Hei!
Lueskelin täältä viestiä, missä kyseltiin painomustetta ex librikseen. Nyt kysyisinkin osaako kukaan neuvoa, missä saisin teetettyä tällaisen leiman. Olen valmis tilaamaan ulkomailtakin, jos tarpeellista. Olen kiitollinen kaikista vihjeistä!
Kiitos!
-i
Mistä oma ex libris?
6
6265
Vastaukset
- oma libris
Niitähän voit teettää vaikka jollakin taidegraafikolla! Omasi siis...
- ruby
kiitos vinkeistä! omaa tuskin osaan piirtää ja tarvitsisin siihen varmasti just jonkun taidegraafikon avuksi. jos tiedätte jonkun hyvän tampereen alueelta, pistäkää vinkkiä =)
muuten kiitos jo näistäkin ajatuksista! - printmaker
ruby kirjoitti:
kiitos vinkeistä! omaa tuskin osaan piirtää ja tarvitsisin siihen varmasti just jonkun taidegraafikon avuksi. jos tiedätte jonkun hyvän tampereen alueelta, pistäkää vinkkiä =)
muuten kiitos jo näistäkin ajatuksista!Periaatteessa minäkin olisin kiinnostunut tekemään sinulle sellaisen (kaivertamaan laatan, ottamaan esim. yhden vedoksen, josta sitten voit ottaa esim. tarrakopioita). Jos sellainen kiinnostaisi?
t. Pekka
- AROSUSI-09
Piirsin itse ex-librikseni ja sitten teetin siitä parisataa paperikopiota,noin ensalkuun.Tarroinakin olisin ne saannut,mutta tavallinen paperi on mielestäni tyylikkäämpi vaihtoehto./Mitä tällaisiin leimasimiin tulee,niin kultaseppien nyt luulisi tekevän kaikenlaista..?
- tehdään
yllätys-yllätys leimasinvalmistamoissa.
Jotkut konttoritarvikeliikkeet voivat välittää niille töitä, jos et osaa itse
käyttää keltaisia sivuja =)
Leimasimella tehty ex-libris on kyllä vähän sellainen köyhän miehen versio.
Mutta käyhän sekin.
Hienoimmat ex-librikset tehdään taidegrafiikan menetelmillä.
Niitä jopa keräillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237