Osaisiko joku kertoa mikä olikaan se olutmerkki, joka on dommareiden suosiossa. Olikohan se joku president tai jotain sinne päin.
Rommi ja colahan siellä on toi toinen suosikki.
Saakohan tota olutmerkkiä Suomesta vai voisko joku Suomesta saatava korvata ton "aidon"?
Vastauksesta ikuisesti kiitollinen! :)
Olut merkki
6
2093
Vastaukset
- noora-dominicana
taal suositut paikalliset merkit on presidente ja bohemia.en tieda saako suomesta
- on hukassa
Alkon sivuilta löysin tämän: Bohemia Regent Prezident IV B. Onko joku eri merkki kuin tarkoittamasi?
"Tsekinmaalta näyttäis olevan kotoisin..."
Tässä linkki:
http://www.alko.fi/tuotteet
(en tiiä aukeaako löytämäni tästä suoraan)
Presidenteä ei löytynyt. Pitää varmaan käydä oikeen Alkossa tutkimassa. - Tarmo
on hukassa kirjoitti:
Alkon sivuilta löysin tämän: Bohemia Regent Prezident IV B. Onko joku eri merkki kuin tarkoittamasi?
"Tsekinmaalta näyttäis olevan kotoisin..."
Tässä linkki:
http://www.alko.fi/tuotteet
(en tiiä aukeaako löytämäni tästä suoraan)
Presidenteä ei löytynyt. Pitää varmaan käydä oikeen Alkossa tutkimassa.Se tunnetuin dominikaaniolut on nimeltään Presidente. Se ei ole mitään sukua mainitsemallesi tsekkioluelle. Olutta ei valitettavasti saa Suomesta. Presidente on maissipohjainen olut ja se tarjoillaan Dominikaanisessa Tasavallassa perinteisesti hyvin kylmänä. Tropiikin kuumuudessa pehmeä Presidente maistuu taivaalliselta huurteisesta lasista nautittuna.
- tulipa maisteltua
president se olutmerkki oli, en oo vielä löytänyt täältä
- Kekk0n3
*Presidente
Vaan muutama muun merkin olut on paremmin sopinut minun makuuni. Mutta niiden makuvivahteet vaihtelevat hiukan. Varmaan sen vuoksi, että ovat saattaneet jossain vaiheessa kuljetusta vaikka saada aurinkoa. Quisgueja, tai sinne päin on yksi, jota ei saa joka kylältä. Bohemia on edullinen ja ihan juotava laajalle levinnyt. Näitä on vielä pari muuta, mutta kun ei niitä ole täällä, niin nimet ovat unohtuneet - eiköhän tuossa tammikuussa ala palautua taas mieleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701