Olen miettinyt asioita ja ajatellut syvällisiä. Uskoisin löytäneeni vastauksen sinkkuuteeni: Olen härkä!
Sillä ei synkkaa kalojen kanssa! Eikä oinaiden! Olisiko jousimiehestä kesyttäjäkseni???
Syy sinkkuuteeni
12
1258
Vastaukset
- nainen...
ai sinä ajattelet, että horoskooppimerkillä on merkitystä siihen, oletko sinkku vai et?
Onhan se tuokin yks näkökanta :). Hmm.., onhan ne horoskooppien luonnekuvaukset aika paikkansapitäviäkin joskus.
Mitähän siihen sanot, kun olen skorppari :).
Tulenko toimeen toisen skorpparin kanssa vai oliskos se rapu? :)Kyllä tuolla horoskooppikeskuteluista saa lukea kuinka katalia ravut ovat eli minullakin varmaan syy sinkkuuteen on nimenomaan horoskooppimerkki. Eikä muuten onnistunut kovin hyvin skorpionin kanssakaan eli vaikuttaa siltä että toiseen skorppariin joudut tyytymään...
- Veijari-77
elin_tilaa kirjoitti:
Kyllä tuolla horoskooppikeskuteluista saa lukea kuinka katalia ravut ovat eli minullakin varmaan syy sinkkuuteen on nimenomaan horoskooppimerkki. Eikä muuten onnistunut kovin hyvin skorpionin kanssakaan eli vaikuttaa siltä että toiseen skorppariin joudut tyytymään...
(Sori vaan).
- Sonni
Luulen että kirjoittaja tarkoittaa että on melkomoinen ori. Siihen ne suhteet kaatuvat!
- uivelo26
Tuosta olisikin mielenkiintoista nähdä jonkinlainen tilasto. Jos esim. 80% sinkuista olisi horoskoopiltaan Härkiä, niin sitten olisi ainakin olemassa "hyvä" selitys omaan sinkkuuteen :)
- matemaatikko
tuolta löytyy faktaa!!!
www.horoskooppikorrelaatiot.net/harka/56795773543.htm - ei tommosta osoitetta ole!
matemaatikko kirjoitti:
tuolta löytyy faktaa!!!
www.horoskooppikorrelaatiot.net/harka/56795773543.htmei tommosta osoitetta ole!
- nono
toi on vain asenne kysymys. Mä olen fisu, ja paras kaverini härkä. Ja vaikka hänellä on tahtoa, kiukutteleekin koko ajan, niin mulla on pitkää pinnaa ja siedän hänen oikkujaan. Hyvin ollaan tultu toimeen yli 20 vuotta. Ongelma on vain korvienvälissäsi, eikä horoskoopissa.
- MrX
Kun ihmiset haluavat olla yliluonnollisia, voit olla varma, että jotain on vialla heidän luonnollisessa olemuksessaan.
- D. H. Lawrence
Yhtähyvin voit uskoa vaikka sporaskooppiin eli missä asennossa Helsingin raitiovaunut olivat syntyessäsi.
Naiset ovat kuin horoskooppeja. Ne kertovat mitä sinun pitää tehdä ja ovat useimmiten väärässä.
Siinä ajatuksia. Ei omia mutta samaa mieltä.- niimpä
itse olen kauris enkä jaksa kaloja.
Mutta kauriit ja härät tulevat kuulemma loistavsti juttuun.
En tosin tunne yhtäkään härkä miestä... - pete_
niimpä kirjoitti:
itse olen kauris enkä jaksa kaloja.
Mutta kauriit ja härät tulevat kuulemma loistavsti juttuun.
En tosin tunne yhtäkään härkä miestä...Niinpäniin. En mäkään näin härkämiehenä oo tavannu yhtäkään kaurista. Siinä kai syy sinkkuuteeni ;)
- korpi6
Itte olen Vesimies ja on ollut rapuja ja kaloja niin että on tarvinnut vaakaa että saa saaliin punnittua.Rannalla rapsuttelin myös härkää ja kaurista ja kerran tuli viereen skorpionikin neitsyen vaatteissa.Nyt on hiljaista kun jousimies meinas ampua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822607
- 392131
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488