Ajoin vahingossa yli..

Jukka -Tre

Ajoin mustan kissan yli Pantaa en vittinyt katsoa kun oli niin "sotkusen" näkönen. Potkin kissan ojan puolelle. Eli jos Tre\Messukylän\Hervannan Alueella on musta kissa kateissa niin voi olla että ei koskaan palaa!

21

2822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etpä..

      sit viitti miettii miltä mahtaa tuntua kisun omistajasta jos lukee tän sun viestin! olisit voinu kattoo sen pannan ja ilmottaa omistajalle!kuoliko kissa?ettei jäänyt kitumaan?kuulostaa oksettavalta "potkin kissan ojaan"..!tunteeton p******nen!!!

    • kissat kuriin

      ei olisi sattunut, jos kissaparalla olisi ollut vastuunsa tunteva omistaja!

      • yeah right

        että kissa saattaa karata. tuskimpa voidaan siis puhua AINA vastuuntunnottomista omistajista!


      • mutta
        yeah right kirjoitti:

        että kissa saattaa karata. tuskimpa voidaan siis puhua AINA vastuuntunnottomista omistajista!

        Onhan se tietenkin mahdollista. Kummallista vaan, että useimmiten kun kissalle jotain ikävää sattuu, niin juuri silloin se onkin karannut. Muulloin ne kyllä useimmiten on tarkoituksella nakattu ulos.


      • yeah right
        mutta kirjoitti:

        Onhan se tietenkin mahdollista. Kummallista vaan, että useimmiten kun kissalle jotain ikävää sattuu, niin juuri silloin se onkin karannut. Muulloin ne kyllä useimmiten on tarkoituksella nakattu ulos.

        voihan asian näinkin ilmaista. harvemmin vaan ihmiset rotukissojansa ainakaan "nakkaa" ulos.. ja musta kyllä tuntuu et toi oli ihan sun oma päätelmäsi että silleen..


      • mietippä
        yeah right kirjoitti:

        voihan asian näinkin ilmaista. harvemmin vaan ihmiset rotukissojansa ainakaan "nakkaa" ulos.. ja musta kyllä tuntuu et toi oli ihan sun oma päätelmäsi että silleen..

        Oletkos kuullut montakin tapausta, jossa rotukissa olisi jäänyt auton alle? Eivätpä taida pahemmin karkailla. Ja kun eivät karkaile, niin mistähän syystä eivät karkaile?

        Johtuisikohan se juuri siitä, että niitä ei niin vaan nakatakaan ulos tyyliin koitahan pärjätä.


    • dolby

      Ettet vaan 'vähän' auttanut ohjauspyörällä,että osuu varmasti?!!!
      Tuosta sun viestistäsi päätellen näin on tehty?
      Mutta ,varo,jos edessäsi on Jänis! Sen perään kun ajat"sokeana" löydät itsesi metsästä!
      HAH!

      • pimeällä

        Jos ajelet jäniksen perässä, niin tee se pimeään aikaan valoilla ajaessasi. Jänis juoksee auton valokeilassa, eikä osaa hypätä sivuun. Silloin ei tarvitse myöskään pelätä ajavansa metsään. Pupun perässä ei kuitenkaan saa ajaa pitkää matkaa. Muuten se voi saada sydänhalvauksen.


      • musti
        pimeällä kirjoitti:

        Jos ajelet jäniksen perässä, niin tee se pimeään aikaan valoilla ajaessasi. Jänis juoksee auton valokeilassa, eikä osaa hypätä sivuun. Silloin ei tarvitse myöskään pelätä ajavansa metsään. Pupun perässä ei kuitenkaan saa ajaa pitkää matkaa. Muuten se voi saada sydänhalvauksen.

        Nämä tällaiset jutut menevät jo sadismin puolelle. Eikä teille ole ihan omat kanavat?
        Kunpa rattijuoppo sattuisi kohdallenne.


      • tahallaan
        musti kirjoitti:

        Nämä tällaiset jutut menevät jo sadismin puolelle. Eikä teille ole ihan omat kanavat?
        Kunpa rattijuoppo sattuisi kohdallenne.

        Ei tietenkään saa tahallaan kiusata pupua. Eikö sinulle ole koskaan käynyt niin, että pimeällä ajaessasi jänis hyppää autosi eteen ja jää siihen juoksemaan auton valoissa? Sanoinhan tuossa myöskin, että ei saa antaa pupun juosta pitkää matkaa. Joskus vaan tuntuu, että ei se siitä sivuun osaa mennä ennen kuin sen käy kantamassa pois.


      • niin että
        pimeällä kirjoitti:

        Jos ajelet jäniksen perässä, niin tee se pimeään aikaan valoilla ajaessasi. Jänis juoksee auton valokeilassa, eikä osaa hypätä sivuun. Silloin ei tarvitse myöskään pelätä ajavansa metsään. Pupun perässä ei kuitenkaan saa ajaa pitkää matkaa. Muuten se voi saada sydänhalvauksen.

        pupu on autosi valokiilassa pimeällä, kannattaa pysäyttää auto ja sammuttaa valot hetkeksi, jotta se osaa mennä pois siitä edestä. Näin olen itse tehnyt ja se on aina auttanut.


      • pimeällä
        niin että kirjoitti:

        pupu on autosi valokiilassa pimeällä, kannattaa pysäyttää auto ja sammuttaa valot hetkeksi, jotta se osaa mennä pois siitä edestä. Näin olen itse tehnyt ja se on aina auttanut.

        Juuri noin olen aina menetellytkin. Joskus vaan ei valojen sammuttaminenkaan ole auttanut, vaan pupu on jäänyt kyyhöttämään auton eteen.

        Korostettakoon vielä, että ei koskaan saa kiusaamismielessä ryhtyä ajamaan autolla takaa mitään eläintä, oli sitten kysymyksessä kissa, koira, jänis, tai mikä muu eläin tahansa. En kyllä usko, että tässä kissan yliajossa on siitä ollut kysymyskään.

        Myönnän, että kielellinen ilmaisuni ei ollut aivan asiallinen ja ansaitsin siitä nuhtelun. Halusin vaan sanoa nimimerkille ”dolby”, että jäniksen perässä ei voi ajaa metsään, koska sekään ei monesti älyä mennä tien sivuun.

        Pahoittelen vielä aiheuttamaani sekaannusta.


      • kisulifani

        huomannut. Useimmat kirjoitukset tuntuvat ilkeilyltä, mutta ehkä (?) ne on kirjoittajan mielestä huumoria?


    • Sakari

      Oikein teit, kun siirsit kissan ajoradalta ojan puolelle. Sieltä saattaa omistaja hyvässä tapauksessa vielä löytää kissansa, jos yleensä lemmikkiään osaa kaivata. Näitä moneen kertaan yliajettuja kissoja ei sen sijaan pysty kukaan enää tunnistamaan.

      Olen itsekin nostellut kissoja tien penkalle näkyvälle paikalle, että olisi lemmikkiään kaipaavalla pieni mahdollisuus se siitä tunnistaa. Sitä varten on tuolla auton perässä nuo työrukkaset, ettei tule kädet vereen.

      Niistä kissoista, joilla on siinä pannan laatassa nimi ja omistajan pujelinnumero, olen soitellut omistajille mistä voi noutaa lemmikkinsä.

      • musti

        Kiitos sinulle vaivannäöstäsi.


    • Antero..

      Tuosta pannasta olisi voinut löytyä hyvällä tuurilla jonkinlaisia yhteystietoja kissan omistajasta. Silloin kun omistaja haluaa itse haudata vapaana liikkuvan kissansa, hän tavallisesti varustaa lemmikkinsä sellaisella kaulapannalla, josta löytyy osoite tai puhelinnumero.

      Kun viimeksi löysin läheisen moottoritien
      penkalta kuolleen vahingoittumattomalta
      näyttäneen komean punatiikeri maatiaiskissa
      uroksen, oli tällä kaulapanta.

      Vaikka tiellä ei saa pysähtyä, ajoin tien sivuun ja otin tuon kuolleen eläimen kyytiin. Mielenkiintoni kissaa kohtaan sai tuolloin heräämään juuri tuo kaulassa ollut kaulapanta. Kun vielä aikaakin oli sopivasti, päädyin hyvin tuntemalleni parkkipaikalle.

      Tutulta eläinlääkäriltä sain sopivankokoisen
      pahvilaatikon kuljetusta varten. Yhdessä tutkimme
      kaulapannassa olleen messinkisen pyöreän laatan.
      Siinä oli kissan nimi "PETO" ja numero, joka
      osoittautui puhelinnumeroksi. Murtunut kallo ja
      muutama katkennut kylkiluu kertoi kohtaamisesta
      auton kanssa.

      Puhelinkeskustelun päätteeksi kävin palauttamassa
      kissan omistajalle. Myöhemmin hän kertoi
      haudanneensa kissansa puutarhaan. Ilmeni myös,
      että eläin oli näin ulottanut reviirinsä kahden
      kilometrin päähän kotipihastaan

      • että jotkut ovat näin kissanystäviä! Jos minun sisäkissani jostain syystä vaikka karkaisi ja joku ajaisi sen ylitse, toivoisin sille samanlaisen kohtelun kuin minkä sinä teit!! Omistaja oli varmasti iloinen edes siitä että sai kissalleen sen arvoisen hautapaikan.


      • Antero..
        Santtumaaru kirjoitti:

        että jotkut ovat näin kissanystäviä! Jos minun sisäkissani jostain syystä vaikka karkaisi ja joku ajaisi sen ylitse, toivoisin sille samanlaisen kohtelun kuin minkä sinä teit!! Omistaja oli varmasti iloinen edes siitä että sai kissalleen sen arvoisen hautapaikan.

        Toivottavasti ei kissasi kuitenkaan pääse karkuun ja elää pitkän ja hyvän elämän kanssasi.

        Lahjakasta Joulua teille molemmille.

        T: Antero..


    • paikan

      Laitatko vielä tarkan paikan ja ajankohdan. Koitan saada omistajan paikalle, että pääsee hyvästelemään kissansa. Siltä suunnalta nimittäin ilmoitettiin kadonneeksi musta kissa, joka oli juuri muuttanut alueelle ja nyt kadonnut. Kovasti sitä kaivataan. Ja kyseessä ei ole hylätty kissa eikä heitteille jätetty vaan nimenomaan karannut. koittakaapa siistiä vähän kieltänne, koska tällaisissa tilanteissa on omistajalla todellinen hätä!

      -Kadonneitten kissojen rekisteritäti-

    • Anonyymi

      Voi ei

    • Anonyymi

      Aloitus provo.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe