Mattia syytetään jälleen pahoinpitelyistä Iltalehden mukaan. Miten Matin käy?
Joutuuko Matti taas vankilaan?
10
1200
Vastaukset
- ei armoa
Kiven sisään ja avain syvälle jorpakkoon
- Armova
Vielä vuonna 1988 Mattia tituleerattiin eräässä
lehdessä jumalaksi. Ei vankila Mattia opeta, ellei Matti tule uskoon kuten niin monet pinta-
liitäjät kohellustensa jälkeen tulevat niin Matille tulee valtion varoin palkata henkilö-
kohtainen traineri, jolla on psykiatrin koulutus,
ei kuitenkaan B.Furmannia, jota kuunnellessaan
Matti viimeistään silloin vetäisi ranteet...
Totuushan on, että Matti on suuruus( Janne Ahonen
niin huippu kaveri kuin onkin on lajissaan vielä
oppipoika Mattiin verrattuna!) - Näin on!.
Armova kirjoitti:
Vielä vuonna 1988 Mattia tituleerattiin eräässä
lehdessä jumalaksi. Ei vankila Mattia opeta, ellei Matti tule uskoon kuten niin monet pinta-
liitäjät kohellustensa jälkeen tulevat niin Matille tulee valtion varoin palkata henkilö-
kohtainen traineri, jolla on psykiatrin koulutus,
ei kuitenkaan B.Furmannia, jota kuunnellessaan
Matti viimeistään silloin vetäisi ranteet...
Totuushan on, että Matti on suuruus( Janne Ahonen
niin huippu kaveri kuin onkin on lajissaan vielä
oppipoika Mattiin verrattuna!)hoitoon Matti saisi joutua!!.
Tuo ei ole "normaalia" käytöstä!!.
Toivottavasti joutuu linnaan ja pysyy síellä!
- ..nn..
sulle näin Joulun alla, kun toivottelet ihmisiä vankilaan. Toivottavasti tukehdut kinkkuun tai rosolliin..
- kaiku
Paha saakoon palkkansa, niin makaa kun petaakin.
Matti ei osaa olla ihmisiksi, olkoot sitten eristettyna muista. Tuskin Matti koskaan oppii olemaan kunnolla, mutta kaltereitten takaa ei ainakaan muita satuta ja vahingoita.- just ole
ollut kunnolla monta kuukautta lukuunottamatta näitä syyskuun juttuja. ja mervi tuskin todistaa oikeudessa mitään joten linnaan ei joudu
- allpo
päättäjile eikä mittään syytetä matile matil on saanut kärsiä ihan tarrpeeks näistä edellisistökin jutuista.
- ..nn..
Hän saa moraalia vahtivilta tuomion, -no sellaisia pullollaanhan Suomi on..
Matin sekoilut on pientä varrattuna poliitikkoihin ja TE SAATANAT äänestätte vanhoja petkuttajia.. - laitos hoitoon
Jos ei kerran osaa käyttäytyä, niin eihän ole muuta keinoa, kun heittää takaisin " kivensisään " harjoittelemaan ..
Onkohan Matti päästään aivan terve, kun on niin väkivaltainen ??
Eihän tuollainen toisten hakkaaminen ole normaalia .. mitä mieltä täällä palstalla ollaan ??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602