänkin asti maksaneet ostoksemme, ja makssamme edelleen, vaan ei Kuopion Sotkassa.

      • Anonyymi

        Juu,Kuopion Sotka.EI.


    • Anonyymi

      en itse malta odottaa kunnes toivottu tuote saapuu ja onhän ne toimitusajatkin tosi pitkiä usein. siksi katson yleensä tuotteet heti varastosta
      ostin äskettäin sohvan täältä muuten
      erittäin suositeltavaa!!!!!!!!! https://futonota.fi/products/elan-matala-sanky

    • Anonyymi

      Jyväskylän palokan sotkasta saa erittäin huonoa asiakaspalvelua myyjiä ei kiinosta asiakkaat ovat mieluummin piltuussa keskenään ja eivät ole huomaavinaan asiakasta, Jos haluaa tosi huonoa palvelua tai ei palvelua ollenkaan kannattaa käydä palokan sotkassa.

      • Anonyymi

        Kyllä itse olen saanut sieltä hyvää palvelua. Ovat tulleet itse juttusille, ei ole tarvinnut myyjää etsiä.


      • Anonyymi

        Meillekkin sattui samanlainen huono palvelu palokan sotkassa muissa sotkan myymälöissä on saatu parempaa palvelua.


    • Anonyymi

      Sama juttu meillä palokan myymälässä piltuussa myyjiä mutta kukaan ei kiinostunut asiakkaasta itse piti kysyä kiinostaako asiakaspalvelu ketään. Emme ole enää käyneet sotkan myymäläöissä

    • Anonyymi

      Kyllä oli tosi huono palvelu palokan sotkassa ekä kerta mymälässä on myös viimeinen ihme touhua.

    • Anonyymi

      Kyllä ihmettelen ihmisten sisustusmakua... tvssä tulee useita koteja... miten voi niin rumasti laittaa kotiaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe