sopiiko yhteen f-secure ja antispyware?kiitos etukäteen
f-secure ja antispyware
6
594
Vastaukset
- nuo
ohjelmat tuu samas paketis?
- tiedustelija
syy on siinä että ostetussa koneessa vanhempi securen versio ja uudessa käsittääkseni on vakoiluohjelmien poisto ohjelma
- HurLum
tiedustelija kirjoitti:
syy on siinä että ostetussa koneessa vanhempi securen versio ja uudessa käsittääkseni on vakoiluohjelmien poisto ohjelma
Tarkoitit varmaan Microsoftin Antispywarea? No, uudemmassa F-Securessa on todellakin vakoiluohjelmien esto- ja etsintäohjelma. Tietääkseni se on Lavasoftin tekemä eli samanlainen kuin AD-Aware. Tämä F-Securen vakoliuohjelmienesto on sitä ilmaista Ad-Awarea tehokkaampi, koska siinä on se reaaliaikainen toiminta ym. kuten Ad-Awaren maksullisessa versiossakin.
- 0n-.,
HurLum kirjoitti:
Tarkoitit varmaan Microsoftin Antispywarea? No, uudemmassa F-Securessa on todellakin vakoiluohjelmien esto- ja etsintäohjelma. Tietääkseni se on Lavasoftin tekemä eli samanlainen kuin AD-Aware. Tämä F-Securen vakoliuohjelmienesto on sitä ilmaista Ad-Awarea tehokkaampi, koska siinä on se reaaliaikainen toiminta ym. kuten Ad-Awaren maksullisessa versiossakin.
2006 versiossa .... ainakin ja sen jälkeen ei oo kyllä pöpöi näkynyt ..... mutta pariviikko sitten ei päivittännyt uusii versioita no mitään uutta
HurLum kirjoitti:
Minulla on tuo FS:n 2005 versio. En ole saanut Anti-spyware ohjelmaa toimimaan suomenkielellä. Saisikohan mistään sellaista kielipakettia ladattua?
Entisessä koneessani oli Win 98 ME, jossa sain tämän suomeksi mutta nykyisessä koneessa on XP ja suomenkieltä tämä ei tarjoa spyware-ohjelmaan.
F-Secure on kyllä muuten suomeksi...- 2006
einarise72 kirjoitti:
Minulla on tuo FS:n 2005 versio. En ole saanut Anti-spyware ohjelmaa toimimaan suomenkielellä. Saisikohan mistään sellaista kielipakettia ladattua?
Entisessä koneessani oli Win 98 ME, jossa sain tämän suomeksi mutta nykyisessä koneessa on XP ja suomenkieltä tämä ei tarjoa spyware-ohjelmaan.
F-Secure on kyllä muuten suomeksi...on toi ja hyvin toimii. ei oo koneessa ollut mitään ongelmaa 2006 sen jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762