WLAN kotiverkko lakkasi toimimasta kun laitoin yhteydelle WPA-PSK suojauksen.
Missä vika?
Käyttis XP, reititin D-Link 624
WPA-PSK suojaus ja kotiverkko
6
3222
Vastaukset
- kenties
laittanut koneen verkkoyhteyteen WPA-PSK:n? Otitko SSID lähetyksen pois?
- enm
en ottanut ssid lähetystä pois. Langattomaan verkkoyhteys on suojattu WPA-PSK suojauksella. Netti toimii normaalisti ja kotiverkkokin suojaamattomalla yhteydellä. Jotenkin luulisin että reittitmille pitäisi tehdä jotain ettei se blokkaisi kotiverkkoa...
- protokollat
Tarkista, että sieltä löytyy IPX/SPX/NetBIOS -yhteensopiva kurjetusprotokolla
Älä jätä lähiverkon tiedoston- ja tulostimien jakoa TCP/IP:n kautta tehtäväksi, vaan nimenomaan tuolle äsken mainitsemalleni protokollalle.- protokollat
aikaisempia ohjeitani nimimerkillä Verkottelija.
- protokollat
protokollat kirjoitti:
aikaisempia ohjeitani nimimerkillä Verkottelija.
pitihän se linkkikin laittaa, sorry
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000526&posting=22000000012357342 - enm
Kaikki asetukset ovat kuten edellä olevassa linkissä on suositeltu. IPX/SPX/NetBIOS Protokolla on ok.
Nettiyhteydet toimivat normaalisti. Kotiverkko toimii normaalisti kun yhteys on suojaamaton. Kun suojaan yhteyden WPS-PSK suojauksella, kotiverkko lakkaa toimimasta.
Jotenkin tuntuu siltä että jokin mättää reitittimen asetuksissa... joka on D-link DI-624 .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018023- 1075647
- 2794983
- 494923
- 763707
- 542930
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422348