PhotoFiltre

sak

Miten saan kyseisen ohjelman suomenkieliseksi...?

17

9200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GIMP

      Lataa PhotoFiltren sivulta
      http://www.photofiltre.com/
      kielipaketti (TranslationFI.zip) pura se johonkin kansioon ja siirrä purettu kielipaketti (TranslationFi.plg) PhotoFiltren kansioon (oletettavsti "C:\Program Files\PhotoFiltre\) ja poista sieltä vastaava Englannin kielipaketti (tai nimeä se eri nimellä) ja käynnistä ohjelma uudelleen.

      • sak

        Kiitos...


      • ääkköset

        Niin ei tota englanninkielen pakettia kannata poistaa, kun voi tarvita muualla lisäjutuissa. Mutta ohjelma lukee sitä kielipakettia minkä löytää aakkosissa ensimmäiseksi eli Fi-paketista vaan AFi-paketti ja selvä juttu.


      • heidi kiittää

        Paljon kiitoksia sinulle joka annoit ohjeita tietämättömälle. :) nyt ehkä jo onnistuu kuvan muokkaus paremmin kun on omalla kielelläkin :>


      • Tuuba™

        Mä tein ohjeittesi mukaan ja tididididdiiiiii......
        kieli muuttui ranskaksi!


      • Täältä

      • Jjasuu
        Tuuba™ kirjoitti:

        Mä tein ohjeittesi mukaan ja tididididdiiiiii......
        kieli muuttui ranskaksi!

        Mulle tuli sama juttu et mulle tuli joku ihan muu kieli ku suomi! ;S


      • Jokuvaa

        Tein sen ja poistin englanninkielisen. Nyt siel on suomenkielinen se juttu, mutta mitää ei tapahtunu -.-


      • ;<<
        Jokuvaa kirjoitti:

        Tein sen ja poistin englanninkielisen. Nyt siel on suomenkielinen se juttu, mutta mitää ei tapahtunu -.-

        no angst tuli ranskaksi mullekki ;


      • kasjdf
        ;<< kirjoitti:

        no angst tuli ranskaksi mullekki ;

        Siinä tapauksessa ette ladannu suomenkielistä ohjelmaa, ja jos latasitte mutta mitään ei tapahtunut kielessä, laitoitte sinne kansioon väärän tiedoston. itellä onnistu


      • Mattiiii
        kasjdf kirjoitti:

        Siinä tapauksessa ette ladannu suomenkielistä ohjelmaa, ja jos latasitte mutta mitään ei tapahtunut kielessä, laitoitte sinne kansioon väärän tiedoston. itellä onnistu

        Itekki latasin sen suomenkielen paketin ja laitoin sinne minne piti (ainaki omast mielest) ja tuli vissii ranskan kieliseksi?


      • secret_name

        vaikka sain sen muutettua suomenkielen ..ja lisättyä kansioon ja enkku pois se muuttaa se ranskaksi.. apuva kiitos??


      • wanhuss
        secret_name kirjoitti:

        vaikka sain sen muutettua suomenkielen ..ja lisättyä kansioon ja enkku pois se muuttaa se ranskaksi.. apuva kiitos??

        aloita alusta. Uninstall kaikki ja lataa uusiksi vaan ajatus mukana :)


    • Toni_Tampere

      Tuossa tuo kielipaketti on mutta katso nuo mun muutkin linkkini niin näät miten sitä käytetään

      FI kielipaketti löytyy tuolta http://photofiltre.free.fr/download_en.htm


      Noin sitten,tai ainakin mä sen tein

      http://s606.photobucket.com/player.swf?file=http://vid606.photobucket.com/albums/tt142/Toni_Tampere/clip0079.flv&fs=1&os=1&ap=1

      siis kun on nimennyt uudelleen ja poistanut sen E kirjaimen siitä edestä niin on hiirellä klikattava tyhjää kohtaa niin se muutos astuu ikään kuin voimaan..


      Tuolta löytyy kanssa jos myöhemmin haluaa muutella vielä

      http://s606.photobucket.com/player.swf?file=http://vid606.photobucket.com/albums/tt142/Toni_Tampere/clip0080.flv&fs=1&os=1&ap=1

      • Onnistunut lataaja

        Mulla onnistus tuo suomenkielelle lataaminen :DD


    • en osaaa!!!!

      miten saan laitettua kuvan jos teen esim jotain juttua johon pitäs saada liitettyä kuva mutta en osaa, neuvokaa ??

      • jos teen

        no siten että teet ”jotain juttua” jollain sellaisella ohjelmalla jossa on kuvien liittämismahdollisuus (näppäinkäsky on usein ”ctrl D”) (sijoita dokumentti) (liitä kuva)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe