Olut merkki

on hukassa

Osaisiko joku kertoa mikä olikaan se olutmerkki, joka on dommareiden suosiossa. Olikohan se joku president tai jotain sinne päin.
Rommi ja colahan siellä on toi toinen suosikki.
Saakohan tota olutmerkkiä Suomesta vai voisko joku Suomesta saatava korvata ton "aidon"?

Vastauksesta ikuisesti kiitollinen! :)

6

2093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noora-dominicana

      taal suositut paikalliset merkit on presidente ja bohemia.en tieda saako suomesta

      • on hukassa

        Alkon sivuilta löysin tämän: Bohemia Regent Prezident IV B. Onko joku eri merkki kuin tarkoittamasi?
        "Tsekinmaalta näyttäis olevan kotoisin..."
        Tässä linkki:
        http://www.alko.fi/tuotteet
        (en tiiä aukeaako löytämäni tästä suoraan)

        Presidenteä ei löytynyt. Pitää varmaan käydä oikeen Alkossa tutkimassa.


      • Tarmo
        on hukassa kirjoitti:

        Alkon sivuilta löysin tämän: Bohemia Regent Prezident IV B. Onko joku eri merkki kuin tarkoittamasi?
        "Tsekinmaalta näyttäis olevan kotoisin..."
        Tässä linkki:
        http://www.alko.fi/tuotteet
        (en tiiä aukeaako löytämäni tästä suoraan)

        Presidenteä ei löytynyt. Pitää varmaan käydä oikeen Alkossa tutkimassa.

        Se tunnetuin dominikaaniolut on nimeltään Presidente. Se ei ole mitään sukua mainitsemallesi tsekkioluelle. Olutta ei valitettavasti saa Suomesta. Presidente on maissipohjainen olut ja se tarjoillaan Dominikaanisessa Tasavallassa perinteisesti hyvin kylmänä. Tropiikin kuumuudessa pehmeä Presidente maistuu taivaalliselta huurteisesta lasista nautittuna.


    • tulipa maisteltua

      president se olutmerkki oli, en oo vielä löytänyt täältä

      • Kekk0n3

        *Presidente


    • Vaan muutama muun merkin olut on paremmin sopinut minun makuuni. Mutta niiden makuvivahteet vaihtelevat hiukan. Varmaan sen vuoksi, että ovat saattaneet jossain vaiheessa kuljetusta vaikka saada aurinkoa. Quisgueja, tai sinne päin on yksi, jota ei saa joka kylältä. Bohemia on edullinen ja ihan juotava laajalle levinnyt. Näitä on vielä pari muuta, mutta kun ei niitä ole täällä, niin nimet ovat unohtuneet - eiköhän tuossa tammikuussa ala palautua taas mieleen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      173
      976
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      67
      787
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe