Moi!
Mul on toi Robinson peli..oon jumittunu siihe kohtaa missä pitää korjata se musiikkikone!!
Mite se korjataa!?!
Voitteko auttaa!?
Kiitos!
ROBINSON!!!!!!!! YOUNG GENIUS!!!!!!!
4
984
Vastaukset
- spröpö
miten perjantain "viesti" tulkataan
- sakura`
samassa kohtaa oon... en tajuu mitä siin pitää tehä.
- Surkea!
Oon ite samaisessa pelissä siinä kohtaa kun ne kolme muukalaista tulee saarelle, voisiko joku olla ystävällinen ja kertoa, mitä pitäisi tehdä?? vastausta odotellaan
- vilew
sun pitää ensin tehdä kynttilä. kynttilä tehää näin että menet sinne missä on se lintu nukumassa. sitten teet nuotion mehiläisten alapuolelle. sitten sammuta niin mehiläiset lentää pois. meet sitten hakemaan sitä valkosta mönjää mehiläisten pesästä. meet sitten talolle ja ota mönjä pöytään niin robinson tekee kynttilän. meet sitten luolaan kynttilän kanssa. huom! sinulla pitää olla pieni kivi. sitten kivellä kolkutat sitä puuta niin haisunäätä häätä muukalaiset pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852380- 431970
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!841772- 821590
- 491280
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261264- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461218- 481118
- 591111