Hei!
Lueskelin täältä viestiä, missä kyseltiin painomustetta ex librikseen. Nyt kysyisinkin osaako kukaan neuvoa, missä saisin teetettyä tällaisen leiman. Olen valmis tilaamaan ulkomailtakin, jos tarpeellista. Olen kiitollinen kaikista vihjeistä!
Kiitos!
-i
Mistä oma ex libris?
6
5851
Vastaukset
- oma libris
Niitähän voit teettää vaikka jollakin taidegraafikolla! Omasi siis...
- ruby
kiitos vinkeistä! omaa tuskin osaan piirtää ja tarvitsisin siihen varmasti just jonkun taidegraafikon avuksi. jos tiedätte jonkun hyvän tampereen alueelta, pistäkää vinkkiä =)
muuten kiitos jo näistäkin ajatuksista! - printmaker
ruby kirjoitti:
kiitos vinkeistä! omaa tuskin osaan piirtää ja tarvitsisin siihen varmasti just jonkun taidegraafikon avuksi. jos tiedätte jonkun hyvän tampereen alueelta, pistäkää vinkkiä =)
muuten kiitos jo näistäkin ajatuksista!Periaatteessa minäkin olisin kiinnostunut tekemään sinulle sellaisen (kaivertamaan laatan, ottamaan esim. yhden vedoksen, josta sitten voit ottaa esim. tarrakopioita). Jos sellainen kiinnostaisi?
t. Pekka
- AROSUSI-09
Piirsin itse ex-librikseni ja sitten teetin siitä parisataa paperikopiota,noin ensalkuun.Tarroinakin olisin ne saannut,mutta tavallinen paperi on mielestäni tyylikkäämpi vaihtoehto./Mitä tällaisiin leimasimiin tulee,niin kultaseppien nyt luulisi tekevän kaikenlaista..?
- tehdään
yllätys-yllätys leimasinvalmistamoissa.
Jotkut konttoritarvikeliikkeet voivat välittää niille töitä, jos et osaa itse
käyttää keltaisia sivuja =)
Leimasimella tehty ex-libris on kyllä vähän sellainen köyhän miehen versio.
Mutta käyhän sekin.
Hienoimmat ex-librikset tehdään taidegrafiikan menetelmillä.
Niitä jopa keräillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713498
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851516Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745