Valkoinen ja kirkas Aurinko

2003

Vuoden 2003 elokuussa ja syyskuussa havaitsin, että Aurinko oli poikkeuksellisen valovoimainen ja kirkas - myös sen väri oli muuttunut normaalia valkoisemmaksi.

Olisikohan seuraavan linkin kirjoituksessa mitään perää?
http://www.tiedontalo.net/viestit/zetatalk_11122005.htm

Syyskuun alussa vuonna 2003 (viikonpäivää en muista varmasti, mutta se oli todennäköisesti tiistai) eräänä aamuna ilmassa oli outo tuoksu, jonka oletan olleen fotoni- eli valoenergiaa.

Ymäpäristö näytti normaalia keltaisemmalta ja Aurinko näytti hyvin kirkkaalta, valkoiselta ja valovoimaiselta.

Keho oli täynnä sähköisyyttä ja yliluonnollisia, ihmeellisiä kykyjä ilmaantui (en kerro niistä tarkemmin). Tilanne kesti parisen tuntia.

Onko kenelläkään samankaltaisia havaintoja?

Ps. aamutelevisiossa oli tuona aamuna vieraana
ja haastateltavana ainakin Jouko Ahonen.

6

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2003

      näin verenpunaisen Kuun ainakin kaksi kertaa vuoden 2003 syksyllä.

      Punaisesta pölystä on kerrottu tehdyn myös havaintoja Suomessa, tosin itse en ole sitä havainnut.

    • 2003

      >>Ymäpäristö näytti normaalia keltaisemmalta...

      Ympäristö näytti aivan samanlaiselta kuin olisi katsonut kevyen polaroidlinssin lävitse.

      Ilmassa oleva tuoksu oli hyvin voimakas, mutta miellyttävä.

      Eikö kukaan muu todellakaan ole havainnut mitään edellisenkaltaista ja epätavallista elo-syyskuun vaihteessa 2003?

      • .....

        silloin oli Mars hyvin lähellä Maata


    • vuonna 2005

      Itse kiinnitin kanssa huomiota joulunalus viikolla kun aurinko tuli pilviverhon alta esiin,se loisti valkoisena.Mielenkiintoista oli sekin että katsoessani sitä en pystynyt enää erottamaan siitä spektrin värejä kuten aikaisemmin se oli mahdollista.

      Punaisesta taivaasta myös löytyy näkö kokemus parin viikon takaa.ollessani koiran kanssa lenkillä Illalla 20.30 aikoihin osa taivaasta ,lähinnä ajelehtivat pilvimassat loistivat punaisilta.Ilmiö kesti noin 20 min. ja pilvimassat ajelehtivat kiivasta vauhti pois taivaalta jolloin taivas palautui normaalin pimeäksi. Liittyykö tämä noihin aikaisempiin näköhavaintoihin,mistä aikaisemmissa viesteissä viitataan

      Voiko joku muukin vahvistaa saman havainnon jonka olen huomannut.Täysikuun näkyessä se paikka taivaalla vaihteli päivittäin rajusti.Kuu oli täytenä normaalilla korkeudellaan hiukan puiden yläpuolella alkuillasta ja saattoi olla seuraavana päivänä lähes zeniitissä samaan aikaan illasta.pari päivää myöhemmin iltaisin ei kuuta näkynyt taivaalla muttta aamulla se loisti korkealla taivaalla.Vaikuttaako kuuhun tai maan pyörimisliikkeeseen jokin mistä meille ei julkisesti kerrota?

      • huh huh hei

        Olisiko mitenkään mahdollista että otsonikerroksen ohentuminen tekisi auringosta Voimakkaamman ja Keltaisemman.
        Ihan tosi, en ole mikään skeptikko.
        Jos joku tieteilijä lukee tämän, voisiko vastata? Olen huomannut samankaltaisia asioita, mutta viime vuosina....


      • Ihme jahkailijoita

        On se helevetin kumma että illalla on punaisia pilviä taivaalla. Valo kun taittuu niinpäin että punaiset aallonpituudet näkyy pisimpään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe