Tämä Sahaja Yogan mustamaalaaminen saisi todellakin riittää jo tällä palstalla. Eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin kirjoittaa asiasta jota ette ymmärrä?
Täällä poljetaan maahan kaikkea mikä on meille pyhää ja arvokasta. Kuinka sinäkin Georg Mossed voit kutsua kauniita ja viattomia siskojamme fanaattisiksi tiejyriksi? Miksi arvostelet toimivaa ja hyvää avioliittojärjestelmää jonka Pyhä Äitimme on itse luonut? Toivon että kaikki ymmärtävät ettei niillä ajatuksilla joita sinä täällä esittelet ole mitän tekemistä Sahaja Yogan tai Shri Matajin kanssa.
Kun itse henkilökohtaisesti näkee kuinka onnellisia ihmiset ovat sahaja avioliitoissa niin ei voi kuin ihmetellä mikä tarve toisilla on arvostella. Ja kun itse näkee kuinka tasapainoisia ja onnellisia sahaja lapset ovat ja kuinka mielellään he lähtevät sahaja kouluihin, niin ihmetyttää tosiaan kaikki ilkeät puheet rikollisuudesta ja vihjailut seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Yököttää että joku keksiikin jotain tuollaista.
Sahaja Yogassa on tarkoitus tulla omaksi gurukseen, päin vastoin kuin tällä palstalla annetaan ymmärtää. Nykyihmiselle voi olla vaikeaa päästää irti ehdollistumistaan ja negaatioistaan, mutta kun pääsee meditaation hiljaisuuteen, niin totuus kyllä alkaa manifestoitua ihmisessä. Totuus ei vain aina ole sitä mikä meistä, tai siis egoistamme on kivaa.
Sinunkin Georg Mossed kannattaisi vain meditoida ja etsiä totuutta ja hiljaisuutta sen sijaan että elät täällä mentaalimaailmassa ja kehittelet omia ideoitasi Pyhästä Äidistämme ja Sahaja Yogasta.
Ja muutkin kirjoittajat, menkää vaikka metsään purkamaan paineitanne jos sellaisia on Sahaja Yogasta tullut ja yrittäkää päästä elämässä eteenpäin. Sahaja Yoga ei ole kaikkia varten, eikä kannata kantaa kaunaa Sahaja Yogalle jos itse ei ole vielä ollut siihen valmis.
Kaikkea hyvää teille.
Jay Shri Mataji!
Riittää tosiaan!
Hiljaisuuden puolesta
1
656
Vastaukset
- kenguroo
Yhtä onnellista joukkoa kuin pohjoiskoreassa.
Avioliitot kestävät ja lapset ovat tasapainoisia.
Kyllä joo!!!!
On tullut otettua selvää.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572948
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541749Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461724Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1551536- 761492
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301366The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761170- 1581062
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251015