Tjänare!
Niin tässä aattelin, että jos muuttas vähän kotelon jäähdytystä. Ajattelin että toi virtalehäde ei vetäs niin kuumaa ilmaa sisäänsä ja kotelon poistoilmanpuhallin vetäis paremmin sen ilman pois. Kun virtalähteen poisto ilma on paljon viileempää kun kotelon on auki (eli se lämpä ei siis tuu virtalähteestä.
Minulla on virtalähteenä tuollainen HEC 300W. Ja siinä on aukot takaseinässä ylhällä ja alapinnassa myöskin takaseinän puolella.
Aattelin että tukkisin teipillä noi alaseinän aukot. Että se puhallin vetäs sitten ilman pois paremmin. Aattelin että se komponenteilta tule lämminilma nousee ja menee virtalähteen kautta ulos.
Aattelin kokeilla. Mitä ootte mieltä?
Onko muuten ok, kun mulla on nyt tässä pidemmänkäytön jälkeen prossun lämpötila 55 astetta C. Prossun käyttö on nyt pidemmän aikaa ollut noin 30%.
Jäähdytyksen muuttaminen
parappa
1
433
Vastaukset
- tämmöistä.
Minulla on samasta powerista poistettu pohja ja tuuletin ja edestä katsottuna koneen vasemmalle puolelle asennettu 12cm:n tuuletin puhaltamaan ilmaa kotelon sisään.
prosessorin lämpötila putosi 61 asteesta 52 asteeseen 100%:n kuormalla. tyhjäkäynnillä menee n. 45 asteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962