Niin siis, missä kaikki kiltit pojat piileskeleee
??Ooon kyllästynyt noihin teini kapinoitsijoihin, jotka vaan ryyppää joka viikonloppu..Ja ajattelee vaan SEKSIÄ!!Ei siinä mitään, saa sitä ajtella jos on tunteet pelissä ja näin..Mut hyvät ihmiset, kertokaa mistä ne kiltit pojat (ei nynnyt), kun yleensä kaikki löytää mihensä/poikansa baarista..Onpas hassu viesti :D
Missä kaikki kiltit pojat??
31
2251
Vastaukset
- niitä
niithän on paljo, kuten miä, oon jo aikoi sitte päättäny et en juo tai polta...
- ^_____^
Hyvä juttu..Mut musta tuntuu että en löydä oman ikäisiäni, eli 17 vuotiaita, kilttejä poikia kiven altakaan... :/
- Safer-Sephiroth
^_____^ kirjoitti:
Hyvä juttu..Mut musta tuntuu että en löydä oman ikäisiäni, eli 17 vuotiaita, kilttejä poikia kiven altakaan... :/
kiltti poika. Tai kiltti ja kiltti mut en dokaa enkä ajattele pelkästään seksiä.
- höhhöö
Tai ainakin jossain muualla kuin siellä kadulla.
Kokeile vaikka jotain 4H-kerhoa...- lels
Tämän ketjun aloittajahan kysyi killtejä,Ei nynnyjä poikia.
Siis ei siinä mitään pahaa jos tykkää 17 kolli tykkää jossain 4H-kerhossa olla, mutta itellä tulee kyllä nynny mieleen. - ^_____^
Enkä mä niitä kaduilta etsinyt vaan kivien alta xD
- ^______^
Jooo..siis ei nynnyjä..Ja siis saa dokata joskus, mutta ei joka viikonloppu työkseen, se on rasittavaa..Itekkin juon ja pidänhauskaa silloin tällöin, mutta harvemmin..Ooon tämmönen kiltti tyttö..On vaan alkanu noi pussikaljoittelut ja sekoilut kyllästyttää.. :D Mutta hyvä tietää että teitä kilttejäkin poikia on :)..Useimmat jätkät luulee että kaikki tytöt tykkää koviksista..Mutta ite oon saanu jo niistä tarpeekseni, eli seuraava poika, jos tulee, saa luvan olla kiltti ja herttanen söpöliini.. xD
- killti
Niin se vaan on että tytöt tykkää pahoista pojista!
Itse kuulun ehkä siihen kilttien poikien ryhmään, vaikka juonkin ihan jonkin verran. Monet tytöt ovat sanoneet minulle että "sinä olet liian kiltti toivottavasti löydät jonkun kiltin tytön".
Mutta luotan siihen että maailmassa on olemassa ainakin yksi kiltti tyttökin joka haluaa kiltin pojan. Parempi ois olla:D - ^_____^
killti kirjoitti:
Niin se vaan on että tytöt tykkää pahoista pojista!
Itse kuulun ehkä siihen kilttien poikien ryhmään, vaikka juonkin ihan jonkin verran. Monet tytöt ovat sanoneet minulle että "sinä olet liian kiltti toivottavasti löydät jonkun kiltin tytön".
Mutta luotan siihen että maailmassa on olemassa ainakin yksi kiltti tyttökin joka haluaa kiltin pojan. Parempi ois olla:DKyllä niitä killtejä tyttöjä löytyy...Usko pois!! Kai mäkin nyt sit uskon että niitä kilttejä poikia on..Täytyyy vaan etsiä..Vaikka sit kannon alta ku ei kiven alta löydy xD
- Nandamodaikijou
Kaikki kiltit pojat ovat esittämässä kovaa poikaa, koska muu ei tunnu kelpaavan valtaosalle tytöistä :
- ^______^
Näinpä se vissiinkin sitten menee.. :/
- sanos
^______^ kirjoitti:
Näinpä se vissiinkin sitten menee.. :/
miten sä määrittelet nynnyn?
- noufeissi
minulla on yksi, oikein ihana onkin. varmasti parempi kuin yksikään teinikapinoitsija. enkä ketään muuta haluaisikaan :)
enkä varmasti luovu :D
ps. kiltit pojat piileskelee kotona koneen ääressä ^^ - Poika vm 89
Moi vain!
Voin takuulla sanoa, että olen kunnon poika, en silti nynny. EN nimittäin juo, polta, enkä kiroile. En myöskään pidä seksiä tärkeimpänä asiana suhteessa (pyrin jättämään sen avioliittoon) vaan itse rakkautta ja yhdessäoloa. Minusta olisi suurenmoista, jos minulla olisi tyttöystävä (ei ole koskaan ollut, paitsi ne leikkitouhut ala-asteella) ja t-ystävän kanssa menisin ehdottomasti rannalle kesäyönä, menisimme yhdessä uimaan, kun rannalla ei olisi muita, sitten menisimme rannalle, tyttö painaisi päänsä rinnalleni ja silittelisin hänen hiuksiaan, suutelisimme, puhelisimme ja vain olisimme...aah...
Vaikka itse sanonkin...rehentelemättä...kaltaisiani on harvassa. Myös samanlaiset tytöt ovat harvassa, se on kovin valitettavaa :(
Unelmani olisi myöskin löytää samanluonteinen ja tapainen tyttöystävä :)
Joten nyt tiedät, että ainakin vähän on kunnon poikia (ei nynnyjä) Suomessakin.
Olen myös hyvätapainen, eli en mikään räkänokka.- - - -
miten kaunista!! Taitaa niitä kilttejä poikia jostain löytyäkin.. Olin ennen vähän samoilla linjoilla tuon alkuperäisen viestn jättäneen kanssa... Toivon, että löytäisin vielä joskus sellasen ihanan... Voi voi nyt meni vähän hempeilyksi. Tarkotus oli vaan sanoa, että voi sitä onnellista, joka sinut vielä saa!!
- .......
ennemminkin missä kaikki tuhmat pojat....???
- oiskohan
ne keskustassa tai lähiön kaduilla ryyppäämässä. Aamulla voit mennä tapaan niitä selviämisasemalle tai koulukotiin tai johonkin muuhun laitokseen.
- fly
ainakin kaikki täsmää muhun...ei me piillossa olla vaan iha niitten muittenki seassa :D
- gokaodgkag
Kiltit pojat piileskelee ;)
- eräs poika
Itse olen mielestäni aika kiltti poika :) ikinä en ole tupakkaan koskenut, enkä tule koskemaankaan.. Sama pätee alkoholiinkin, eli en ole koskaan juonut oikein kunnolla.. Muutaman kerran hieman, mutta siihen se onkin jäänyt.. Noista ei ole muuta kuin haittaa... Lukiokin alkanut hyvin (7:aa ja 8:a tullut).. Mielestäni ihmisen tulee opiskella, että pärjää sitten elämässä..
- ^_____^
Ihan kiva tietää että teitäkin löytyy kunhan vaan jaksaa etsiä.. :D Ja ei minua niinkään haittaa jos tupakkaa polttaa vaikken itse enää poltakkaan..Voihan sitä olla kiltti poika vaikka polttaiskin..Mutta kiltillä tarkoitan varmaankin sitten lähinnä juuri sitä ettei oo mikään hirvee teinikapinoitsija joka dokaa joka viikonloppu tai kun vetää kamaa niin se on tosi CooL..Se on tosissaan alkanut nyppimään..Tai sitten että pettää heti kun silmä välttää..Mutta eiköhän teidät kiltitkin pojat löydä jos oikein tosissaan ja ahkerasti etsii ;)
- nimetön
en polta enkä juo ja ainoa riippuvuus on kahviin =)
- ^_____^
Kerro tarkemmin että missä täällä..Kotona koneen ääressä vai??
- Nimetön
^_____^ kirjoitti:
Taidan myös kuulua näihin "kiltteihin" poikiin, koska en ryyppää joka viikonloppu tai polta. Joskus saatan ottaa hieman kuppia, mutta todella harvoin. Joskus kännipäissään saatan polttaa savukkeen tai pari, mutta selvinpäin en yhtään. Enkä myöskään pidä seksiä tärkeimpänä asiana suhteessa, mutta tietysti pidän sitä tärkeänä ;)
Punttiksella mua taitaa nähdä eniten, jos näkee niin rohkeesti vaan juttelemaan jos siis ollaan kiinnostuneita ;) Itse harvemmin teen aloitteen, olen hieman ujo :)
Ja kadulla tai kahvilassa tai jossain niin juttelemaan vaan :) Heh heh, vitsi vitsinä, mutta siis jos kysytään että "oletko 'pahis' ja 'kiltti', niin vastaan kiltti. En kuitenkaan mikään nynny, jos joku sai sellaisen kuvan.. Ja vuosimallia 89 olen =) - Sälli_89
Nimetön kirjoitti:
Taidan myös kuulua näihin "kiltteihin" poikiin, koska en ryyppää joka viikonloppu tai polta. Joskus saatan ottaa hieman kuppia, mutta todella harvoin. Joskus kännipäissään saatan polttaa savukkeen tai pari, mutta selvinpäin en yhtään. Enkä myöskään pidä seksiä tärkeimpänä asiana suhteessa, mutta tietysti pidän sitä tärkeänä ;)
Punttiksella mua taitaa nähdä eniten, jos näkee niin rohkeesti vaan juttelemaan jos siis ollaan kiinnostuneita ;) Itse harvemmin teen aloitteen, olen hieman ujo :)
Ja kadulla tai kahvilassa tai jossain niin juttelemaan vaan :) Heh heh, vitsi vitsinä, mutta siis jos kysytään että "oletko 'pahis' ja 'kiltti', niin vastaan kiltti. En kuitenkaan mikään nynny, jos joku sai sellaisen kuvan.. Ja vuosimallia 89 olen =)Vastaukseni olisi täysin identtinen, kuin edellisessä, joten en ala kirjoittamaan sen enempää :) Emme me kiltit pojat olla sentään sukupuuttoon kuolemassa näköjään :)
Mutta missä te kiltit tytöt piileskelette? Näkyykö teitä kahvilassa vai missä? :) - ^______^
Sälli_89 kirjoitti:
Vastaukseni olisi täysin identtinen, kuin edellisessä, joten en ala kirjoittamaan sen enempää :) Emme me kiltit pojat olla sentään sukupuuttoon kuolemassa näköjään :)
Mutta missä te kiltit tytöt piileskelette? Näkyykö teitä kahvilassa vai missä? :)Missäköhän me kiltit tytöt piileskellään?? No vähän joka puolella..Niiden vähemmän kilttien tyttöjen seurassa kai?? Ainakin tää tyttö.. ;)
- Nimetön
^_____^ kirjoitti:
Missä muualla? =)
- Anonyymi
Mä oon ihastunut poikaan joka on kaunis ja komea
Ja se kerran pussasi mua huulille se oli kuumotavaa - Anonyymi
Ja se rakastaa mua aina ja sen nimi on Leevi se on mulle tärkeä moi kuin mikään muu mulle m👄👅🍕🐸🫑🌶️🥵🐶🐕🍑un elämässä rakas Leevi💗💓💞💕💖💝💘🤍🖤💌💟♥️❣️❤️🩹💔❤️🔥💋🫂🦠🩸🫁🫀🧠👣🗣️👤👥
- Anonyymi
Ykkösellä se halusi pa mua eli 🍌🍑👅👄 tossa se halusi tehä sitä mun Kaa mutta en suostunut koskaan ollaan vieläkin yhessä1
- Anonyymi
Näitä ei enää ole https://youtu.be/6iBX89VMyQk?si=VuwnITIWL7zoO4uT
"laukkaratsureima"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812