Valkoinen ja kirkas Aurinko

2003

Vuoden 2003 elokuussa ja syyskuussa havaitsin, että Aurinko oli poikkeuksellisen valovoimainen ja kirkas - myös sen väri oli muuttunut normaalia valkoisemmaksi.

Olisikohan seuraavan linkin kirjoituksessa mitään perää?
http://www.tiedontalo.net/viestit/zetatalk_11122005.htm

Syyskuun alussa vuonna 2003 (viikonpäivää en muista varmasti, mutta se oli todennäköisesti tiistai) eräänä aamuna ilmassa oli outo tuoksu, jonka oletan olleen fotoni- eli valoenergiaa.

Ymäpäristö näytti normaalia keltaisemmalta ja Aurinko näytti hyvin kirkkaalta, valkoiselta ja valovoimaiselta.

Keho oli täynnä sähköisyyttä ja yliluonnollisia, ihmeellisiä kykyjä ilmaantui (en kerro niistä tarkemmin). Tilanne kesti parisen tuntia.

Onko kenelläkään samankaltaisia havaintoja?

Ps. aamutelevisiossa oli tuona aamuna vieraana
ja haastateltavana ainakin Jouko Ahonen.

6

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2003

näin verenpunaisen Kuun ainakin kaksi kertaa vuoden 2003 syksyllä.

Punaisesta pölystä on kerrottu tehdyn myös havaintoja Suomessa, tosin itse en ole sitä havainnut.

• 2003

>>Ymäpäristö näytti normaalia keltaisemmalta...

Ympäristö näytti aivan samanlaiselta kuin olisi katsonut kevyen polaroidlinssin lävitse.

Ilmassa oleva tuoksu oli hyvin voimakas, mutta miellyttävä.

Eikö kukaan muu todellakaan ole havainnut mitään edellisenkaltaista ja epätavallista elo-syyskuun vaihteessa 2003?

• .....

silloin oli Mars hyvin lähellä Maata

• vuonna 2005

Itse kiinnitin kanssa huomiota joulunalus viikolla kun aurinko tuli pilviverhon alta esiin,se loisti valkoisena.Mielenkiintoista oli sekin että katsoessani sitä en pystynyt enää erottamaan siitä spektrin värejä kuten aikaisemmin se oli mahdollista.

Punaisesta taivaasta myös löytyy näkö kokemus parin viikon takaa.ollessani koiran kanssa lenkillä Illalla 20.30 aikoihin osa taivaasta ,lähinnä ajelehtivat pilvimassat loistivat punaisilta.Ilmiö kesti noin 20 min. ja pilvimassat ajelehtivat kiivasta vauhti pois taivaalta jolloin taivas palautui normaalin pimeäksi. Liittyykö tämä noihin aikaisempiin näköhavaintoihin,mistä aikaisemmissa viesteissä viitataan

Voiko joku muukin vahvistaa saman havainnon jonka olen huomannut.Täysikuun näkyessä se paikka taivaalla vaihteli päivittäin rajusti.Kuu oli täytenä normaalilla korkeudellaan hiukan puiden yläpuolella alkuillasta ja saattoi olla seuraavana päivänä lähes zeniitissä samaan aikaan illasta.pari päivää myöhemmin iltaisin ei kuuta näkynyt taivaalla muttta aamulla se loisti korkealla taivaalla.Vaikuttaako kuuhun tai maan pyörimisliikkeeseen jokin mistä meille ei julkisesti kerrota?

• huh huh hei

Olisiko mitenkään mahdollista että otsonikerroksen ohentuminen tekisi auringosta Voimakkaamman ja Keltaisemman.
        Ihan tosi, en ole mikään skeptikko.
        Jos joku tieteilijä lukee tämän, voisiko vastata? Olen huomannut samankaltaisia asioita, mutta viime vuosina....

• Ihme jahkailijoita

On se helevetin kumma että illalla on punaisia pilviä taivaalla. Valo kun taittuu niinpäin että punaiset aallonpituudet näkyy pisimpään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe