YOUNG GENIUS,ROBINSON!!!!!!!!!!

Jenna

Moi!
Mul on toi Robinson peli..oon jumittunu siihe kohtaa missä pitää korjata se musiikkikone!!
Mite se korjataa!?!
Voitteko auttaa!?
Kiitos!

82

12249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juspe94

      oon jumittunu siihen kun alku asukkaat hyökkää voikko auttaa kiitti jo etu käteen

      • Jenna

        Sulku on siin mis muutkiin tavarat on ne kivet..ota se pienempi kivi ja kopsuta sil kivel sitä pajupuuta joka on siin mis se ukalabukala tyypit on..


      • juspe94
        Jenna kirjoitti:

        Sulku on siin mis muutkiin tavarat on ne kivet..ota se pienempi kivi ja kopsuta sil kivel sitä pajupuuta joka on siin mis se ukalabukala tyypit on..

        en tiä mis se puu on jos mahollist selitä ees vähä tarkemmin.


      • Jenna
        juspe94 kirjoitti:

        en tiä mis se puu on jos mahollist selitä ees vähä tarkemmin.

        1.Tarvitset kynttilän. Mene sinne paikkaan, missä on iso lintu pesässä. Lintua vastapäätä on toinen kolo. Siellä on siis mehiläisiä. Sytytä sen kolon alapuolelle nuotio, ja sammuta se vedellä. Mehiläiset lentää pois, ja sieltä saa haettua sitä juttua :P Se syö sitä samalla :]
        2. Mene taloon. Tee pöydällä siitä kynttilä.
        3.Mene sinne kalliopaikkaan, mistä kaikki kivet ovat löytyneet. Ota kynttilä käteen, ja paina sitä luolaa. R. sytyttää kynttilän ja menee sisään.
        4.Nyt oot siellä paikassa missä buggalahuggala tyypit tanssii :P Sulla pitää olla siis se pieni kivi mukana. Koputa sillä sitä vasemmalla olevaa puuta, ja haisunäätä tulee, ja ne lähtee karkuun :d


      • Helppis
        juspe94 kirjoitti:

        en tiä mis se puu on jos mahollist selitä ees vähä tarkemmin.

        Miten kala syödään??? Junnaan siin kohdassa tosi pahasti ku en saa sitä kalaa syötettyy sille, mitä mä teen?? Vastatkaa nopeesti pliis..


    • Robinson & Perjantai

      yritän valmistaa kuumailmapalloa. apua????

      • Jenna

        Miten sen nyt selittäis..
        Sun pitää eka saada se kori mis se lintu nukkuu..
        1.Mee puhuu sille papukaijalle joka lukee lehtee.
        2.sit mee sinne mis se lintu nukkuu.
        3.ota perjantai käyttöö ja paina sil sitä lintuu.
        4.sit ota robinson ja mee pudottaa se juttu alas.
        5.mee sinne mis on niit mukula kivii ota ne mukula kivet ja puota sinne korii.
        6.tee sellane tule sen korin vieree.
        7.sit jos sul on sellaset valkoset ilmapallo jutut ja perjantail on yks..paina sitä valkosta ilmapallo juttuu mikä on siel tavarois ja sit paina sitä nuotioo.
        8.sitte äkkiä otat robinsonin ja sen kalaverkon meet heittää sen sinne ilmapallon päälle.


        Toivottavasti ymmärsit jtn.:DD


      • Robinson & Perjantai
        Jenna kirjoitti:

        Miten sen nyt selittäis..
        Sun pitää eka saada se kori mis se lintu nukkuu..
        1.Mee puhuu sille papukaijalle joka lukee lehtee.
        2.sit mee sinne mis se lintu nukkuu.
        3.ota perjantai käyttöö ja paina sil sitä lintuu.
        4.sit ota robinson ja mee pudottaa se juttu alas.
        5.mee sinne mis on niit mukula kivii ota ne mukula kivet ja puota sinne korii.
        6.tee sellane tule sen korin vieree.
        7.sit jos sul on sellaset valkoset ilmapallo jutut ja perjantail on yks..paina sitä valkosta ilmapallo juttuu mikä on siel tavarois ja sit paina sitä nuotioo.
        8.sitte äkkiä otat robinsonin ja sen kalaverkon meet heittää sen sinne ilmapallon päälle.


        Toivottavasti ymmärsit jtn.:DD

        Kiitti paljon, autan sua jos pääsen siihe kohtaan jossa tarttet apua. Onko vielä paljon pelattaavaa? Tiiätkö millon pääse saarelle? Kiitti jo etu-käteen. :-) =D jee!


      • Jenna
        Robinson & Perjantai kirjoitti:

        Kiitti paljon, autan sua jos pääsen siihe kohtaan jossa tarttet apua. Onko vielä paljon pelattaavaa? Tiiätkö millon pääse saarelle? Kiitti jo etu-käteen. :-) =D jee!

        Juu kiitos ku autat.:)
        Sun pitää lentää sil kuumailmapallol sinne toiselle saarelle.:)

        Muute ku pääset sinne saarelle ota silt kuninkaalt se piippu ja silt sen palvelijalt se punane sulka sen hatust..

        Ja sen piipun saat silt kuninkaalt sillee et sil Perjantail painat sitä kuningast ja Robinsonil otat sen piipun ku se laskee se kuningas sen.:DD
        Toivottavasti ymmärsit.:D:D
        Oot ihan lähel sitä musiikki kon juttuu.:)


      • Robinson & Perjantai
        Jenna kirjoitti:

        Juu kiitos ku autat.:)
        Sun pitää lentää sil kuumailmapallol sinne toiselle saarelle.:)

        Muute ku pääset sinne saarelle ota silt kuninkaalt se piippu ja silt sen palvelijalt se punane sulka sen hatust..

        Ja sen piipun saat silt kuninkaalt sillee et sil Perjantail painat sitä kuningast ja Robinsonil otat sen piipun ku se laskee se kuningas sen.:DD
        Toivottavasti ymmärsit.:D:D
        Oot ihan lähel sitä musiikki kon juttuu.:)

        Oke. Kiitti avusta.


      • Robinson.

        minäkin olen jumittunut musiikkikone kohtaan. :) En vain ymmärrä miten se tehdään. Kai perjantailla on jotain osaa siinä ku sen yrittää sitä säveltä vihellellä. O.O Olen silti liian tyhmä ymmärtääkseni.. Onko kukaan päässyt siinä kohdassa eteenpäin???


      • -pelaaja-
        Robinson. kirjoitti:

        minäkin olen jumittunut musiikkikone kohtaan. :) En vain ymmärrä miten se tehdään. Kai perjantailla on jotain osaa siinä ku sen yrittää sitä säveltä vihellellä. O.O Olen silti liian tyhmä ymmärtääkseni.. Onko kukaan päässyt siinä kohdassa eteenpäin???

        Olen päässyt ja oli aika helppo kun en heti hoksannut sitä piippua varastaa niin ei ekana siksi onnistunut... Olethan saanut kaikki osat siihen? ne musiikkiputket, sulan ja piipun? mie en itse siksi heti päässyt sitä läpi koska en tajunnut ottaa piippua isältä :D
        Äh, valitettavasti en osaa sanoa missä järjestyksessä ne osat on, koita vaikka yksi kerrallaan laittaa ne sinne ja kuuntele tarkkaan meneekö kappale oikein ja missä menee pieleen. vaihtele paikkoja, kuuntele :D tässä tarvitaan sävelkorvaa ja nokkeluutta ja sinnikkyyttä, älkää antako periksi, en miekään antanut vaikka ensinhän se tuntui ihan mahdottomalta... olette melkein päässeet pelin läpi joten yrittäkääpä vielä jaksaa sen musiikki koneen kanssa :D


      • Pillipiipari
        -pelaaja- kirjoitti:

        Olen päässyt ja oli aika helppo kun en heti hoksannut sitä piippua varastaa niin ei ekana siksi onnistunut... Olethan saanut kaikki osat siihen? ne musiikkiputket, sulan ja piipun? mie en itse siksi heti päässyt sitä läpi koska en tajunnut ottaa piippua isältä :D
        Äh, valitettavasti en osaa sanoa missä järjestyksessä ne osat on, koita vaikka yksi kerrallaan laittaa ne sinne ja kuuntele tarkkaan meneekö kappale oikein ja missä menee pieleen. vaihtele paikkoja, kuuntele :D tässä tarvitaan sävelkorvaa ja nokkeluutta ja sinnikkyyttä, älkää antako periksi, en miekään antanut vaikka ensinhän se tuntui ihan mahdottomalta... olette melkein päässeet pelin läpi joten yrittäkääpä vielä jaksaa sen musiikki koneen kanssa :D

        Jos joku kerta on päässyt ton koko pelin läpi niin kertokaa et mihin helvetin järjestykseen ne vitun pillit menee?!??!?!?!?!?!?!!?!?! Joku kuva tai jotain...TITITITITITIITÖTÖTÖTIDITITITIIIIIII......vittu jee......APUA?!?!?!?!??!!?!??


      • jkjghlyhfrloiuf
        Jenna kirjoitti:

        Miten sen nyt selittäis..
        Sun pitää eka saada se kori mis se lintu nukkuu..
        1.Mee puhuu sille papukaijalle joka lukee lehtee.
        2.sit mee sinne mis se lintu nukkuu.
        3.ota perjantai käyttöö ja paina sil sitä lintuu.
        4.sit ota robinson ja mee pudottaa se juttu alas.
        5.mee sinne mis on niit mukula kivii ota ne mukula kivet ja puota sinne korii.
        6.tee sellane tule sen korin vieree.
        7.sit jos sul on sellaset valkoset ilmapallo jutut ja perjantail on yks..paina sitä valkosta ilmapallo juttuu mikä on siel tavarois ja sit paina sitä nuotioo.
        8.sitte äkkiä otat robinsonin ja sen kalaverkon meet heittää sen sinne ilmapallon päälle.


        Toivottavasti ymmärsit jtn.:DD

        Mistä löytää niitä ilmapallo juttui


      • -IceStar-
        -pelaaja- kirjoitti:

        Olen päässyt ja oli aika helppo kun en heti hoksannut sitä piippua varastaa niin ei ekana siksi onnistunut... Olethan saanut kaikki osat siihen? ne musiikkiputket, sulan ja piipun? mie en itse siksi heti päässyt sitä läpi koska en tajunnut ottaa piippua isältä :D
        Äh, valitettavasti en osaa sanoa missä järjestyksessä ne osat on, koita vaikka yksi kerrallaan laittaa ne sinne ja kuuntele tarkkaan meneekö kappale oikein ja missä menee pieleen. vaihtele paikkoja, kuuntele :D tässä tarvitaan sävelkorvaa ja nokkeluutta ja sinnikkyyttä, älkää antako periksi, en miekään antanut vaikka ensinhän se tuntui ihan mahdottomalta... olette melkein päässeet pelin läpi joten yrittäkääpä vielä jaksaa sen musiikki koneen kanssa :D

        ¨siis kun ne palathan tulee sinne kartalle järjestyksessä,niin missä se viiminen pala on? ei löydy! olen ettinyt vessasta 2 palaa,tupakantumpin,tynnyrin päältä,kapteenin vierestä..en muista joka paikkaa mutta se viimenen puuttuu.jos joku muistaa missä se on,vastaa..


      • -pelaaja-
        -IceStar- kirjoitti:

        ¨siis kun ne palathan tulee sinne kartalle järjestyksessä,niin missä se viiminen pala on? ei löydy! olen ettinyt vessasta 2 palaa,tupakantumpin,tynnyrin päältä,kapteenin vierestä..en muista joka paikkaa mutta se viimenen puuttuu.jos joku muistaa missä se on,vastaa..

        En todellakaan muista, en oo pitkiin aikoihin pelannut kokopeliä. Mulla oli muistaakseni kans yhden palan kanssa vaikeuksia :S kokeile jokaista paikkaa mihin voit painaa ja kokeile mennä kaikkialle mihin voi mennä... sulla eij todellakaan enään kaukana pelin pääsyä läpi :) Onnea :)


      • -IceStar-
        -pelaaja- kirjoitti:

        En todellakaan muista, en oo pitkiin aikoihin pelannut kokopeliä. Mulla oli muistaakseni kans yhden palan kanssa vaikeuksia :S kokeile jokaista paikkaa mihin voit painaa ja kokeile mennä kaikkialle mihin voi mennä... sulla eij todellakaan enään kaukana pelin pääsyä läpi :) Onnea :)

        kiitos,löytyi,ja pääsin läpi :) e oli niitten tynnyreitten päällä,vaikka olin jo ottanut sieltä,mutta se oli siellä joku "näkymätön"


      • hfjgjdfklgjödjli77777
        Pillipiipari kirjoitti:

        Jos joku kerta on päässyt ton koko pelin läpi niin kertokaa et mihin helvetin järjestykseen ne vitun pillit menee?!??!?!?!?!?!?!!?!?! Joku kuva tai jotain...TITITITITITIITÖTÖTÖTIDITITITIIIIIII......vittu jee......APUA?!?!?!?!??!!?!??

        siin tulee ekaks se korkein pilli, tokaks matalin, kolmanneks ohuin, neljänneks se pilli joka levenee ylös, viidenneks tulee jäljelle jääneist pilleis ohuempi ja kuudenneks se jäljellä oleva pilli, seitsemänneks sulka ja vikaks piippu...

        tossa..jos tosta on yhtää apua... anteeksi etten saanut laitettua kuvaa


      • vastaus92
        Pillipiipari kirjoitti:

        Jos joku kerta on päässyt ton koko pelin läpi niin kertokaa et mihin helvetin järjestykseen ne vitun pillit menee?!??!?!?!?!?!?!!?!?! Joku kuva tai jotain...TITITITITITIITÖTÖTÖTIDITITITIIIIIII......vittu jee......APUA?!?!?!?!??!!?!??

        siin tulee ekaks se korkein pilli, tokaks matalin, kolmanneks ohuin, neljänneks se pilli joka levenee ylös, viidenneks tulee jäljelle jääneist pilleis ohuempi ja kuudenneks se jäljellä oleva pilli, seitsemänneks sulka ja vikaks piippu...

        tossa..jos tosta on yhtää apua... anteeksi etten saanut laitettuu kuvaa


      • ANKKA32
        Jenna kirjoitti:

        Miten sen nyt selittäis..
        Sun pitää eka saada se kori mis se lintu nukkuu..
        1.Mee puhuu sille papukaijalle joka lukee lehtee.
        2.sit mee sinne mis se lintu nukkuu.
        3.ota perjantai käyttöö ja paina sil sitä lintuu.
        4.sit ota robinson ja mee pudottaa se juttu alas.
        5.mee sinne mis on niit mukula kivii ota ne mukula kivet ja puota sinne korii.
        6.tee sellane tule sen korin vieree.
        7.sit jos sul on sellaset valkoset ilmapallo jutut ja perjantail on yks..paina sitä valkosta ilmapallo juttuu mikä on siel tavarois ja sit paina sitä nuotioo.
        8.sitte äkkiä otat robinsonin ja sen kalaverkon meet heittää sen sinne ilmapallon päälle.


        Toivottavasti ymmärsit jtn.:DD

        Moi miten mä teen ne valkoset ilmapallo ???
        voisiko joku kertoo?


      • vvilm-a
        Jenna kirjoitti:

        Miten sen nyt selittäis..
        Sun pitää eka saada se kori mis se lintu nukkuu..
        1.Mee puhuu sille papukaijalle joka lukee lehtee.
        2.sit mee sinne mis se lintu nukkuu.
        3.ota perjantai käyttöö ja paina sil sitä lintuu.
        4.sit ota robinson ja mee pudottaa se juttu alas.
        5.mee sinne mis on niit mukula kivii ota ne mukula kivet ja puota sinne korii.
        6.tee sellane tule sen korin vieree.
        7.sit jos sul on sellaset valkoset ilmapallo jutut ja perjantail on yks..paina sitä valkosta ilmapallo juttuu mikä on siel tavarois ja sit paina sitä nuotioo.
        8.sitte äkkiä otat robinsonin ja sen kalaverkon meet heittää sen sinne ilmapallon päälle.


        Toivottavasti ymmärsit jtn.:DD

        mikä on se valkonen juttu ja mistä sen löytää? ku en tajuuu oikeesti vastaa pia! mä laitoin sitä kumia siihen pulloon mut se ei suostu kaataa sitä siihen nuotioon miten mä saan sen ilmapallon tehtyy?


      • hubz
        vvilm-a kirjoitti:

        mikä on se valkonen juttu ja mistä sen löytää? ku en tajuuu oikeesti vastaa pia! mä laitoin sitä kumia siihen pulloon mut se ei suostu kaataa sitä siihen nuotioon miten mä saan sen ilmapallon tehtyy?

        kannon päälle se kumi kaadetaan


      • Em<3
        Jenna kirjoitti:

        Miten sen nyt selittäis..
        Sun pitää eka saada se kori mis se lintu nukkuu..
        1.Mee puhuu sille papukaijalle joka lukee lehtee.
        2.sit mee sinne mis se lintu nukkuu.
        3.ota perjantai käyttöö ja paina sil sitä lintuu.
        4.sit ota robinson ja mee pudottaa se juttu alas.
        5.mee sinne mis on niit mukula kivii ota ne mukula kivet ja puota sinne korii.
        6.tee sellane tule sen korin vieree.
        7.sit jos sul on sellaset valkoset ilmapallo jutut ja perjantail on yks..paina sitä valkosta ilmapallo juttuu mikä on siel tavarois ja sit paina sitä nuotioo.
        8.sitte äkkiä otat robinsonin ja sen kalaverkon meet heittää sen sinne ilmapallon päälle.


        Toivottavasti ymmärsit jtn.:DD

        Sori mut mä en tajunnu sitä mite tehää se kuumailmapallo juttu. Mä kyl tein jus sillee ku mitä olit kertonu mut se ei onnistunu silti vai olitko unohtanu kertoo jotain??


      • >.<
        Jenna kirjoitti:

        Miten sen nyt selittäis..
        Sun pitää eka saada se kori mis se lintu nukkuu..
        1.Mee puhuu sille papukaijalle joka lukee lehtee.
        2.sit mee sinne mis se lintu nukkuu.
        3.ota perjantai käyttöö ja paina sil sitä lintuu.
        4.sit ota robinson ja mee pudottaa se juttu alas.
        5.mee sinne mis on niit mukula kivii ota ne mukula kivet ja puota sinne korii.
        6.tee sellane tule sen korin vieree.
        7.sit jos sul on sellaset valkoset ilmapallo jutut ja perjantail on yks..paina sitä valkosta ilmapallo juttuu mikä on siel tavarois ja sit paina sitä nuotioo.
        8.sitte äkkiä otat robinsonin ja sen kalaverkon meet heittää sen sinne ilmapallon päälle.


        Toivottavasti ymmärsit jtn.:DD

        En saa heitettyä sitä kalaverkkoa sinne ilmapallon päälle :(

        Voiko joku auttaa??? :(


      • Dante^-
        >.< kirjoitti:

        En saa heitettyä sitä kalaverkkoa sinne ilmapallon päälle :(

        Voiko joku auttaa??? :(

        Mäkää en saa robinsonil heitettyä sitä verkkoa. Joku vois auttaa???


      • apua!!!!!!!!!
        Jenna kirjoitti:

        Miten sen nyt selittäis..
        Sun pitää eka saada se kori mis se lintu nukkuu..
        1.Mee puhuu sille papukaijalle joka lukee lehtee.
        2.sit mee sinne mis se lintu nukkuu.
        3.ota perjantai käyttöö ja paina sil sitä lintuu.
        4.sit ota robinson ja mee pudottaa se juttu alas.
        5.mee sinne mis on niit mukula kivii ota ne mukula kivet ja puota sinne korii.
        6.tee sellane tule sen korin vieree.
        7.sit jos sul on sellaset valkoset ilmapallo jutut ja perjantail on yks..paina sitä valkosta ilmapallo juttuu mikä on siel tavarois ja sit paina sitä nuotioo.
        8.sitte äkkiä otat robinsonin ja sen kalaverkon meet heittää sen sinne ilmapallon päälle.


        Toivottavasti ymmärsit jtn.:DD

        en saa heitettyä sitä verkkoo sen pallon päälle


      • innostus
        apua!!!!!!!!! kirjoitti:

        en saa heitettyä sitä verkkoo sen pallon päälle

        Se täytyy heittää nopeesti*!


      • Rousi
        Jenna kirjoitti:

        Miten sen nyt selittäis..
        Sun pitää eka saada se kori mis se lintu nukkuu..
        1.Mee puhuu sille papukaijalle joka lukee lehtee.
        2.sit mee sinne mis se lintu nukkuu.
        3.ota perjantai käyttöö ja paina sil sitä lintuu.
        4.sit ota robinson ja mee pudottaa se juttu alas.
        5.mee sinne mis on niit mukula kivii ota ne mukula kivet ja puota sinne korii.
        6.tee sellane tule sen korin vieree.
        7.sit jos sul on sellaset valkoset ilmapallo jutut ja perjantail on yks..paina sitä valkosta ilmapallo juttuu mikä on siel tavarois ja sit paina sitä nuotioo.
        8.sitte äkkiä otat robinsonin ja sen kalaverkon meet heittää sen sinne ilmapallon päälle.


        Toivottavasti ymmärsit jtn.:DD

        Hi, I am english and found this game from when I lived in Finland. Please could you tell me in English how to get the ilmapalo


    • Mink

      Nii, oon mäkin siinä kohdassa. Koitin sitä pari kertaa ja yritin merkitä jopa niitä säveliä paperille muttei onnistunut. Eli jos joku tietää tuosta jtn, niin apua?

    • sakura`

      Miten siitä kohdasta päästään läpi kun perjantai on pelastettu ja se selittää jotain ja sit ruutuun tulee joku teksti ja aakkoset.?

      • fuckin musiikkikone

        eka sana on kiitos eli laitat kirjaimet niitten merkkien päälle... loput osaat varmaan ite?


      • ^riik^

        Sun pitää arvata se teksti mitä siin lukee. Laita niitä kirjaimia niihi ihme kuvioihin nii siitä tulee teksti. Se alku on jotenki : Kiitos muukalainen pelastit henkeni...En muista siit muuta Mut luulen et saat noilla kirjaimilla sen melkee läpi. :))


      • hemulerssis
        ^riik^ kirjoitti:

        Sun pitää arvata se teksti mitä siin lukee. Laita niitä kirjaimia niihi ihme kuvioihin nii siitä tulee teksti. Se alku on jotenki : Kiitos muukalainen pelastit henkeni...En muista siit muuta Mut luulen et saat noilla kirjaimilla sen melkee läpi. :))

        on tarvittavat osat mut toi on silti mahoton. oisko sulla muistissa se oikee pillisarja. hermo menee!!


      • Ukuu
        hemulerssis kirjoitti:

        on tarvittavat osat mut toi on silti mahoton. oisko sulla muistissa se oikee pillisarja. hermo menee!!

        Oon päässy jo 2 kertaa läpi mut nyt juutuin siihen että oon päässy sen musiikkikoneen ekalla yrityksellä :) Mutta sitä robinssonii ei näy missään ja voi painaa vaan siitä koneesta ja siitä ukosta joka puhaltaa sitä ääntä


      • ukuu
        Ukuu kirjoitti:

        Oon päässy jo 2 kertaa läpi mut nyt juutuin siihen että oon päässy sen musiikkikoneen ekalla yrityksellä :) Mutta sitä robinssonii ei näy missään ja voi painaa vaan siitä koneesta ja siitä ukosta joka puhaltaa sitä ääntä

        Juu se vaan bugitti.. pääsin nyt


      • ddk
        ukuu kirjoitti:

        Juu se vaan bugitti.. pääsin nyt

        tarviin apuu kun pitää tehä kynttilä vastatkaa ja
        auttakaa... pls...


      • heippa
        ddk kirjoitti:

        tarviin apuu kun pitää tehä kynttilä vastatkaa ja
        auttakaa... pls...

        miten saa ne ilmapallot? :) ku oon nyt ottanu ainakin kumia pulloo.


      • frut
        ddk kirjoitti:

        tarviin apuu kun pitää tehä kynttilä vastatkaa ja
        auttakaa... pls...

        tee nuotio sen ison puun luo siihen ampiaispesän alapuolelle. sitte sammutat sen vedellä ja ne ampiaiset lähtee. käy hakemassa siitä kolosta sitä vahaa ja mee sinne mökkiin ja laita se vaha siihen pöydälle. robinson tekee sen kynttilän ja sitten meet sinne luollalle ja painat kynttilällä sitä luolaa.


      • Haisunääätä
        Ukuu kirjoitti:

        Oon päässy jo 2 kertaa läpi mut nyt juutuin siihen että oon päässy sen musiikkikoneen ekalla yrityksellä :) Mutta sitä robinssonii ei näy missään ja voi painaa vaan siitä koneesta ja siitä ukosta joka puhaltaa sitä ääntä

        Ukuu hei, miten sä sait sen taas pelittää ku mulla ei toimi mikään ja alkaa jo vähän ärsyttää... Oon toisellakin pelillä siinä kohassa ja Robinsonia ei näy missäään. Ottaa jo vähän päähän joten ois kiva jos voisit kertoo.


      • Dante^-
        ukuu kirjoitti:

        Juu se vaan bugitti.. pääsin nyt

        Miten sä pääsit tilanteest? Voisitko vastata?


      • Bella
        ukuu kirjoitti:

        Juu se vaan bugitti.. pääsin nyt

        Niin että kertoisitko mullekki että missä helvetissä se Robinson on? Oon siin sen pillikohan jälkeises kohas ja nyt se tyyppi sitte katos.


      • tarkkaan

        kiitos muukalainen. pelastit henkeni. olen sinulle ikuisesti kiitollinen. Isäni on naapurisaaren kuningas ja jos menemme sinne hän voi auttaa sinut kotiin.

        jotenki tolleen.


      • NYTTT
        Haisunääätä kirjoitti:

        Ukuu hei, miten sä sait sen taas pelittää ku mulla ei toimi mikään ja alkaa jo vähän ärsyttää... Oon toisellakin pelillä siinä kohassa ja Robinsonia ei näy missäään. Ottaa jo vähän päähän joten ois kiva jos voisit kertoo.

        joo noni joku auttamaan mitä täytyy tehä sen jälkeen ku musiikkikone on korjattu ja miten ?! HETI AUTTAMAAN JOS JOKU TIETÄÄ PLIIIIIIIIIIIS ! mistä täytyy painaa ja millä ja miten ja mitä täytyy tehä ! robinsonia ei siis näy siinä enäää!

        KIITOS AUTTAKAA


    • ASDpellenenätön

      Miten saan ilmapallot ?!?!?

      • frut

        ota siitä puusta kumia pulloon ja kaadaa siihen kannolle. tee se kaks kertaa niin se robinson antaa sen toisen perjantaille. sitten menet sinne misson se iso lintu ja painat sitä lintua perjantailla. site otat robinsonin ja painat sitä koria. sitten käyt hakemassa kiviä siitä luolan edestä ja laitat ne siihen koriin. sitten tee nuotio siihen vierene ja paina perjantailla sitä ilmapalloa ja sitten sitä nuotiota. sitten otat robinsonin ja heität sen verkon siihen päälle. sitten sammutat nuotion ja lähet.


      • apua!
        frut kirjoitti:

        ota siitä puusta kumia pulloon ja kaadaa siihen kannolle. tee se kaks kertaa niin se robinson antaa sen toisen perjantaille. sitten menet sinne misson se iso lintu ja painat sitä lintua perjantailla. site otat robinsonin ja painat sitä koria. sitten käyt hakemassa kiviä siitä luolan edestä ja laitat ne siihen koriin. sitten tee nuotio siihen vierene ja paina perjantailla sitä ilmapalloa ja sitten sitä nuotiota. sitten otat robinsonin ja heität sen verkon siihen päälle. sitten sammutat nuotion ja lähet.

        siis ku se perjantai pitää sitä palloo siinä ja yritän heittää sen verkon mut siihen ei tuu mitään tekstiä.


    • asdpellenenötlnda

      Miten voi laskeutua? En osaa lentää tota !!!!!!!!

      • Munis

        Miten ihmeessä voi laskeutua sillä kuumailmapallolla ? Kiitti kaikille avuista. Pääsin tähän asti siitä kynttiläntekojutusta asti teiän avulla :)


      • munis

        hei oikeesti en osaa lentää tota kuumailmapalloa.miten sillä laskeudutaan ?!


      • Munis
        munis kirjoitti:

        hei oikeesti en osaa lentää tota kuumailmapalloa.miten sillä laskeudutaan ?!

        Jeeee!! pääsin läpi :)) sillä kuumailmapallolla las´keuduttii tota vieritysnappia painamalla ja vierittämällä jos joku ei vielä tienny. kiitti teille ku pääsin teijän neuvojen ansiosta läpi :))! kiítoos


      • eipääseläpi
        Munis kirjoitti:

        Jeeee!! pääsin läpi :)) sillä kuumailmapallolla las´keuduttii tota vieritysnappia painamalla ja vierittämällä jos joku ei vielä tienny. kiitti teille ku pääsin teijän neuvojen ansiosta läpi :))! kiítoos

        En osaa laskeutua sillä kuumailmapallolla! Miten sillä pääsee alas? Oon yrittäny vaik kuinka kaua mut en osaa !! Kertokaa miten sillä pääsee alas. Tarkat ohjeet kiitos.


      • Munis
        eipääseläpi kirjoitti:

        En osaa laskeutua sillä kuumailmapallolla! Miten sillä pääsee alas? Oon yrittäny vaik kuinka kaua mut en osaa !! Kertokaa miten sillä pääsee alas. Tarkat ohjeet kiitos.

        Ite pähkäilin kanssa aikani tota laskeutumista ja kokeilin kaikkia näppäimiä,mut sit sen saaren kohalla ku olin tarpeeks matalalla ni vieritin ton hiiren tota vierityskiekkoa ni sit se laskeutu.ja en oo ihan varma mut sitä kiekkoa piti kai samalla painaa ku vierittää.


    • Mokmoma

      Tartteis vähä apua. Mä sain musiikkikoneen valmiiksi, mutta mitä sitten? Mulla hävisi se Robinson siitä jonnekkin eikä mikäään tunnu auttavan. :(

    • pelaaaaaaaaaaaaja

      mä en pysty lataan sitä pelii koneel tulee vaa semmone pieni kuva ja siin lukee jotai ruotsiks
      jotain kapphallista.....

      pliis auttakaa!!!!

    • *o- ou*

      Mul on ongelma Robinson pelissä :(
      Oon siin kohas jossa ne ukalapukala ukkelit tanssii siel ja se ukkeli on siottu siihe patsaaseen. En pääse sitä kohtaa millää vaikka yritän heittää kiveä siihen puuhun, mutta siihen tule vain se kello ja en voi heittää, ja Robinson kerkeää mennä jo pois siitä :(


      Voiko joku ystävällisesti auttaa?? :(

      • cerma

        tarttisin apua. Mulla on tämä peli, mutta se ei suostu toimimaan. Sanoo vain ROBY.EXE on suljettava pahoittelemme häiriötä ja lähettää virheraportin


      • jepulis

        sun pitää mennä sinne luolaan


    • ...

      miten helkutissa siitä kohdasta pääsee läpi ku o se juomapeli tai mikä lie...jumittaa vaa eikä toimi

    • APUJAA

      musiikkikoneen jälkeen mitä teen ja miten ? robinson katosi en tajua mitä pitää painaa ja kenellä ja miten !
      APUA

    • ironilicous

      Pistäkääs nettiin latauksee tämä kyseinen peli, iski nostalgia nääs :D

    • lolpoika

      Toi peli on osa mun lapsuutta tosin oon vasta 12v mut voitko pistää sen nettiin? :)

      • RealRobinson

        Pistäkää joku toi peli nettiin jakoon. Nostalgia iski!


    • 10v crusoettaja

      joo peli jakoon nin et kaikki jokka haluaa voi ladata sen jos haluaa

    • Auttakaa!

      Mistä löytyy Perjantai??? Olen jo rakentanut majan ja hakenut laivasta tarvikkeet, mutta en vieläkään ole löytänyt Perjantaita!!!

    • hjelppaa

      Moi.
      Oon jumittunut siihen kohtaa kun ollaan siel missä jotkut ötökät vei sen punasen aikakoneen ja sitten olin siinä kohtaa kun piti saada joku värkki silt isolt ötökält kävin kattoon tuolt youtubest mitä pitäs tehä mut siin se meni suoraan sinne sen sinne laboratorioon tai sinne mut mä jäin siihen kohtaa ( jos haluut tietää paremmin missä oon mee kattoon http://www.youtube.com/watch?v=eBIvpY75RUg&feature=related tuolt ja kohta 5:17

      • Mr. Monttu

        Joo, taidat olla aivan väärässä ketjussa, nimim. "hjelppaa".
        Täällä ei puhuta mistään "Meet the Robinsons" paskasta, vaan yhdestä legendaarisimmista pc-peleistä. Peli on siis suomenkieliseltä nimeltään
        "Robinson" ja sitä jaettiin joskus ainakin Sokoksella (n. 10-13v sitten).

        Aivan mahtava peli kyseessä, tuo mieleen muistoja omasta lapsuudestani, sitä riemua kun oivalsi esim. miten kuumailmapallo tehdään!

        Ja pelin lopetusmusiikki oli jotain niin loistavaa...


      • Mr. Monttu
        Mr. Monttu kirjoitti:

        Joo, taidat olla aivan väärässä ketjussa, nimim. "hjelppaa".
        Täällä ei puhuta mistään "Meet the Robinsons" paskasta, vaan yhdestä legendaarisimmista pc-peleistä. Peli on siis suomenkieliseltä nimeltään
        "Robinson" ja sitä jaettiin joskus ainakin Sokoksella (n. 10-13v sitten).

        Aivan mahtava peli kyseessä, tuo mieleen muistoja omasta lapsuudestani, sitä riemua kun oivalsi esim. miten kuumailmapallo tehdään!

        Ja pelin lopetusmusiikki oli jotain niin loistavaa...

        Oops, siis ei tietenkään Sokoksella, tarkoitin Kappahlia (:


    • ?

      Miten sen kookospähkinän saa auki??

      • ...

        Aseta se luolan edessä olevalle kivialustalle ja lyö se kivellä halki.


    • Joku Random

      Lolz häpee

    • Friday <3 Rrrrobinso

      jumalauta! se oli niiiiin legendaarinen peli 2 min sit päästii läpi. 8vuotta homo serkun kanssa ollan tätä pelattu. kiitos vihjeistä :)
      loppu oli vähä huono.. :/

      • jani.g

        Mist löysit merirosvo laivast kaikki ne kartan palaset?


    • ???

      miten siitä merirosvo kohasta päästään????????????????????????????????????????????????

    • dfghfdhfh

      Miten tammipelin voi päästä läpi ku jumittuu niin, ettei voi siirtää pelinappuloita?

      • .....

        Sillon siin pitää siirtää samaa nappulaa kaks kertaa eli "syödä/juoda" kaks vastustajan nappulaa yhellä siirrolla


    • Niinanen

      heeei.. miten ihmeessä mää saan tohon nuotioon sytykkeitä ? :o

    • ,

      Miten nuotio sytytetään ku oon jo rakentanu talon ja kalan syönti ongelmana mutta tarvis tehä nuotio joten miten se ees tehään se nuotio ku pitääkö ettii puita vai...????

    • blääf69

      VOISIKO JOKU VASTATA TÄHÄN

      miten mä heitän sen kalaverkon sen ilmapallon päälle?? se ei millään heitä sitä, teimmää sen sit nopeesti vai en. jotain apua pls :)

    • Perkele ku oli perse

      85Kun suoritatte pilli tehtävää... OTTAKAA ENSIN PIIPPU SITTEN VASTA SUKA JA SITEN PÄÄSETTE etenemäöän pelissä :)))))

    • why

      itken koska en löydä tätä peliä enää mistään koska en oo koskaan hankkinu tätä omaks, lainasin aina kirjastosta enkä pysty enää koska liikaa maksuja fml

    • parhautta :D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1952
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      148
      1558
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe